Werk & Studie alle pijlers

Cambridge diploma halen

06-04-2013 19:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Ik ben me helemaal suf aan t zoeken op internet maar kom er niet uit.. ik zou graag mn cambridge certificaat in nederland willen halen maar wil dit graag binnen relatief korte tijd, ongeveer drie maanden doen. Ik vind wel alle cursussen van de volksuniversiteit en de LOI voor zes maanden of een jaar maar is het ook mogelijk zo'n cursus(liefst in profeciency) dus in kortere tijd te volgen en te voltooien? Ik hoor het graag!!

alvast dank, liefs
Benader de British Council. Zij organiseren de examens hier en weten waar er voorbereid wordt.
Via het British Council kan je gewoon zelf je examen aanvragen. Hoe je daarvoor leert kan je zelf weten. Je hebt studieboeken speciaal voor het Proficiency examen en je kan ook de LOI cursus kopen en in je eigen tempo doen. (gewoon het hele pakket in een keer bestellen)
Wat @ Emmy_ ook zegt: je kunt ook via LOI hele pakket bestellen en sneller tempo.

Zou wel even informeren wanneer er weer examens zijn. Toen ik examen deed, was het namelijk maar 2, 3 keer per jaar.
Ik heb via de Engelse amazon gewoon een paar boeken gekocht voor het CPE en ben zelf gaan oefenen. Toen heb ik me zelf ingeschreven voor het examen.

Als je Engels van behoorlijk niveau is en je makkelijk zelf leert, kun je het ook op die manier doen. (is wellicht ook nog een stuk goedkoper)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven