Gezondheid alle pijlers

Iemand ervaring met Valdispert?

02-04-2013 22:46 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Wie heeft er hier ervaring met het gebruik van Valdispert? Ik heb de variant "stress moments" gekocht en die wil ik gebruiken omdat ik ontzettend gestrest ben door mijn tentamens deze week.

Heeft dit product bijwerkingen? (ik ben altijd bang dat ik misselijk word van pilletjes? En wanneer kan ik dit het beste innemen?

Alvast heeel erg bedankt voor jullie antwoorden!
Komt wel goed, schatje!
Gewoon weggooien en gaan praten met je studiebegeleider.
Ik heb al een gesprek gehad met mijn slb'er maar die kan momenteel ook niet veel voor me doen, ik moet deze tentamens gewoon halen en dat is dat volgens haar. (oftewel ik heb niet veel aan haar)
Komt wel goed, schatje!
Heb je morgen al het tentamen? Anders morgen een pil innemen om te proberen, als je misselijk wordt merk je dat.

Verder 'helpt' het als je er in gelooft dat het helpt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb morgen inderdaad al 2 tentamens! eentje om 9 uur en eentje om 16.30... Brrrr als ik er alleen al aan denk..
Komt wel goed, schatje!
Ik slikte ook weleens valdispert. Vond het met tentamens prettig, misschien was het een placebo effect maar ach als het helpt dan helpt .
Neem er 1 voor het slapen. Kijk hoe je je morgen voelt en anders een voor de toets. Het is op natuurlijke basis dus ik had altijd zo iets van baadt het niet dan schaadt het niet.
Dankjewel voor je reactie CM_89, Nooit last gehad van bijwerkingen?
Komt wel goed, schatje!
Ik gebruik dit in hele stressvolle periodes. 2 per dag. Fantastisch spul! Gebruikt tijdens rijexamen, VWO examens en moeilijke tentamens waar ik heel gestrest voor ben.

Ik voel nog steeds de bal kronkelende stress in mijn buik, maar het is minder aanwezig en ik kan me beter concentreren op mijn studiewerk.

Goed dat je het gekocht hebt.
Ik heb nooit last van bijwerkingen. Echt nooit. En ik ben erg gevoelig voor misselijkheid etc.

Overigens is valeriaan plantaardig, maar wel met bewezen werking.

http://www.apotheek.nl/Me ... n.aspx?mId=10704&rId=1435
http://www.goeievraag.nl/ ... schappelijk-bewijs.141437
Nooit bijwerkingen gehad. Of ik nou wel of geen pilletje nam, sowieso werd/word ik als ik zenuwachtig ben altijd een beetje misselijk. Dus dat lag daar niet aan.
Dank jullie voor jullie reactie! Denk dat ik er zo gewoon eentje neem en dan zien we wel of t werkt, inderdaad, ook zonder pilletje ben ik al misselijk, dus wat dat betreft..
Komt wel goed, schatje!
Succes met je tentamens!
Dankjewel!
Komt wel goed, schatje!
ik werd er juist zenuwachtig van. Waarschijnlijk omdat ik had verwacht kalm te worden. Ik boerde ook telkens een vieze smaak op die me eraan herinnerde dat ik dat spul had ingenomen wat niet hielp.
it's a big club and you ain't in it
het is wel heel erg oud spul en kennelijk niet weg te branden uit het assortiment.
wat wel echt helpt is diazepam, maar dan heb je grote kans dat je zó onverschillig wordt dat je niet meer presteert, wat juist het tegenovergestelde is van wat je beoogt. Maar lekker kalm is het wél.
Er is een nieuwe versie te koop.

Die is heel sterk.

Mijn man gelooft niet in pillen maar werd zo mak als een lam na 1 pil.

Hij zit tegen een burnout aan, is erg gespannen.
Mijn zus gebruikt het in stress-periodes. Zij gebruikt het dan alleen voor het slapen gaan en wordt er al snel lekker moe van zodat ze ontspannen en snel in slaap valt. Doordat ze beter slaapt, kan ze de stress overdag ook beter aan.

Sterkte met je tentamens!

Oh ja, en heeft het pilletje vannacht een goed effect gehad?
quote:Kuzu schreef op 03 april 2013 @ 04:20:

Er is een nieuwe versie te koop.

Die is heel sterk.

Mijn man gelooft niet in pillen maar werd zo mak als een lam na 1 pil.

Hij zit tegen een burnout aan, is erg gespannen.De 450mg varriant? Die werkt dus bij hem goed? Ik zit er ook aan te denken om die te proberen! Als je er goed door slaapt, heerlijk.
Ik gebruik Valdispert ook al langere tijd. De 'normale' de nacht extra sterk en voor echte paniekmomenten de Stressmoments. Ik heb een hele gevoelige maag, maar van deze pilletjes geen last van. :-)

Bij mij werkt de stressmoments heel erg goed, ik word er duidelijk rustiger van.

Ik heb namelijk heel erge faalangst/tentamenangst. Hierdoor kon ik in de weken voor mijn tentamens heel slecht studeren en de dagen van mijn tentamens kon ik niet eten, was ik alleen maar kotsmisselijk en verpestte hierdoor mijn tentamens. Mede dankzij Valdispert kom ik er nu iets makkelijker doorheen.

Heel veel succes met je tentamens, als je maar in jezelf geloofd, kom je er wel!!!
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-02-2015 14:07
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
En om die website te melden reageer je in een topic van bijna 2 jaar oud...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven