Gezondheid alle pijlers

Bang en wanhopig

05-04-2013 21:00 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Je hebt een hobby nodig. Blijkbaar heb je alle tijd om je te vervelen en van alles te voelen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
En. Die dokter die jou naar eigen zeggen niet serieus neemt... Wat denkt die dat jij hebt?
Zal je net zien dat het toch neuskanker is
quote:madski schreef op 05 april 2013 @ 22:15:

Zal je net zien dat het toch neuskanker is En daarmee slaapt ctje vannacht niet meer, en voelt zich morgen door slaapgebrek en stresshormonen deste zieker. Dank, namens TO.
natuurlijk wil je geen scan, dat geeft namelijk geen enkele zekerheid, over drie maanden ben je weer over wat anders aan het piekeren. Daarbij zijn scans hard nodig voor mensen die echt wat mankeren.
quote:tof schreef op 05 april 2013 @ 22:20:

[...]

En daarmee slaapt ctje vannacht niet meer, en voelt zich morgen door slaapgebrek en stresshormonen deste zieker. Dank, namens TO.dat gebeurt toch wel, die opmerking die madski maakt heeft TO al honderden keren in haar hoofd gemaakt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 05 april 2013 @ 22:25:

dat gebeurt toch wel, die opmerking die madski maakt heeft TO al honderden keren in haar hoofd gemaakt.Dat geloof ik graag. Maar nu wordt het dus nog een keer van buitenaf bevestigd, niet eens door het internet, maar door een echt mens
Ik had heel erge last van mijn bijholtes en dat bleek dus te worden veroorzaakt door hooikoorts...echt weken rondgelopen met knallende hoofdpijn door die dichte holtes. Totdat mijn huisarts in wanhoop uitriep: is het dan missxhien hooikoorts? Hooikoorts pillen geslikt en het was over, dat rare gevoel in mijn hoofd. Sindsdien weet ik, dat wanneer ik dat vreemde gevoel weer krijg in mijn hoofd, dat de hooikoorts weer op komt zetten. Ik heb blijkbaar gewoon gekke symptomen van die stomme allergie.

Wie weet heb je daar wel last van.
X
X
Ja je stelt je aan als je een topic opent om te zeggen dat je hoofdpijn hebt en denkt dat het kanker is. Dan zorg je er inderdaad voor dat niemand je serieus neemt.

Beter zou het zijn om een topic te openen met "Ik heb al een paar dagen last van ...,... en ..., wat zou het kunnen zijn?" Dan gaan mensen normale antwoorden geven (zoals de meesten hier hebben gedaan), zoals sinusitis, stress, voeding, hooikoorts,.. etc.

En de hoofdpijn is niet je grote probleem, je hypochondrie wel, en daarvoor moet je dus (nog eens) naar de psycholoog.
quote:ctje1 schreef op 05 april 2013 @ 22:52:

[...]

Vervelend zeg! Hmmm... Kun je j van hooikoorts echt ziek voelen. Lag deze hele week namelijk als een dweil op de bank. Had vorige week toen ik gefietst had wel rode ogen maar het waaide ook heel hard. Ik heb verder oook nog nooit hooikoorts gehad en ben deze hele week niet buiten geweest maar zal het in mijn achterhoofd houden.

Ja, van hooikoorts kun je behoorlijk beroerd zijn. Maar het kan ook net zo makkelijk een andere allergie zijn.

En als je het zo druk hebt, dan kan het ook gewoon stress zijn. Misschien in combinatie met te weinig drinken? Verkeerde houding?

In plaats van een scan zou ik eerder eens over een houdings-therapie nadenken, zoals caesar of mensendieck. Verkrampte spieren kunnen een hoop narigheid veroorzaken.
Sorrie het was een grapje! Stom grapje......
waarom ga je dan niet in therapie ctje?
Probeer af en toe je oren te klaren en hou je nekspieren soepel en ontspannen. Welke leeftijd heb je als ik vragen mag? Misschien de menopauze?
quote:rotterdamellen73 schreef op 06 april 2013 @ 00:05:

Probeer af en toe je oren te klaren en hou je nekspieren soepel en ontspannen. Welke leeftijd heb je als ik vragen mag? Misschien de menopauze?Ik ben 22 dus dat is uitgesloten hoe kun je dat doen je oren klaren?
Als ik eerlijk ben dan denk ik dat je eigenlijk helemaal geen hoofdpijn meer hebt.

Klinkt flauw want je voelt het natuurlijk wel.

Ik bedoel dat ik denk dat je jezelf die hoofdpijn bezorgt door er constant aan te denken.

Jaren geleden heb ik een hersenoperatie gehad, en dat ging allemaal goed, tot een paar maanden later.

Ineens was ik ervan overtuigd dat er nog steeds van alles mis was daarbinnen.

Vreselijke hoofdpijnen ed.

Gelukig was mijn neuroloog zo aardig om me nog een laatste mri scan te geven om me gerust te stellen.

Alles was goed, en ik heb nooit meer hoofdpijn gehad.

Als je toch aan het googlen bent, dan ben je misschien meer gebaat met ontspanningsoefeningen, en wat cognitieve oefeningen.

Ik wens je succes, want ik begrijp echt wel hoe vervelend het is om je zo'n zorgen te maken over je gezondheid, al dan niet terecht.
quote:ctje1, 11 uur geleden

Ik snap dat mijn reactie abnormaal is, maar dat wil niet zeggen dat ik me aanstel want ik ervaar de klachten en angst wel degelijk en dat is gewoon erg vervelend. Ik doe dit ook niet voor mijn eigen plezierGa hier mee naar de huisarts in plaats van met je 'hoofdpijn'. De angst is waarmee jij aan de slag moet.
Ik denk dat je holtes ontstoken zijn. Ik had precies dezelfde klachten en dit was de diagnose van de ha. Deed superveel pijn, terwijl ik nooit wat heb. Stomen hielp ook niet. Het heeft ruim 3 weken geduurd.
Gebruik een neusspray voor je hoofdpijn, waarschijnlijk zit je hoofd vol. Volgens mij pieker je te veel! Ik heb soms weken elke dag hoofdpijn als ik moe en druk ben maar hoofdpijn heeft zoveel oorzaken!
X
Ik heb een paar keer per jaar holteontstekingen, ik gebruik geen neuspray meer en stomen doe ik ook niet meer, brengt amper verlichting en het geneest er ook niet sneller door. Antibiotica heeft ook geen enkele zin. Ik neem enkel paracetamol tegen de pijn en ziek het uit, veel slapen dus.
X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven