Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:soley79 schreef op 03 april 2013 @ 09:58:

[...]

Ja. Je kunt gewoon het stafje gebruiken. En dan drie weken wachten en misschien wordt er dan iets mee gedaan. Na veelvuldig overleg.

Daar had ik eerder al het een en ander over gezegd.

Dus deze opmerkingen en andere zijn geenszins nodig.

Ik ga ook maar niet verder in discussie hier.

Heb geen zin in een waarschuwing of ban.

Als ik hier weg wil, kan ik dat heel goed zelf.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Mods, willen jullie eens kijken naar de reacties van Flutzel op mijn prikbordtopic "gothickleding maat 48/52".

Ze beweert op basis van een foto dat ik "flutdingen" verkoop voor een prijs die ze nieuw in de winkel kosten.

Niet bevorderlijk voor de sfeer en ook niet uitnodigend voor eventuele kopers, omdat het product wel degelijk veel duurder was.

Danku
668, the neighbour of the Beast
quote:impala schreef op 01 april 2013 @ 13:16:

Mod bedankt. Van mij mag het topic ook helemaal weg, dat scheelt een hoop werk. (Maar ik was niet de TO)

En dan openen we een schone nieuwe. Met een duidelijk titel bv Is de zaak Anass een complot. Zodat iedereen die zich ergert aan complottheorieën daar bij voorbaat weg kan blijven.

Want het discussieren over mogelijke complotten an sich, dat is toch niet verboden wel?

Ik wil even terugkomen op deze post van mij.

Bij nader inzien zou ik toch graag zien dat het topic geschoond terugkomt. Er staat zo vreselijk veel info in, dat het ondoenlijk is om een nieuw topic te maken dat begrijpelijk is. Ik kan veel links zelf niet eens meer terugvinden zonder dat oude topic.

Er zit heel veel tijd en moeite in.

Ik vind ook niet dat de mensen die dat topic gesaboteerd hebben, nu beloond moeten worden met het verdwijnen ervan.

Dat is niet fair.

Dus, wil je er alsjeblieft een half uurtje voor gaan zitten en het topic terug zetten, eventueel met een aangepaste titel?
.
Kunnen jullie Staartjes in het topic, ' POLL: MOGEN KATTEN VRIJ RONDLOPEN IN DE STAD?' een permaban geven. Het heeft alleen in dat topic gereageerd. En gelijk een ip-check doen en eventueel nog een permaban uitdelen. Er worden weer allerlei adviezen gegeven om katten te vermoorden.

En ja, het is al gestaft. Een opmerking van een andere forummer is wel meteen verwijderd na een staf??
Het topic Respondenten gezocht is verwijderd. Enquetes zijn niet toegestaan.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Maylea schreef op 03 april 2013 @ 12:15:

Kunnen jullie Staartjes in het topic, ' POLL: MOGEN KATTEN VRIJ RONDLOPEN IN DE STAD?' een permaban geven. Het heeft alleen in dat topic gereageerd. En gelijk een ip-check doen en eventueel nog een permaban uitdelen. Er worden weer allerlei adviezen gegeven om katten te vermoorden.

En ja, het is al gestaft. Een opmerking van een andere forummer is wel meteen verwijderd na een staf??

Grappig, toen ik een tijdje terug een topic opende over tips voor het beeindigen van je leven was hij in no time offline. Maar mensen die tips geven om katten te vermoorden kunnen hun goddelijke gang maar gaan. Zelf een hekel aan katten mods?

Trouwens in het algemeen modtopic reageer je wel maar je blijft hier angstvallig weg.
quote:Marels schreef op 03 april 2013 @ 12:05:

Mods, willen jullie eens kijken naar de reacties van Flutzel op mijn prikbordtopic "gothickleding maat 48/52".

Ze beweert op basis van een foto dat ik "flutdingen" verkoop voor een prijs die ze nieuw in de winkel kosten.

Niet bevorderlijk voor de sfeer en ook niet uitnodigend voor eventuele kopers, omdat het product wel degelijk veel duurder was.

Danku Dat mag toch gewoon gezegd worden? Jij roept zelf ook dat je vind dat het Pip dekbed overtrek te duur is voor het feit dat ie gekregen is. Kom op zeg, laat de mods doen waar ze voor betaald worden in plaats van scheidsrechtertje spelen in yet another non-topic.
quote:Maylea schreef op 03 april 2013 @ 14:16:

[...]

Grappig, toen ik een tijdje terug een topic opende over tips voor het beeindigen van je leven was hij in no time offline. Maar mensen die tips geven om katten te vermoorden kunnen hun goddelijke gang maar gaan. Zelf een hekel aan katten mods?

Trouwens in het algemeen modtopic reageer je wel maar je blijft hier angstvallig weg.

Misschien had je als tip moeten geven om gedurende langere tijd slechts 1 glas melk per dag tot je te nemen. Of een gebakken spons.

(Niet verstandig deze opmerkingen, ik heb de mod nog om medewerking gevraagd. Maar deze vroeg er om)
.
quote:soley79 schreef op 03 april 2013 @ 09:57:

[...]

Daar heeft Yasmijn het helemaal niet over joh. Het gaat om dat achterlijke blog met als titel even een meisje van veertien leegtappen.Dat dus.
quote:Maylea schreef op 03 april 2013 @ 14:16:

[...]

Wij hebben er naar gekeken en er zijn maatregelen genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:yasmijn schreef op 03 april 2013 @ 09:18:

En dan nog eens wat voor de zoveelste keer:

Nog steeds staat:

"even een meisje van 14 leegtappen' op de startpagina.

Volgens mij zijn daar al tigduizend klachten over geweest maar dat staat er nog steeds.Zo vreselijk ordinair en niet chique.

Maar als je roept dat iemand uit Noorwegen komt ben je de sjaak. Hoe dubbel.
Het topic vet verbranden is verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Fijn.

Misschien hebben jullie dan straks weer tijd om mijn verzoek te bekijken?
.
quote:bankje schreef op 03 april 2013 @ 15:39:

[...]

Nu je er toch bent Mod, wil je hier nog op antwoorden?
quote:impala schreef op 03 april 2013 @ 15:43:

Fijn.

Misschien hebben jullie dan straks weer tijd om mijn verzoek te bekijken?

Wij zullen dit meenemen in ons overleg en komen hier uiterlijk morgen bij je op terug!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:yasmijn schreef op 03 april 2013 @ 15:45:

[...]

Nu je er toch bent Mod, wil je hier nog op antwoorden?

Dit hebben we doorgegeven en ook hier komen we zsm bij je op terug!

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 03 april 2013 @ 15:55:

[...]

Dit hebben we doorgegeven en ook hier komen we zsm bij je op terug!

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dank.

Mag ook wel na tig1000 keer
Hebben jullie reacties gewist op het prikbord, bij de advertentie van Marels?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ModeratorViva schreef op 03 april 2013 @ 15:32:

[...]

Wij hebben er naar gekeken en er zijn maatregelen genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWat mij betreft niet genoeg maatregelen. Dit zieke bericht staat er gewoon nog namelijk:quote:staartjes schreef op 02 april 2013 @ 19:53:

Overigens heeft mijn man minder nette oplossingen.

Als die last heeft van een kat dan word er een keer netjes gevraagd de kat binnen te houden en de 2e keer word er een marterval neer gezet en verdwijnt de kat in de groene bak.
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2013 @ 16:10:

Hebben jullie reacties gewist op het prikbord, bij de advertentie van Marels?

WIj hebben voor zover ik weet geen reacties gewist.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 03 april 2013 @ 16:13:

[...]

WIj hebben voor zover ik weet geen reacties gewist.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumOok raar; er stonden er net heel wat en nu sta ik heel allenig daar " huh ? " te zeggen..................
Mod, kijk eens even daar, als je wilt; ik ben niet de enige die postings mist. ( of kan een TO ze daar zelf wissen? )
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2013 @ 16:13:

[...]

Ook raar; er stonden er net heel wat en nu sta ik heel allenig daar " huh ? " te zeggen..................

Dan ben ik daar in ieder geval niet van op de hoogte, maar zal het navragen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik mis ze ook hoor BGB, ik had er net nog een reactie geplaatst, waren inmiddels al 3 pagina's met reacties. Erg bijzonder..
quote:maroon5 schreef op 03 april 2013 @ 16:17:

Ik mis ze ook hoor BGB, ik had er net nog een reactie geplaatst, waren inmiddels al 3 pagina's met reacties. Erg bijzonder..Het is een nieuw topic; in het eerste stond het merk nog, nu niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven