De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Ja hoor, ik ben er ook weer! Ik zit met Tim op de arm, dus ik hou het even kort. Ik vond het ook superleuk, vooral dat de kinderen zo leuk met elkaar speelden. Ik kom later nog terug en dan pleur ik meteen wat foto's op de groep.

Kik, gaat het weer wat beter met R?
hey meiden, klinkt erg gezellig!

met R gaat het nog niet veel beter, zielig hoopje en de koorts is niet minder. Geen idee wat er is, maar goed kan natuurlijk zo weer verdwenen zijn. Eet ook niets, en wil ook niet veel drinken, dus maar veel ijsjes dan.
vanochtend was ik echt even aan het balen, maar me er maar snel overheen gezet, kindje ging even voor, kan ik toch niet, om hem dan alleen te laten.
Hai!

Meld, ik was om kwart over 8 thuis, ik had file, tom overleed in de auto (maak een scherpe bocht naar recht, op de snelweg, ding was echt in de war) En dankzij een blerende Mini een afslag gemist. Ik ben het spekzat.

Kaatje was zo weg, Mini niet, die vond het reuzegezellig om keihard te gillen, zo'n drie kwartier lang. Maar goed, ik heb heul hard k3 gedraaid zodat ik hem niet hoorde, daarna ruzie om een tas en het laaste kwartiertje was het onwijs leuk in de auto, erg geklapt en gezongen.

Jaimie, Lief vroeg wie haar andere mamma was. Ze is helemaal onder de indruk van je, huilen met naar bed gaan want haar andere mamma moest een kus. Lief snapte er niets van. Ik heb ook geen idee hoe ze erbij komt!

Ik vond het ook erg leuk om jullie te zien! Dierentuin was top, kindjes lief!

Kik, jammer dat je er niet bij was en Nik, jij natuurlijk ook!

Kusjes!
Zo hè hè, eindelijk tijd om wat uitgebreider te reageren. Ik vond het echt heel gezellig gisteren! En leuk om te zien dat de kinderen meteen ook lekker met elkaar spelen, net of ze elkaar al járen kennen. Daan was ook erg snel vertrokken, ik vroeg nog ben je moe, ga je slapen? Neehee ik ben niet moe, maar 2 minuten later lag hij lekker te slapen. Hij werd wakker toen ik hem uit de auto tilde, toen heeft hij nog wat gedronken en na een kattewasje (badderen hebben we vanmorgen gedaan) weer naar bed en hij heeft geslapen tot half 9! Dus hij was echt moe.

Het was wel jammer dat we niet compleet waren, maar we hebben afgesproken dat we dit nog een keer met zijn zessen gaan doen. We hadden ook wel geluk met het weer, hier is het de hele dag bewolkt en frisjes gebleven.

Achteraf dacht ik wel dat ik nog over vanalles had willen praten en dat ik daar op de dag zelf helemaal niet meer aan heb gedacht, stom hè.

Ik heb wat foto's op de groep gezet, ik had er toch minder dan ik zelf had gedacht. Want ik heb eigenlijk alleen maar foto's van de kinderen gemaakt en de mama's ben ik vergeten.
Hé wat leuk, ik heb net de foto's op de groep gezien! Zo lijkt het net alsof ze allemaal voorbeeldig bleven zitten, grappig (dat was dus niet zo).

Cola wat lief van Kaatje, al kan ik me voorstellen dat jullie daar gisteravond anders over dachten... Ik voel me vereerd hoor! Jij was vast gebroken gisterenavond, jij had het dubbel zo druk met 2 kids en dan nog zo'n terugreis erbij.. Hebben ze vandaag een beetje bijgeslapen?

Mida hoe had Midaman het gehad gisteren? Vond hij het leuk om alleen met Tim te zijn? Jaimieman vond het een 'eitje' zei hij, Sje is natuurlijk erg makkelijk. Hij vond het wel fijn dat hij eens onverdeeld aandacht kon geven.

Kik, hoe gaat het nu met R? Is hij al wat opgeknapt? Kan me voorstellen dat je baalde. Maar ik denk dat je zelf ook niet fijn had rondgelopen ook al zou je oppas hebben gehad. Volgende keer zijn jij en Nik er gewoon bij!!

Snico, ik vind dit ook de mooiste dierentuin die ik tot nu toe heb gezien. Mooi groen. Al leek hij wel klein zo gisteren. Ik vond ook de oerang oetangs het leukste, heerlijk van dichtbij gekeken en die apen gaven ook wel even een showtje weg! Is het nog gelukt met Fje in bad te doen?

Nik hoe gaat het met je? Heb je nu dinsdag de chemo al weer? Vergis ik me niet als je dan op de helft bent? Dan kan je gaan aftellen! Jammer dat jij en M er niet bij waren, maar de volgende keer komt dat helemaal goed!

Vandaag gewerkt, lekker op de fiets gegaan. Ik heb weer een schop onder mijn reet nodig, niet zo'n goede week qua SB achter de rug terwijl er 2.5 kilo af was.... Even volhouden en over een paar weken pas ik mijn oude kleding weer!
Hi Mida . Volgens mij heb ik de foto's net bekeken nadat ze geplaatst zijn?! Ik had dat ook hoor, dat ik achteraf dacht dat ik vanalles nog had willen vragen! Bijvoorbeeld: hoe was Ciske de Rat ?
quote:jaimie schreef op 06 juni 2008 @ 22:15:

Mida wat ik nog vergat te vragen: Hoe was Ciske de Rat??? Speelde Danny zelf mee?

Dit bijvoorbeeld, ik dacht dat vertel ik zaterdag wel maar helemaal niet meer aan gedacht.

Ja het was super, ik heb echt zo genoten ondanks dat we weer Danny de Munk niet hadden (de 2e keer al). Die kinderen speelden echt geweldig en dat plat Amsterdams gewéldig!

Ik heb tijdens de vermoordscene (je weet wel als de moeder dat boek kapot scheurt) gewoon zitten janken .
Nou dat is pas kruispost!

Wat jammer dat Danny niet mee speelde! Maar als je moest janken was het wel een goede musical! Ik vond Les Miserables echt geweldig, de liedjes zijn ook heel erg mooi, krijg je ook kippenvel van. In augustus nog naar Tarzan en dan heb ik voorlopig even geen musicalcentjes meer .

Ken jij Leon van der Zanden (van Olifantendoders van Omroep Brabant)? Ik heb kaartjes voor volgend jaar juni!!
Het is met Midaman ook goed gegaan hoor. Tim was erg lief geweest en die slaapt nu natuurlijk nog zoveel dat je er niet zoveel werk mee hebt.

Ja Kik, hoe gaat het nu met R? Weer wat opgeknapt?

We zijn vanavond nog even naar de kermis geweest. Hier in de buurt is een minikermis, draaimolen, zweefmolen, botsauto's en verder alleen eetkraampjes. Dus Daan is alleen in de draaimolen geweest en hij heeft een ijsje gehad en hij was weer tevreden. Dat vind ik nu wel leuk worden dat je nu echt dingen met ze kunt gaan doen en dat ze er ook zelf iets aan hebben.
quote:jaimie schreef op 08 juni 2008 @ 21:49:

Ken jij Leon van der Zanden (van Olifantendoders van Omroep Brabant)? Ik heb kaartjes voor volgend jaar juni!!

Ja, maar ik ken hem eigenlijk ook alleen van Olifantendoders (goed programma trouwens). Mijn zusje is wel een keer naar een voorstelling geweest en ze vond hem erg goed.

Ik wil ook nog naar Les Miserables en dan hou ik het voorlopig ook weer voor gezien, die prijzen zijn echt niet meer normaal! Voor een cabaretvoorstelling betaal je veel minder en het is ook leuk, toch? En voor LM moet je weer naar Rotterdam volgens mij, dat is voor jou niet zo ver, maar voor mij is dat toch weer best een eind rijden.
hey meiden,

thanks voor het vragen naar R. De koorts is vandaag gezakt, maar hij is nog erg moe en hangerig. Kan verder niets ontdekken. Het is denk ik wel iets wat hier heerst, want ik hoor meer moeders erover. Ook dat de koorts 1 dag wegtrekt en dan weer terug komt. Dus ik hou hem morgen nog even thuis van de psz.

Ben vandaag in discussie met de garage over mijn auto want die is weer stuk. De derde keer in twee maanden tijd. Ze kunnen het niet goed vinden. Heb nu al twee keer een leuke rekening betaald dus dat doen we niet nog een keer. Maar nu brengen ze het zo, dat ik hem steeds verniel, tuurlijk! haha. Ja mevrouwtje elke keer als u er weer mee wegrijdt gaat ie weer stuk terwijl wij hem toch echt gemaakt hebben.

jaja zo kan ik ook mijn geld verdienen.

Ik ga het huis ontvluchten er wordt hier zo gefrased (??).

Nikki, moet je morgen weer? heel veel succes (knuf)
Hoi Kik, fijn dat de koorts weer een beetje gezakt is, hopelijk is hij dan ook weer snel de oude. Goed dat je toch bent thuisgebleven zaterdag, want hij was dan wel echt ziek. Dan ben je toch niet gerust als hij bij een oppas is en jij loopt lekker in de dierentuin. Maar de timing was wel jammer.

Is het frezen klaar? Wat een stofzooi krijg je daarvan hè, verschrikkelijk. Ik was vorig jaar zo blij toen de verbouwig voorbij was, je blijft poetsen.

Vervelend dat de auto weer kapot is, weer een dure reparatie?

Kijken jullie allemaal naar het voetballen vanavond? Ik niet hoor, ik denk dat ik zo de klimop in de tuin ga snoeien. En dat ik dan met een sangriaatje lekker buiten ga zitten, daar is het nu mooi weer voor . Midaman gaat wel voetballen kijken, maar we hopen stiekum allebei dat oranje snel wordt uitgeschakeld die Marco van Basten is zo'n arogante kwal. \\:-)//
Klinkt als een heel geslaagd uitje dames, als ik de foto's zie ben ik wel een beetje jaloers dat ik niet mee ben geweest,hoop echt dat er einde van het jaar nog een keer een uitje komt.

Ik luister voetbal, Nikkiman is nog aan het werk, die komt rond middernacht thuis, dus zo kan ik hem smsen als er een doelpunt is. Ben vandaag onder de scan geweest, en krijg morgen uitslag, dan komt de internist langs als ik nog aan de chemo lig. Dus heel spannend!
Spannend Nik! Ik zal voor je duimen voor een goede uitslag.

Als jij weer helemaal beter bent spreken we zeker nog een keer af hoor, het was toch niet compleet zonder jullie.
Spannend Nik! Ik duim heel hard voor je morgen! Ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk is om de foto's te zien, omdat je er natuurlijk ook graag bij was geweest! Geloof me, wij wilden dat net zo goed!! Einde van het jaar doen we het nog eens over met alle kippen (en alle kuikens??).

Dtje ligt al ruim een uur te proberen om in slaap te komen, lukt niet zo. Het is ook zo godgruwelijk warm daar!

Wat een heeeerlijk weertje!! Dtje was van kwart voor 1 tot kwart over 3 op de psz, Sje lag te slapen dus deze moeder heeft heerlijk in haar bikini van de zon genoten (wist je trouwens dat je celulite ook vóór op je benen kan hebben ) (toch maar gaan skeeleren vanavond ) wat een luxe!!! Nu zijn de kidners Bob de Bouwer aan het kijken en aan het spelen dus kan ik even forummen.

Nik hoe is het gegaan vandaag? Ik duim voor een goede uitslag!

Kik, R al wat opgeknapt?
hallo!

hier een koortsvrije maar nog hangerige kikkiepup. En een blauwe plek, streep, rijker op zijn hoofd. Man ziet er niet uit. Zo hoppa tegen de salontafel geflikkerd zo zielig. Dus het is R zijn week nog niet helemaal.

Heb een nieuwe auto! Mijn oom heeft een garage en heeft een peugeotje staan voor me. Wil mijn oude, te duur om te repareren, bakkie, wel van me overnemen, en komt hem nog halen ook aangezien ik niet naar groningen durf te rijden met die bak. Dus helemaal top. En om het nog mooier te maken, ik krijg hem van mijn ouders! Whaaaahhhh lief he.

Oja en mijn buurvrouw is heel handig met de naaimachine en heeft voor T een te leuke strokenrok gemaakt van oudhollandse stof en met een strook rood met witte stippen, super gaaf. Lijkt net oilily.

Ben vandaag met de twee op de fiets geweest. Nog wel wat vroeg, maar ja moest boodschappen en met een zieke R lopen zag ik al niet voor me. Ging best goed maar voor het boodschappenkarretje is ze nog wel wat te klein. Kreeg gelijk een oud vrouwtje op mijn dak haha.

Nikki, ik duim heel hard voor je dat je ene goede uitslag hebt gehad, en dat de chemo goed ging vandaag.
Hey ladies,

Super goed nieuws, de tumor is al behoorlijk gekrompen! De arts was echt helemaal tevreden, we gaan gewoon zo door en dan nu nog 3 keer en dan weer een scan. Dus de chemo slaat goed aan! Ben helemaal blij en na mijn mopperweekje ben ik weer vol goede moed!

Jamie ik bedoelde het niet zo dat ik moeite had om de foto's te zien, maar meer in de zin het zag er zo gezellig uit, dus leek me het meer leuk om er ook bij te zijn. Maar ik weet gewoon dat ik het goed voor me is geweest om niet heen te gaan.

Kik, hoe is het met R? En wat leuk een nieuwe auto. Voel je je vast weer veiliger.

Zo nu weer op de bank, pak maar even een filmpje erbij, lekker relaxed. Chemo gister ging ook wel goed, niet echt last van mijn bijwerkingen, behalve weer moe en geen eetlust, maar goed dat is met een paar dagen weer over.
quote:nikki81 schreef op 11 juni 2008 @ 11:28:

Hey ladies,

Super goed nieuws, de tumor is al behoorlijk gekrompen! Geweldig nieuws! Ik had al even kort op je andere topic gereageerd, ik ga er hier eerst even eentje de fles geven dan kom ik terug als ik meer tijd heb.
Dat is nog eens goed nieuws nikki!!! Wow!!

Ik kwam trouwens kikkie tegen in t dorp vanmiddag, toen ik dr zag lopen dacht ik; mmm...die ken ik ergens van, en zij dacht dat dus ook. Grappig hè.

Ik ga dr effe een naar bed slingeren.

Oja, weer ff meeduimen. Mijn nod komt eraan. Heb weer t idee, maar durf een soort van niet te hopen... Heb wel een test gedaan, neg. Maar was ook wel een beetje vroeg....

laters.................
hey

snico, toevallig weer dat we elkaar tegenkomen zo he. Hoeveelste keer is dat nu? Heb trouwens nog twee shirtjes gescoord bij cardouche (?) volgens mij jouw lievelingswinkel toch (kuch kuch) Ik ben geslaagd bij de miss etam. Normaal niet echt mijn winkel maar toch wat zomer dingen. Maar hallo zeg wat een chagerijnen. Die vonden het nodig om om 17.10 al te zeggen dat ze bijna dichtgingen. Toen de derde verkoopster ook zoiets in die strekking zei was ik in staat om te zeggen, hier heb je je zooi terug. Maar ja, daar heb ik mezelf ook mee he :-)

Ik duim heel hard voor je, dat het deze maand zo voor je mag zijn. En wat een schatje Fje zeg. Wilde ze nog op het paard?

Nikki, wat een ontzettend goed nieuws! Kan me voorstellen dat je daar positieve energie van krijgt.

Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar wat ben ik het kleren,mode etc gevoel kwijt na mijn zwangerschappen zeg. Normaal was ik altijd erg bezig met mode, maar sinds de kilootjes nog hangen heb ik er niet zoveel interesse in en kom je met je garderobe steeds meer achter. Kennen jullie dat?

Nog twee nachtjes en dan gaan we op vakantie. Joehoe heel veel zin in. Eerst de boel hier nog leeg krijgen en inpakken en dan kunnen we gaan. Heb er zoveel zin in, even lekker relaxen.
oja en zoals nikki het beschrijft is precies hoe ik het ook voelde toen ik de foto's zag. Het zag er zo leuk en gezellig uit! Had ik erg graag bij geweest.
Hallo!

Gisterenavond na het eten bij mijn ouders viel er een baksteen op de grote teen van Dtje! Het zag er dik blauw en bloederig uit en de nagel lag los. Mijn vader had het verbonden en de dokter vond het gelukkig meevallen. Het had veel erger kunnen zijn. De nagel komt er vanzelf af, nu heeft ze een hele grote pleister. Ze was zo'n grote meid bij de dokter, gisteren toen het net was gebeurd moest ze erg huilen maar bij de dokter gaf ze geen kik!

Bij Sje heb ik een paar verdwaalde waterpokjes gespot, ik denk alleen dat het niet doorzet want bij Dtje was het nu al veel erger. Jammer, ik heb liever dat hij het 1 x goed krijgt zodat hij er van af is, als nu half om half en dan later wéér. De BMR heeft hij maandag niet gehad, ivm de waterpokken dus.

Ik had dus een dubbele afspraak, Sje weegt 11,5 kilo en is 83 cm lang, Dtje weegt 14,5 kilo en meet 101 cm. Dat wordt dus dokken bij Plopsaland . De ogentest ging heel goed. Sje is ook weer helemaal 'bij' met zijn ontwikkeling dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken. Ik heb wat folders meegenomen en gekregen, oa over weerbaarheid en dat vond ik wel fijn om even door te lezen. Stonden toch nuttige tips in, wat ik wel kon gebruiken. Verder nog info over 3 jarigen en hun belevingswereld, en het hoe en waarom van bepaalde gedragingen. Interessant!

Snico en Kik, wat leuk en toevallig dat jullie elkaar tegenkwamen! Kik ik herken het hoor, wat jij zegt over kleding en mode! Niet dat ik ervoor erg bezig was met mode, maar wel dat het nu allemaal langs me heen gaat. Ik heb ook geen tijd (en geen auto) om eens lekker alleen te statten om te shoppen. Ik koop wel heel veel voor de kids . Wat lief van je ouders!! Weer een zorg minder! Wat voor autootje krijg je?

Snico, ik hoop heel hard voor je dat het zo ver is! Het was vast te vroeg om te testen.

Nik, wat een geweldig nieuws hè! Ik had je blog gelezen en heb er een reactie achter gelaten.

Dtje is nu thuis ipv op de psz, Sje slaapt alweer . Het was een vroegertje vandaag, om 6 uur was hij al wakker en om 7 uur zaten we al aan het ontbijt ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven