cheat on me , rtl 5

vrijdag 1 maart 2013 om 18:02
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.

maandag 1 april 2013 om 21:44
quote:flower263 schreef op 01 april 2013 @ 21:42:
Denk wel dat er iets is afgesproken voordat ze meededen. Want jose heeft nu irl met stephanie een relatie en totaal geen contact meer met chantal, dus er speelde wel 'wat' anders hadden ze nu geen ruzie met elkaar.
Maar jose en stephanie passen perfect bij elkaar, allebei vreselijk.
Gaat jose met stephanie!?!!
Hoe weten we dit?!
Denk wel dat er iets is afgesproken voordat ze meededen. Want jose heeft nu irl met stephanie een relatie en totaal geen contact meer met chantal, dus er speelde wel 'wat' anders hadden ze nu geen ruzie met elkaar.
Gaat jose met stephanie!?!!
Hoe weten we dit?!

maandag 1 april 2013 om 21:45
Op deze website
http://glamora.ma/2013/03 ... e_bedriegt_de_kijker.html
staat bij het stukje over Jose gewoon een link naar ons toe.... Wij hebben hem ontmaskerd!?
staat bij het stukje over Jose gewoon een link naar ons toe.... Wij hebben hem ontmaskerd!?
maandag 1 april 2013 om 21:46
quote:flower263 schreef op 01 april 2013 @ 21:42:
Whut?! Dus José en Stefanie hebben nu een relatie?
Dus Stefanie is weg bij haar huidige partner? (ben ff kwijt wie dat is).
Whut?! Dus José en Stefanie hebben nu een relatie?
Dus Stefanie is weg bij haar huidige partner? (ben ff kwijt wie dat is).

maandag 1 april 2013 om 21:49
quote:yellowlove2punt0 schreef op 01 april 2013 @ 21:45:
Op deze website
Op deze website
woensdag 3 april 2013 om 14:47
Ik snap er nu werkelijk niks van..
wat ik wel snap als ik goed aandachtig de beelden bekijk is dat die stephanie hotel de botel is van die jose.... ze is jaloers wanneer hij met andere dames is. Bovendien giechelt ze met haar zgn echte partner. Haar echte partner is ook erg losjes bij de dames. Deze twee zijn for sure singles.
Er zitten in de show een paar echte koppels en een paar echte singles.
Ik vraag mij nu wel af of chantal en jose een setje waren toen ze meededen..
Chantal vindt ik trouwens leuker, volwassener en toffer dan die stephanie..wat nep kind zeg.
wat ik wel snap als ik goed aandachtig de beelden bekijk is dat die stephanie hotel de botel is van die jose.... ze is jaloers wanneer hij met andere dames is. Bovendien giechelt ze met haar zgn echte partner. Haar echte partner is ook erg losjes bij de dames. Deze twee zijn for sure singles.
Er zitten in de show een paar echte koppels en een paar echte singles.
Ik vraag mij nu wel af of chantal en jose een setje waren toen ze meededen..
Chantal vindt ik trouwens leuker, volwassener en toffer dan die stephanie..wat nep kind zeg.
woensdag 3 april 2013 om 14:51
Nog iets, die stephanie wilde zgn chantal er gauw uit hebben in een eerdere aflevering .. jaaa om lekker alleen te zijn met haar don jose.
BTW kan mij niet voorstellen dat een jose voor een stephanie gaat. Vindt het een walgelijk kind.
Schoonheid is ook ver te zoeken..
Eerlijk is eerlijk jose is een hottie!!
BTW kan mij niet voorstellen dat een jose voor een stephanie gaat. Vindt het een walgelijk kind.
Schoonheid is ook ver te zoeken..
Eerlijk is eerlijk jose is een hottie!!
woensdag 3 april 2013 om 15:04
woensdag 3 april 2013 om 15:09
Ik heb ook even wat onderzoek gedaan met behulp van Facebook
Ik ben erachter dat Charissa en Jamie wel een echt stel zijn. Charissa is bekend van Peking Express. Wss is ze gecast voor Cheat on me en doet haar echte vriend dus ook mee.
Vincent en Sylvie zijn een echt stel, en verwachten een kind.
Tony, Jose en Stephanie zijn for sure single. Tenminste, volgens FB. Stephanie zwijmelt openlijk op zijn foto's trouwens op zijn FB.
De rest nog niet gevonden.
To be continued Ik vind trouwens Chantal ook toffer dan Stephanie. Stephanie vind ik een arrogant rotkind met een rotkop. Bleh. En volgens mij is ze nog verwend ook, zo vol van zichzelf. Brrr.
Ik denk dat de helft van de deelnemers gewoon echt een stel zijn ( al dan niet bekend van een ander programma) en dat er een aantal gewoon gecast zijn/ of doen alsof ze een stel zijn.
Ik ben erachter dat Charissa en Jamie wel een echt stel zijn. Charissa is bekend van Peking Express. Wss is ze gecast voor Cheat on me en doet haar echte vriend dus ook mee.
Vincent en Sylvie zijn een echt stel, en verwachten een kind.
Tony, Jose en Stephanie zijn for sure single. Tenminste, volgens FB. Stephanie zwijmelt openlijk op zijn foto's trouwens op zijn FB.
De rest nog niet gevonden.
To be continued Ik vind trouwens Chantal ook toffer dan Stephanie. Stephanie vind ik een arrogant rotkind met een rotkop. Bleh. En volgens mij is ze nog verwend ook, zo vol van zichzelf. Brrr.
Ik denk dat de helft van de deelnemers gewoon echt een stel zijn ( al dan niet bekend van een ander programma) en dat er een aantal gewoon gecast zijn/ of doen alsof ze een stel zijn.