Centraal Moderatortopic deel 6
woensdag 30 januari 2013 om 21:43
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.
Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.
Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
vrijdag 22 maart 2013 om 16:02
vrijdag 22 maart 2013 om 16:37
Goeie zaak. Aerial wil hier misschien op een zeker moment nog terug keren in een nieuwe anoniemere status. Bovendien zijn er genóeg andere plekken op internet waar mensen hierover verder kunnen praten. Dat hoeft niet perse hier en in dit geval is een beetje censuur een vorm van empathie naar Aerial. Vind ik dan.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
vrijdag 22 maart 2013 om 18:05
quote:Louba schreef op 22 maart 2013 @ 18:01:
Het topic zelf was geen troll topic. Ze reageerde er gewoon normaal op, beetje goedgelovig. Als het wel zo is, dan heb ik het niet gezien
Het topic is ter beoordeling/evt. opschonen/beoordelen stafjes offline gehaald.
Verder hierover op dit topic geen discussie daarover . Uiteraard mag je altijd mailen naar forum@viva.nl.
mvg,
Junior.
Het topic zelf was geen troll topic. Ze reageerde er gewoon normaal op, beetje goedgelovig. Als het wel zo is, dan heb ik het niet gezien
Verder hierover op dit topic geen discussie daarover . Uiteraard mag je altijd mailen naar forum@viva.nl.
mvg,
Junior.
vrijdag 22 maart 2013 om 18:51
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 maart 2013 @ 18:05:
[...]
mvg,
Junior.Het topic 'Anale sex' is teruggeplaatst. Het topic is daarentegen wel opgeschoond.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
mvg,
Junior.Het topic 'Anale sex' is teruggeplaatst. Het topic is daarentegen wel opgeschoond.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 23 maart 2013 om 09:55
zaterdag 23 maart 2013 om 10:54
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 maart 2013 @ 16:02:
[...]
Mee eens, het topic is niet voor niets verwijderd. Bedankt voor de meldingen.
Topic waar is de topic van **** gebleven?? is verwijderd.
mvg,
Junior.Heeft iemand TO zelf al gevraagd wat ze ervan vindt dat er door Viva besloten is dat er hier op het forum blijkbaar ineens niet meer over (de vermissing en dood van) haar vader gesproken mag worden?
[...]
Mee eens, het topic is niet voor niets verwijderd. Bedankt voor de meldingen.
Topic waar is de topic van **** gebleven?? is verwijderd.
mvg,
Junior.Heeft iemand TO zelf al gevraagd wat ze ervan vindt dat er door Viva besloten is dat er hier op het forum blijkbaar ineens niet meer over (de vermissing en dood van) haar vader gesproken mag worden?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 23 maart 2013 om 10:55
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 23 maart 2013 @ 09:55:
Ik neem aan dat ze daar zelf om gevraagd heeft toch, anders halen ze een topic niet weg vanwege privacy.
Het lijkt me trouwens ook niet de bedoeling dat iedereen van de betreffende forummer de naam noemt in combinatie met omschrijvingen van het topic. Dan is het nog herkenbaar, toch?
Ze heeft haar eigen naam genoemd en linkjes naar haar Facebook pagina neergezet.
Maar goed, alle privacygevoelige informatie had ook verwijderd kunnen worden ipv het hele topic.
Ik neem aan dat ze daar zelf om gevraagd heeft toch, anders halen ze een topic niet weg vanwege privacy.
Het lijkt me trouwens ook niet de bedoeling dat iedereen van de betreffende forummer de naam noemt in combinatie met omschrijvingen van het topic. Dan is het nog herkenbaar, toch?
Ze heeft haar eigen naam genoemd en linkjes naar haar Facebook pagina neergezet.
Maar goed, alle privacygevoelige informatie had ook verwijderd kunnen worden ipv het hele topic.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 23 maart 2013 om 11:32
Ik kan heel goed begrijpen waarom ze eerst haar echte naam en de betreffende link heeft neergezet, om ze nu weer te laten weghalen in verband met privacy. Het arme kind was radeloos en op deze manier kon een groot publiek bereikt worden.
Ik zou het trouwens netjes vinden als jij je post aanpast en de informatie over het onderwerp van het topic eruit haalt. Ik begrijp niet waarom je dat nu weer gaat benoemen.
Ik zou het trouwens netjes vinden als jij je post aanpast en de informatie over het onderwerp van het topic eruit haalt. Ik begrijp niet waarom je dat nu weer gaat benoemen.
zaterdag 23 maart 2013 om 11:37
quote:Diztel schreef op 23 maart 2013 @ 11:32:
Beste JuniorModeratorViva,
Waarom zijn de laatste twee regels uit mijn OP geruimd?
Met vriendelijke groet,
Diztel
Beste Diztel, ik ga het doorgeven, want ik zie wel dat het is aangepast, maar niet door wie. Normaalgesproken zou je moeten zien hoeveel en door wie een post is aangepast.
met vriendelijke groet,
Junior
Beste JuniorModeratorViva,
Waarom zijn de laatste twee regels uit mijn OP geruimd?
Met vriendelijke groet,
Diztel
Beste Diztel, ik ga het doorgeven, want ik zie wel dat het is aangepast, maar niet door wie. Normaalgesproken zou je moeten zien hoeveel en door wie een post is aangepast.
met vriendelijke groet,
Junior
zaterdag 23 maart 2013 om 11:39
quote:JuniorModeratorViva schreef op 23 maart 2013 @ 11:37:
[...]
met vriendelijke groet,
Junior
Ok, dan wacht ik in spanning af.
Alvast bedankt voor de moeite en een prettig weekend toegewenst
[...]
met vriendelijke groet,
Junior
Ok, dan wacht ik in spanning af.
Alvast bedankt voor de moeite en een prettig weekend toegewenst