De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Hé Cola, klinkt heerlijk jullie vakantie! Vonden jullie het all-inn eten wel lekker? Wij zijn nooit zo van die buffetten, dus wij gaan dan liever uit eten, hoewel dat met een peuter ook vaak een beproeving is. Hebben jullie nog wat ondernomen, of hebben jullie lekker de hele week bij het zwembad en het strand gezeten?

Gelukkig begint Mini's haar weer een beetje te groeien.

Hoe is het met de rest?

Nikki, moet je dinsdag weer?

Hier niet veel te melden, druk met kraamvisite, die nu eigenlijk pas een beetje op gang komt.
Klinkt goed die vakantie, daar zijn wij ook echt aan toe, in welk hotel/ appartementzijn jullie geweest, wij willen als ik weer genezen ben ook lekker weg dus dat zal ook wel het najaar of de winter worden.

Ik zag als je nu wat bij de scapino koopt dat je kaarten met 50% korting kan krijgen. Dus voor wie daar nog moet zijn. Voor mij is het nog wel onder voorbehoud dat ik meega, heb afgelopen zaterdag hele dag vrijgezellenfeest gehad en dat breekt met wel op, maar goed we zien wel het lijkt me in ieder geval wel echt hartstikke leuk!

Mida balen dat de kraamvisite nu pas een beetje op gang komt, zit je er nog zolang mee.
Morgen moet ik weer voor de chemo, ben er helemaal klaar voor.
Nikki, het zou jammer zijn als je er niet bij kunt zijn, maar ik denk dat we het allemaal wel begrijpen hoor. Ik denk dat je nu in de eerste plaats aan jezelf moet denken, wij zien elkaar dan een andere keer wel (als we in het echt niet heul erg tegenvallen )

Ik vind het aan de ene kant ook wel vervelend dat het kraambezoek nu pas begint te komen, nu bellen de mensen die we niet zo vaak zien, maar er zijn ook wat familie en (wat ik dacht) goede vrienden die ook nog niet zijn geweest. Maar aan de andere kant vond ik het ook wel fijn dat we het de eerste weken wat rustiger hebben gehad.
Nik, hoe is de chemo gegaan vandaag? Ik hoop dat je er bij zult zijn, maar als dat niet zo is dan is dat heel begrijpelijk! Het is een flinke reis, de hele dag lopen dus best vermoeiend. Al passen we ons tempo natuurlijk naar jou aan! Lekker veel zitten en (koffie) drinken tussen door . Maar ik hoop dat je meegaat!!

Ik heb toevallig een kortingskaartje liggen, uit de agenda van de Postcode Loterij. 25 % dus is wel de moeite! Ik denk ook dat de kuikens gratis zijn? Meteen even checken op de site!

Cola ik krijg meteen zin in vakantie als ik jou relaas zo lees! Nog 7 weekjes....
O niet dus....15 euro voor de kids.Komen we allemaal alleen met de oudsten?
Goedemorgen,

chemo is gister weer goed gegaan, ben nog wel moe, maar heb ook super slecht geslapen, het waaide (stormde) hier enorm.

Als ik ga neem ik ook alleen M mee, is wat handiger, zit ik ook niet met slaapjes enzo. Of een jengelige R omdat hij uit de buggy wil en alleen maar wil kruipen door het zand en van de speeltuin en dat hij dat weer in zijn mond doet enz enz.

Mida wat jammer dat de wat jij dacht goede vrienden waren nog niet zijn geweest dat zou ik echt niet leuk vinden. Nu ik ziek ben ben ik zo blij met mijn beste vrienden echt ze zijn me echt dierbaar, we zijn alleen maar meer naar elkaar toegegroeid. Vrijdag gaat mijn beste vriendin trouwen, ik weet nu al dat ik enorm veel zakdoekjes mee moet nemen.

Gister is ze met mee geweest toen ik chemo had, en na die tijd, toen we de chemokamer uit liepen was ze echt verdrietig,en dat het mij weer veel verdriet dat zij zich zo verdrietig is omdat ik dit allemaal moet doorstaan. En ik vind het weer sneu dat zij moet huilen dat ik ziek ben. Dus leek vast heel leuk in de gang van het ziekenhuis.
Jaimie, ik neem ook alleen Daan mee. En 25% klinkt idd interessant, alleen doen wij niet mee met de postcodeloterij, jammer dus. We kunnen toch wel een beetje inproviseren (lees: jokken) met de kinderen, ze zijn allemaal nog maar nét 3. Ik denk dat dat wel moet lukken.

Nikki, fijn dat je zo'n goede vrienden hebt, die heb je echt nodig nu. Ik deze situatie leer je je vrienden ook pas écht kennen. Een vriend van ons heeft 10 jaar geleden ook (teelbal)kanker gehad, gelukkig is hij helemaal genezen maar hij is er wel vrienden door kwijt geraakt.

Leuk een bruiloft, denk je dat je dat wel trekt? Het is vaak toch een emotionele dag.

Ik ben gisteren met Tim op het cb geweest. Hij woog 4700 gr en was 56 cm, keurig gemiddeld.

Omdat hij tot 34 weken in stuit heeft gelegen moet hij met 3 maanden ook zo'n echo voor zijn heupjes en waarschijnlijk niet zonder reden. De arts zag dat zijn linker beentje niet zo "soepel" is als zijn rechter en ze meende zelfs te zien dat zijn linker been wat korter was. Daarom moeten we de volgende keer weer bij de arts terugkomen, k hoop dat het dan wat beter is en dat er niet echt iets aan de hand is.
mida wijzigde dit bericht op 28-05-2008 12:47
Reden: wat vergeten
% gewijzigd
R moest destijds ook voor controle voor de heupjes, en ook foto's laten maken, volgens mij doen ze dat al wel redelijk snel. Bij hem was er niets aan de hand.

Onze vriendschap met mijn vriendin J is heel hecht geworden, maar die was eigenlijk altijd al heel hecht. Het is haar trouwerij en ik zal zeer zeker emotioneel worden, en zij ook. Alleen al omdat ze gaan trouwen maar ook door mijn ziekte en alles.

En sowieso onze vriendenclub, 4 stellen, is door mijn ziekte ook echt hecht geworden, we staan echt allemaal voor elkaar klaar.

En nog sta ik versteld hoeveel kaartjes en lieve mailtjes en krabbels ik op mijn hyves krijg. Dat doet je echt zo goed.
Ik maak me eerlijk gezegd ook nog niet zo druk om die echo hoor. Als het niet goed is hebben we tijd genoeg om ons zorgen te maken.

Het is zeker fijn dat er zoveel mensen met je meeleven. Het is ook heftig hoor, zo'n jonge meid met kleine kinderen met zo'n rotziekte.
Ik moet even opscheppen, we hebben een héérlijke doorslaapnacht gehad. Tim heeft geslapen van 23.00 tot 6.45! Ik ga er nog niet vanuit dat het nu afgelopen is met de nachtvoedingen, want gisterennacht was het nog 3.00 uur. Maar deze nacht hebben we in ieder geval in de pocket.

Verder een beetje een zielige Daan, want hij is echt megaverkouden. Hij hoest enorm en heeft een vervelende loopneus. Hij praat ook helemaal hees, dus ik denk dat hij zijn keel ook wel zal voelen. Hopelijk wordt hij niet echt ziek.
Joehoe! Hebben jullie het druk of zijn jullie bang dat we elkaar volgende week niets te vertellen hebben??

Vannacht was het half 5, ook best netjes dus.
Hoi hoi!

Mida dat is niet verkeerd zeg al 2 zulke nachten! Hopelijk zet Tim dit voort, er is niets zo lekker al je nachten kunnen doorslapen!!

Ik ben sinds deze week serieus aan Sonja Bakker begonnen, gewoon het eerste boek. Ben die zwangerschapskilootjes nu echt beu, heb zat kleding liggen maar pas het allemaal niet. Gewoon 5 kilo eraf, dan ben ik al tevreden.

Zondag gaan we lekker zwemmen met de kindjes! Heb er echt zin in!

Nik hoe was het vandaag op de bruiloft van je beste vriendin? Heb je het goed kunnen volhouden?

Kik hoe is het met de verbouwing?

Gaat iedereen nou mee de 7e (Snico?)
Jaimie, nu dus serieus aan het SBen, ik ben bang dat ik ook binnenkort aan de bak moet. Ik blijf hangen op die 7 kg die er nog afmoeten (en dan heb ik het nog niet over die 7 kg die ik van Daan ook nog kwijt moest). Dat wordt dus geen friet of koffie met gebak zaterdag . Ik heb er wel zin in hoor. Nemen jullie eigenlijk broodjes mee (voor de kinderen)? Niet dat ik dadelijk met een volle tas aan kom zetten en dat jullie niets bij hebben, of andersom.

Nikki, hoe was het vandaag?
jaaa ik kan er weer op, gelukkig.

Jaimie, goed zeg dat je weer begonnen bent. Ik ben nu iets meer dan een week bezig met streep je slank van margriet, en dat werkt goed voor mij. Ik hou me er goed aan. Dus hopelijk ga ik daar wat mee verliezen. De eerste 1,5 in een week zijn een feit. Op de een of andere manier heb ik het goed te pakken en hoop ik dat ik zo sterk blijf. De verbouwing gaat goed. we liggen goed op schema. Morgen gaan de wasmchine en droger naar zolder. We gaan het muurtje naar de keuken toe ook slopen. Dus de woonkamer gaat echt groot worden. We hebben een stucadoor te pakken gekregen die in onze vakantie kan en de vloer is uitgezocht.

Mida, ik heb ook erg veel zin in onze date. Ook ik wil niet te slecht doen qua eten. Ik denk dat ik wel wat te drinken mee neem voor ruben en wat te snoepen voor dekindjes ofzo. Eten neem ik denk ik niet mee, jullie? vindt het ook zo raar om alleen een broodje te nemen ofzo haha.

Snico, ga je ook mee?? Alles goed?

Cola, ben benieuwd naar je verhalen over de kids haha.

Nikki, goed om te lezen dat deze chemo goed ging en dat je niet naar bent geweest. Hopelijk heb je vandaag een hele leuke dag, lijkt me heel speciaal als je beste vriendin gaat trouwen.
oh en mida, beter die nachten! hopelijk blijft het zo!
WATERPOKKENALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmorgen eerste blaasjes gespot bij Dtje, ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld..... Bij Sje nog niets gezien, ze heeft ook nog geen jeuk en het zijn nog maar een paar blaasjes... Ze zal toch zaterdag al wel opgeknapt zijn?
Hoe is het met de waterpokken Jamie?

De bruiloft was erg geslaagd, ben nog steeds moe, heb wel de hele dag volgehouden, maar merk het wel aan mijn lichaam, wat trillerig en echt moe.

Kik, neem jij wel beide kids mee? Ik ben van plan om alleen M mee te nemen.

Mida, wat doet Tim het goed zeg, hoeveel week is hij nu?
hello,

kuch kuch even de stofwolk wegwuiven. Want alles is gesloopt! Gister zouden alleen de wasmachine en droger naar zolder verhuizen (en de benodigde electriciteit aangelegd) maar ze schoten zo op dat het hok naar de tuin toe en de keukenmuur zijn gesloopt. We zitten dus nu een beetje in een bouwval en echt alles zit onder de stof. Maar goed wie wat wil....over twee weken gaan we op vakantie en komt de stucadoor erin. Als we dan terug komen van vakantie komt de nieuwe vloer erin. Ben nu wel officieel arm haha.

Nikki, ik neem alles R mee. T gaat naar mijn ouders, die breng ik daarvoor naar mijn ouders toe. Goed zeg dat je het hebt vol kunnen houden, lijkt me heel speciaal als je beste vriendin gaat trouwen.

Jaimie, je meisje waterpokken, wat sneu zeg. Heeft sje het ook? Zit ze helemaal onder?
Hoi hoi,

Jaimie, hoe gaat het met D? Heeft ze er last van?

Je kent de havermout-tip toch hè.

Ik denk wel dat ze zaterdag een heel eind is opgeknapt hoor.

Kikkie, ook al zo goed bezig zeg! En de verbouwing schiet al lekker op. Het is nu even vervelend om in een bouwput te wonen, maar je krijgt er wel iets moois voor terug.

Nikki, fijn dat de bruiloft zo leuk was en dat je het ook goed hebt volgehouden. Probeer maar lekker uit te rusten deze week. Denk je wel dat je het zaterdag trekt, het is toch een lange autorit voor jou. En als we daar zijn moet je het wel aangeven als je even wilt gaan zitten ofzo, wij voelen natuurlijk niet of het nog wel gaat.

Tim lijkt nu toch het doorslapen wel een beetje door te krijgen, vrijdag was het half 5, zaterdag 6 uur en vanmorgen was het half 6. Dus het gaat echt de goede kant op. Ik denk dat we hem vanavond voor het eerst in zijn eigen bed leggen, hij lag nog steeds bij ons op de kamer. Hij is vandaag precies 7 weken.

Ik ga nu naar bed, ik kom morgen nog wel even terug dan heb ik het rijk weer alleen samen met mijn jongste zoon.
Hey Mida wat goed zeg dat Tim het zo goed doet!! 7 weken oud en dan al zo lekker slapen! Het gaat goed hè bij je, lekker!!

D is echt een zielig hoopje bult nu. De pokkepokken zitten overal! Onder haar haar, in haar mond, op haar plassertje, bij haar poeperd. De havermout tip kende ik ja, ze gaat 's morgens en 's avonds in een havermoutbad, tussen door smeer ik haar in met lotio alba, dat droogt de pokjes in. Echt jeuk heeft ze gelukkig nog niet, dat zal wel komen als ze korstjes worden ben ik bang. Vandaag is ze wel echt ziek, koorts, niet eten, hangen, ik ben sinds ze op bed ligt er al 10 keer geweest. Het onweert hier nu ook en ze schrikt van de donder.

Sje vooralsnog waterpokvrij, maar voor hoelang????

Ik ga nog even strijken boven.
Mida, echt goed hoor dat Tim het zo goed doet, helemaal omdat het de 2e is en je toch niet zoveel tijd er aan kunt besteden als de 1e, dan is het toch fijn als ze zo lekker slapen. De begin periode van R vond ik echt niet leuk, die eerste twee weken, kon ik echt denken waarom zijn we in vredesnaam aan een 2e begonnen. Gelukkig is het nu een heerlijk ventje,

We zijn gister nog naar het cb geweest, hij weegt nu 8925 gram en is 71 cm. De arts vond hem ook een aardig ondernemend mannetje hij zit echt geen seconde stil, wil alleen maar kruipen en zijn gang gaan. Dus ze zei al ik denk dat je hier nog heel wat mee te stellen krijgt. Tja dan hadden wij ook al door, hij is echt zoveel drukker als M. Maar wel lief druk hoor.

Komen we nou allemaal zaterdag?
ikke wel! Alleen met R.

Alleen snico heeft nog niet bevestigd toch?

hoop dat je ook komt snico.
Nikki heel herkenbaar! Ik dacht de eerste tijd ook alleen maar, wáárom wilde ik (zo snel) al een tweede? Voelde me ook schuldig naar D toe. Maar nu vind ik het fijn, de box is weg, de flesjes zijn weg, de babytijd is hier nu echt over. En ik heb er geen weemoedig gevoel bij, ik vind het goed zo! Ik vind het heerlijk dat ze wat groter worden,Dtje al zo zelfstandig (zelf plassen zelf aankleden zelf trap op en af etc) en Sje die ook steeds meer uit de voeten kan. Misschien over 5 jaar nog eentje haha ;).

Over Sje gesproken, die stapt nu langs de meubels, steekt over van de bank naar de tafel. Hij gebruikt de tafels zelfs om mee te stappen, die zijn licht en schuiven zo weg, zo kan hij er achteraan stappen. Klimmen kan hij ineens ook, dus wel even oppassen geblazen! Hij is ook een stuk drukker dan D. Hij valkt ook veel vaker, eerlijk gezegd was ik met D daar echt een muts in maar nu denk ik, met vallen en opstaan leer je het toch!?

Ik kom zaterdag ook! Tenminste als de waterpokken onder controle zijn maar dat verwacht ik wel hoor. De koorts is gezakt, nog een beetje verhoging en de jeuk begint nu te komen. Hoe laat en waar spreken we af? Ik doe een voorstel: half elf voor de ingang??
ik hoop dat ik het red om half elf want moet eerst nog T wegbrengen maar doe mijn best! Anders heb ik in ieder geval jouw mobiel jaimie. Leuk zeg dat het nu er toch echt van gaat komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven