Beppy en condooms

03-04-2013 13:58 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb regelmatig last van lichte doorbraakbloedingen, en wil daarom beppy tampons gaan proberen.

Nu heb ik geen vaste relatie en gebruik dus altijd condooms. Ik word er echter geen wijs uit of condooms veilig in gebruik zijn icm beppy tampons?

Ik ben een beetje bang dat het condoom langs/tegen het sponsje aanschuurt en daardoor makkelijk kapot gaat.

Ben benieuwd naar ervaringen
Zijn dat van die soort gynotex sponsjes? Die zouden veilig moeten zijn dacht ik.
Of je neukt vijf dagen per maand gewoon even niet
No way dat ik iets wat Beppy heet in mijn beppy ga stoppen.
Probeer beppy er nog maar eens uit te krijgen. Dat schijnt een hele grote uitdaging te zijn.
het zijn inderdaad een soort gynotex sponsjes, maar hebben geloof ik een andere vorm, en ik weet ook niet of ze uit hetzelfde materiaal bestaan.

Zoals ik al zei heb ik regelmatig last van lichte doorbraakbloedingen, dus helaas wel wat vaker dan 5 dagen per maand, het komt op onverwachte momenten, dus kan er ook niet makkelijk omheen 'plannen'

en tsja, beppy is inderdaad niet zo'n aantrekkelijke naam
@Sophiaaa, dat heb ik inderdaad ook gelezen, maar wil het toch graag uitproberen.

Maar ik zit natuurlijk niet op een soa te wachten, dus wil graag weten of het condooms niet minder veilig maakt
Ik wil je niet bang maken, maar doorbraakbloedingen zijn niet helemaal normaal. Een kennis van mij had dit ook al jaren. Super licht maar soms toch een drupje. Zij bleek al 14 jaar baarmoederhals kanker te hebben... Ik zou niet in de weer gaan met sponsjes, maar contact opnemen met je huisarts. Misschien is je pil niet goed?
@worldtraveler81, dankje voor je reactie, ik heb alle uitstrijkjes, onderzoeken en soa testjes gehad, de reden (geen ernstige) is bekend, en niet veel aan te doen.

Dus ik ben nog steeds benieuwd naar het antwoord op mijn vraag uit de OP
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Kan prima samen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
.
ik gebruik wel eens Sensero Anatomic-tampons bijna het zelfde als beppy`s en nooit las gehad dat het condoom kapot is gegaan.
Bedankt voor de reacties

Ik heb ze gekocht, en twijfel toch nog een beetje eerlijk gezegd. zo'n droog sponsje waar een condoom langs schuurt.

Doddie en bepie, hebben jullie het regelmatig gebruikt icm condooms?
Bedankt voor de reacties

Ik heb ze gekocht, en twijfel toch nog een beetje eerlijk gezegd. zo'n droog sponsje waar een condoom langs schuurt.

Doddie en bepie, hebben jullie het regelmatig gebruikt icm condooms?
Hier worden beppy en condoom in combinatie gebruikt. Nooit problemen gehad met scheurende condooms. Wel tip om beppy soft te gebruiken, deze is wat zachter.

Als je de beppy eruit haalt zul je wel ervaren dat deze glad en zacht is, dus geen risico voor een condoom.
quote:bepie schreef op 03 april 2013 @ 15:11:

ik gebruik wel eens Sensero Anatomic-tampons bijna het zelfde als beppy`s en nooit las gehad dat het condoom kapot is gegaan.

Ik las: senseo aromatic

Ja ik heb er genoeg ervaring mee en nooit problemen mee gehad.

sterker nog zonder condoom kunnen sommige mannen het meer voelen (gevoelig aan de eikel) met condoom merken ze er niets van en er is nog nooit een condoom door gescheurd.
bedankt voor alle reacties, ik ben overtuigt

tenzij ik bij de huisartsenpost beland om hem eruit te krijgen dan, haha
.
Dat zal inderdaad lastig zijn zeker als je gaat neuken zal hij nog dieper gaan zitten/

Een tip die ik kan geven is dan bv de doucheslang of een vaginale douche gebruiken, veel water naar binnen zodat het sponsje vol met water komt te zitten en zo zwaar wordt en naar beneden zakt.
Ik heb ooit een beppy gebruikt die ik vervolgens met geen mogelijkheid meer eruitkreeg! Dus ik schoorvoetend naar de huisarts en zonder hem ooit nog aangekeken te hebben viste hij zo dat bebloede sponsje uit m'n doos. Een heel awkward momentje!

Voor de rest, nee een condoom scheurt niet dmv schuren tegen condoom. Het word doorgaans door sex werkers gebruikt om toch te kunnen werken tijdens de menstruatie. Hoop dat je er wat aan hebt gehad!

Ohjaa ik zou voor beppy wet gaan, zit een beetje glijmiddel in waardoor hij niet zo droog aanvoelt bij inbrengen!
quote:katinkaaa schreef op 04 april 2013 @ 12:35:

Bedankt voor de reacties

Doddie en bepie, hebben jullie het regelmatig gebruikt icm condooms?Sorry voor mijn late reactie,ik gebruik ze af en toe.
quote:druppel_ schreef op 04 april 2013 @ 19:13:

[...]

Ik las: senseo aromatic

blijf je in iedegeval wakker van
De beppy's komen uit de prostitutie wereld zodat prostituees kunnen doorwerken dus ik neem aan dat ze veilig zijn met condooms ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven