Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Hai,hai,

Hee schrijvertje... Zin in chocolade herken ik wel... Maar volgens mij zou het juist ook kunnen betekenen dat je rond je eisprong zit?? Of is die juist voorbij??

Geeft in ieder geval aan dat je hormonen (en cyclus waarschijnlijk?) goed werken ... STerkte ermee....

Waterpokken zijn doorgebroken... Tis niet besmettelijk voor mij of mijn kindje omdat ik het al heb gehad. Wel moet je uitkijken met vrouwen die hoogzwanger zijn. Als het kindje net is geboren en dan het krijgt is het nog niet vatbaar genoeg en kan het erg ziek worden. Nu zo veilig in mijn buik maakt het niet uit...

Baal ook wel dat het eigenlijk een erg onschuldige ziekte is. Kindjes mogen gewoon naar school en dan mag je toch niet vliegen?!

Rodehond is wel gevaarlijk bij zwangerschap.

Fennah. Jij bent toch ook doktersassistente? Weet jij iets wat helpt (of iemand anders) om de blaasjes versneld te laten indrogen? Dan kunnen we nl. misschien wel gaan woensdag. De doktersassistente bij mijn huisarts vond ik nogal sjagrijnig.

We moeten nl. een gezondheidsverklaring v.d. arts hebben of om te vliegen of om te annuleren... Ik vroeg haar ook hoe lang het kon duren of wat dan ook en dat wist ze allemaal maar niet...

Bij onze praktijk krijg ik altijd het idee dat je snel teveel bent als patient. Assistentes lijken wel de opdracht te hebben om je af te wimpelen...Terwijl ik echt zo weinig mogelijk ga. Al is het wel meer sinds ik een zoontje heb...

Ik voel me iets fitter en minder misselijk...

Spannende dagen. Dinsdag 1e controle maar stelt helaas niet veel voor. Ik wil de echo!!! Dan dus afwachten of we woensdag toch kunnen vliegen of toch een lastminute in NL boeken.

Fijn weekend.

Groetjes,

Nikiet
Pluk de dag!
Dacht even dat ik niet zoveel gemist had, totdat ik zag dat er een nieuw topic was geopend....

Helaas voor jullie (en mezelf) nog geen nieuws. Nou ja het goede nieuws is dat ik nog niet ongesteld ben en het dus nog alle kanten op kan. Ben wel vaker 1 of 2 dagen later ongesteld, dus heb besloten vandaag nog niet te testen. Misschien morgen, en als mijn geduld het volhoudt dinsdag (ben ik vrij).

De Toppers gisteravond was echt een geweldig feest. Lekker meezingen. Eerst nog in Amsterdam uit eten geweest. Al mijn collega's aan de drank. Ik niet....tja je weet maar nooit. Ze maakten er in ieder geval geen opmerkingen over.

Nikiet balen hoor die waterpokken. Hopen dat het op tijd over is zodat je lekker op vakantie kunt gaan.

Ga nu nog snel even boodschappen doen en het fotoboek van ons trouwen ophalen!!! Is "eindelijk" klaar. Dus ben benieuwd hoe het allemaal is geworden.
Nikiet, wat vervelend zeg dat je misschien niet op vakantie kan door zoiets kleins als waterpokken. Ik heb weleens gehoord dat je baat kan hebben wij een havermoutvlokken badje, dat zouden de blaasjes sterk uitdrogen. Of anders misschien wat zinkzalf. Voor de jeuk zou je mentholpoeder of -gel kunnen gebruiken.

Je gevoel klopt wel hoor dat het lijkt alsof de assistente zoveel mogelijk patienten moet zien te weren. Die ervaring heb ik namelijk zelfs. De praktijk waar ik nu werk is heel laagdrempelig en we hoeven patienten nog niet te vragen waarvoor ze komen. Nu begint het toch wel erg druk te worden, dus dat zullen we binnenkort toch moeten gaan toepassen. Maar de andere praktijken waar ik werkte moesten we wel proberen zoveel mogelijk patienten aan de telefoon te helpen. Die arts was gewoon altijd sjaggie als ie het druk had, echt heel vervelend om zo te moeten werken! Want ik had ook het gevoel alsof ik een soort portier was die iedereen buiten de praktijk moest houden. Ben heel blij met mijn huidige werkplek, ik ben van mijzelf heel vrolijk en behulpzaam en voel me niet prettig in mijn werk als ik alleen maar met mensen moet discussieren dat het spreekuur volzit. Onze menselijke werkwijze wordt in ieder geval enorm gewaardeerd, gezien de complimenten.

Walinde, moest wel een beetje lachen hoor Denk je alles bij gelezen te hebben, is er een heel nieuw topic aangemaakt. Is toch bijna geen doen dan he. Hoe is het verder met je?

Jammer dat er nog geen nieuws is, maar wat niet is kan nog komen he. Kan me voorstellen dat het bij de Toppers erg gezellig was, die kunnen met z'n drieen wel een feestje bouwen!
37 weken zwanger!
@ Fennah: Happy Birthday !!!

Morgen komt de visite las ik, dus vandaag een lekker rustig dagje. Heerlijk toch?

@ Nikiet: een zalfje om waterpokken sneller uit te laten drogen is er niet. Meestal duurt de gehele periode (dus van het ontstaan van de blaasjes tot het verdwijnen ervan) zo'n 7 dagen. Als de blaasjes eenmaal ingedroogd zijn dan is het niet meer besmettelijk.

Eventueel mentholgel tegen de jeuk inderdaad.

Ik zou dinsdag even langs je huisarts gaan als ik jou was, en dan kan hij eventueel toestemming geven om te vliegen of niet. Als je dit op papier laat zetten dan heb je gelijk een bewijs voor de vliegtuigmaatschpappij.

Het is ook aan te raden om je kindje even niet in bad te doen maar met een washandje te wassen. In bad kunnen eventuele blaasjes open gaan en via het badwater herbesmetten.

Als er geen blaasjes op het hoofd zitten dan zou ik gewoon gaan en hopen dat niemand het ziet.

Wij hebben ook een erg drukke huisartsenpraktijk waar het vaak helemaal volgepland staat. Een afspraak voor dezelfde dag is vaak niet meer mogelijk, maar de mensen weten dit. Hier hebben we een inloop spreekuur voor, zodat mensen toch nog zonder afspraak 's morgens geholpen kunnen worden.

Ik probeer ook altijd zo goed mogelijk te helpen en zo min mogelijk in discussie te gaan. Maarja...sommige patienten zijn gewoon erg lastig..

@ Drew: jeetje wat vervelend zeg voor je schoonzusje. Ik hoop dat ze snel opknapt en dat ze dan gaan beginnen met het allemaal een plekje te geven.

Mijn feestje was gezellig, veel aandacht voor mij zwangere zus uiteraard maar dat is alleen maar leuk. Ik heb zelfs gevoeld dat de baby schopte, heel bijzonder!

hai, hai,

Dank voor jullie reactie op de waterpokken! Ik ga zo even havermout halen. Dat van in bad wist ik niet.

Ik zag het net ook al achter zijn oor en achterhoofd... Ben bang dat het woensdag niet weg is. We zouden om 12.15 uur vliegen. Baal zo enorm...

I know er zijn ergere dingen. Maar het zou voorlopig echt de allerlaatste vliegvakantie zijn aangezien er straks twee zijn. En deze zomer gaan we nog een keertje met de auto weg. In NL is het weer toch een stuk minder... Mijn man gaat waarschijnlijk nog wel een paar dagen naar Turkije of Griekenland om te zeilen... Tja. Daar is het toch een stuk makkelijker voor.

Ik voel mezelf ook een beetje koortsig. Ik weet bijna zeker dat ik de waterpokken gehad heb. Maar stel het is niet zo? Dan is het dus gevaarlijk voor mijn prille zwschap. Mijn ouders zitten in het buitenland en kan/wil ik het nu niet vragen. Schikken zich rot als ik bel... Daarbij weten ze niet dat ik zwanger ben.

Als ik het niet vertrouw bel ik maandag de verloskundige wel en desnoods in het weekend als ik koorts krijg. Ik had nu 37,8. Is volgens mij niet echt koorts toch??

Zucht....

sorry voor mijn echo verhaal..

Groetjes,

Nikiet
Pluk de dag!
Nikiet, voel je ajb niet schuldig als je een baal-verhaal plaatst hoor. Daar zijn we toch voor. Ik heb ook zitten klagen over mijn blaasontsteking en het lucht echt op.

En ik vind het ook zeker niet overdreven dat je enorm baalt dat jullie vakantie in gevaar komt. Wist niet dat ze daar zo streng in waren. Zou sowieso een dag van te voren even naar de huisarts gaan, hopelijk kan hij/zij een verklaring schrijven, zodat jullie toch nog kunnen gaan. Jammer dat je geen dochter hebt nu, dan zou je nog kunnen doen alsof ze zich bekeerd had tot de Islam, kan ze gehuld in een burka het vliegtuig in haha. Nee, is flauwigheid. Ik hoop echt dat je wel op vakantie kunt hoor!

Vanaf 38,0 heb je koorts, dus je hebt wel verhoging.

Zometeen gaat mijn vriend mijn lievelingseten koken. Doen we altijd dat degene die jarig is, bepaalt wat we eten. Dus vanavond biefstuk met champignons en patatjes. En als hij jarig is, as. maandag, gaan we gourmetten. We hebben als ik het op schrijf wel veel 'tradities' als we jarig zijn, haha.

Is het bij jullie ook zo ontzettend benauwd weer? De hele dag is het bewolkt, maar wel redelijk warm. Hoop dat het zometeen gaat regenen, mijn planten staan er een beetje verlept bij.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
37 weken zwanger!
Nikiet, lekker blijven mopperen en klagen, want juist hier kan dat! Zou ook enorm balen als mijn vakantie niet door zou gaan. Een kind met de waterpokken is op zich al reuze vervelend en het als het je dan ook nog je vakantie kost....

Ik hoop dat je niet ziek wordt en dat je snel opknapt!

Fennah, wij hebben dezelfde traditie: de jarige mag beslissen wat er gegeten wordt! Leuk is dat!

Het weer hier trouwens was prima. Het waaide zelfs een beetje te hard eigenlijk.

Walinde, spannend, jij bent misschien dus wel zwanger.... Wat knap dat je zo lang kunt wachten met testen.

Getrouwde juf, voel jij al iets?????

Vandaag opende ik een fles water met bubbels zonder er bij na te denken en het wate spoot natuurlijk over alles en iedereen heen! Zat gewoon te janken! Gaat toch helemaal nergens meer over?!

Ik durf het bijna niet te vragen.... Maar al die maffe "kwaaltjes", zouden het zwangerschapssymptomen kunnen zijn?

Mijn man begon er vandaag zelfs over: "kan het dat je zwanger bent? Ik heb je in tien jaar tijd nog niet zo gezien....." Dus het valt hem zelfs op.

Had gisteren en vandaag gewoon last van m'n neus: allemaal rare luchtjes, parfummetjes, etc. waar ik me aan dooderger. En mijn neus doet het normaal dus eigenlijk niet he.... Zelfs als er in het weiland gemest is merk ik het normaal gesproken amper!

Ik weet het even niet hoor. Of wil ik stiekem zo graag zwanger zijn dat ik mezelf van alles wijs maak?

Ben ook wat iebelig. Droge keel, wat last van een snotneusje, maar ja kan ook hooikoorts zijn.

Het rare is ook dat ik constant denk dat ik zwanger ben.... Maar ja misschien is dat wel omdat ik het zo graag wil. Weet donders goed dat het maar voor weinig mensen weggelegd is om meteen tijdens de eerste ronde zwanger te raken. We hebben wel precies op het juiste moment geklust, maar dan nog. Ik weet het gewoon niet! De dingen die ik voel heb ik niet eerder zo gevoeld en ik kan ze ook niet echt plaatsen...... Lastig hoor, zwanger worden!
@ Nikiet: wat balen dat je vakantie misschien niet door kan gaan! Ik zou daar echt erg chagerijnig van worden. Misschien een goede camoeflage stift voor de blaasjes buiten de kleding?

@ Fennah: Op hen nippertje nog GEFELICITEERD met je verjaardag! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden

@ Drew: het duurt 72 dagen voordat sperma "rijp" is ipv 72 uur. Je Vlaamse uitdrukkingen vind ik heel leuk, Wat betekent het dat je vriend nu op zijn lappen is?

Heb je de gynaecoiloog nog gevraagd over vitamines, of is dat er niet van gekomen?

@ Schrijvertje: lastig he dat je nooit weet of het nou iets betekent dat je je anders voelt dan anders? Het zou kunnen.... Die gedachte alleen al is een heel wonderlijke.

Ikzelf verwacht eisprong zondag, dus maar weer opletten of ik iets voel. Ik heb ook een beetje op de vegen gelet de afgelopen dagen, ivm het verhaal dat aan het slijm te zien is of je vruchtbaar bent.

Maar ik kan er geen wijs uit. Het heldere, draderige waar over gesproken wordt heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Wel geloof ik dat de natuur het zo regelt dat je vanzelf zin krijgt op de dagen dat je vruchtbaar bent. Vanmorgen werd ik wakker met een sexy droom, dus die onleesbare vegen vergeet ik maar gewoon even

Walide houdt ons op de hoogte van jouw vegen!

Geweldig dit forum jargon!

Nou ik ga maar eens kijken wat vriendlief ervan denkt
Hai dames,

Bedankt voro jullie steun! :-) Doet met goed...

De waterpokken zijn echt uitgebroken. Echt heel zielig. Mijn zoontje is nu net een krentenbol. Hij zit er van top tot teen onder. Ook op zijn gezicht en hoofd. Heel zielig is hij. Het jeukt erg. Ik heb er o.a. al sudocreme opgesmeerd en speciale zalf...

Woensdag vliegen gaat nu zeker niet.

We moeten annuleren en we proberen deze vakantie nu opnieuw te boeken met vetrek volgende week zondag 1 juni. Is ruim een week na het uitbreken en omdat de besmettelijke periode ca. 7 dg is zou het dan niet meer besmettelijk moeten zijn. We gaan morgen of dinsdag naar de huisarts voor de verklaring van annulering (dat hij nu dus besmettelijk is) en we hopen dan vrijdag een verklaring te kunnen halen dat hij niet meer besmettelijk is. En in tussentijd ga ik er alles aan doen om het versneld te laten indrogen. Sowieso tegen de jeuk. Zo zielig....

Schrijfertje. Het zou heel snel zijn. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het is gelukt. Al zal ik wel proberen niet teveel te hopen anders is de teleurstelling zo groot. Ik herken het wel hoor. Bij alles wat je voelt of iets anders doet of ervaart dan normaal denk je van zou 't ??...

Bij mij was het nu wel zo dat ik idd sterk voelde dat ik zwanger was. Maar dit komt denk ik ook doordat ik al eens zwanger ben geweest en het gevoel herkende in het allerprilste begin...

V.d. reuk begon pas later en ook de misselijkheid. Maar het was vooral een gerommel in mijn buik en de vermoeidheid. Ook voelde ik me anders en kon ik het niet goed omschrijven...

Tot snel.

Groetjes, Nikiet
Pluk de dag!
*ligt wat grieperig (snotkop, en o zo'n keelpijn) op de bank/in bed en post dus even niet vandaag*
Wat is het rustig hier! Ik was al bang dat ik een aantal pagina's bij zou moeten lezen, haha. Hier verder ook geen nieuws eigenlijk, rustig aan dagje op de bank.

Beterschap Schrijvertje! Laat je maar lekker vertroetelen.

Fennah, nog gefeliciteerd met je verjaardag meis! Ik zal je leeftijd even veranderen in het schema. Leuke kadoos trouwens! En die traditie van het eten hebben wij ook hoor. Wij versieren ook het huis nog met slingers en zijn altijd vrij op onze verjaardagen. Ik vind dat je alle gelegenhede om iets te vieen moet grijpen :-).
Schrijvertje beterschap!

Wat is het stil hier zo in het weekend

Voel me wel een beetje alleenig...
Wat rustig de afgelopen dagen, ook nog geen nieuws van mensen die gaan testen dus. Spannend hoor Walinde.

Ik word helemaalgek van mezelf. De afgelopen maanden werd ik steeds te vroeg ongesteld, op basis daarvan moet ik nu dus vandaag of morgen mijn NOD hebben. En het stomme is dat ik dus zenuwachtig ben, raar he. Ik blijf naar de wc lopen en controleer dan steeds op de wel bekende rode vegen, die dus hopelijk niet rood worden. Jammer dat je iets wat je zo graag wil, niet helemaal zelf in de hand heb, want behalve op de juiste tijden vrijen blijft het toch een kwestie van afwachten.

In het verleden was ik ook wel eens de ene maand na 4,5 week en de andere maand na 3,5 week ongesteld dus wat dat betreft wordt het nog een leuke week.

Lekker weekend gehad iedereen, wij hebben weinig gedaan, wel een weekendje Parijs geboekt voor in augustus.
Goeiemorgen meiden,

Ik zie dat het inderdaad rustig hier was in het weekend. Zal vandaag wel weer drukker worden, omdat de meesten aan het werk zijn

Schrijvertje, voel je je alweer wat beter. Vervelend om verkouden te zijn he en die klachten lijken 's avonds altijd erger te worden, zodat je met een verstopte neus moet proberen te slapen...

Heb gisteren een hele gezellige verjaardag gehad. En tegen alle verwachtingen in, nog zonnig weer ook.

Straks nog even naar de straks om een cadeautje voor mijn vriend te kopen, die is vandaag jarig. En dan vanavond gourmetten. Baal wel dat ik met dit benauwde weer niet kan sporten, want voor mij gevoel moet ik toch een beetje compenseren met al dat lekkere eten van de afgelopen week. Ben niet te zwaar hoor, maar zo zit ik gewoon in mekaar haha.

We hadden gisteravond trouwens Sajoer Groenten gemaakt van Conimex. Echt een aanrader! Heerlijk met alle soorten paprika, tauge, sperziebonen, champignons, eigenlijk alles wat je lekker vindt, vond het echt heerlijk.

Nikiet, hoe is het met je zoontje? Echt enorm balen dat je je vakantie dus toch moet annuleren! Maar jullie gaan de vakantie nog wel inhalen op een later tijdstip? Worden de blaasjes al minder? Oja, als je hem hebt gewassen, altijd deppend afdrogen, anders gaan de blaasjes te snel open. Maar waarschijnlijk wist je dit al. Hoop dat je ventje snel weer beter wordt, vind het altijd zo'n zielig gezicht.

Even in het schema spieken wie haar NOD heeft hoor...

Estherz en Walinde. Lees nu de tekst van Estherz dat ze nog geen OD heeft... dus tis nog spannend! Hou ons op de hoogte he, meiden
37 weken zwanger!

Oehoeeeee.. rustig hier zeg!!!!

Ga zo even teruglezen, valt mee volgens mij

Lente heeft rode vegen begreep ik al?

Mijn rode vegen zijn voorbij gelukkig! Heerlijk in de tent geslapen afgelopen nachten. Was zeer romantisch ( ) met 2 kinderen en een lapje stof tussen de slaapkamers

Ei wordt volgende week ma/di verwacht. En ja... dat is tie thuis!!!

Nu weer een paar dagen alleen helaas. Maar vanaf donderdag is tie zomaar een hele week thuis.

Nu ga ik even teruglezen!!

Laterrrrrrrrrrrrr
Ff vlug hoor :

Fennah: nog van harte en natuurlijk ook voor je vriend

Nikiet: balen van die vakantie!!! Maar volgens mij is dit een gegronde reden om te annuleren toch???

Esther: spannend!!! ben benieuwd

Schrijvertje: beterschap!

Atheena: genoten van je ei gisteren? hahahahaha

Cuore? Wo bist du????

Lente: je hebt ook chocoladebodycream.... twee vliegen in 1 klap!!! Maar ja.... beter na de rode vegen Hoest met de PMS? Ik ben er weer vanaf gelukkig. Ben gewoon weer aardig nu!
Hai,

Fennah. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Voor de rest heel rustig hier... Zou het stilte voor de storm zijn?

I hope so...

't ventje is nog heel zielig. Vanmorgen bij de huisarts geweest maar die wil geen verklaring afgeven. Zegt dat het niet nodig is voor de annuleringsverzekering. Hij kan alleen melden dat het is geconstateerd en hoe besmettelijk het in het algemeen is...

Volgens hem is het ook niet mogelijk om een verklaring af te geven dat het niet meer besmettelijk is voor bijv. aankomende zondag.

Hij zit er nu nog onder dus kan me niet voorstellen dat het zondag al veel meer is ingedroogd. Ga straks nog iets halen bij de apotheek voor het indrogen.

Ik smeer hem nu vooral in met zinkzalf maar durf hem verder nauwelijks aan te raken en dus ook niet echt te wassen.

Vanmiddag maar met zemelen deppen...

Als het op lijkt te drogen boeken we misschien nog een last minute naar dezelfde locatie op menorca op aanstaande zondag...

Duimen nu maar dat dit nog lukt.

Anders weg in NL maar ik wil zoooooo graag naar de zon..

Wat ben ik een verwend nest niet??!

Zucht...

Nee. Ik wil gewoon zo graag vliegen omdat ik weet dat het er nu een hele tijd (misschien wel een aantal jaren) niet meer van gaat komen met een extra kleintje erbij. En het is lastiger straks en het wordt duurder met 2 kleintjes....

Nou ja. We zien wel.

groetjes nikiet
Pluk de dag!
Hallo,

Nou ja zeg! Zo druk als het hier eerst was, zo rustig is het nu! Waar is iedereen????? We zijn door de drukte toch niet stiekem afgehaakt en ook weer aangehaakt bij een ander topic he....

Goed, weinig te reageren, dus dat doe ik dan ook maar even niet. Hier verder alles redelijk oke. Heb gewoon een ferme verkoudheid en ga me voor morgen maar ziekmelden zo direct. Vind ik altijd erg vervelend: ziek melden. Voelt toch een beetje alsof je het af laat weten. Maar het gaat niet, dus hup ik moet voor mezelf kiezen (en gelukkig gaat dat steeds beter).

Natuurlijk nog steeds stiekem de hoop om zwanger te zijn en manlief vraagt nu ook steeds: voel je nog iets? Kun je al testen? Zal ik de kattenbak maar scheppen voor de zekerheid?

Heb hem ook al verteld dat de kans dat ik niet zwanger ben echt veeeel groter is dan dat ik wel zwanger ben maar goed. We wachten het af!

Nikiet, rot joh dat je kleine ventje nog niet opknapt! Hoop dat het niet al te lang meer duurt.

Lieselotje, fijn dat je goed van je ei gebruik gaat kunnen maken de komende periode! Veel plezier

Fennah, wat een bof dat je een zonnige verjaardag hebt gehad. Om nou te zeggen dat het weer hier echt heel zonnig is.... Vandaag en gisteren zeker niet!

Estherz, Heerlijk een weekendje Parijs! Genieten! Kun je in ieder geval alvast lekker naar uitkijken.

En je NOD op komst. Spannend!! Wie weet ben jij zomaar de volgende ja in het schema!

En hoe is het met Walinde? En de andere meiden? Doe me dan toch echt die drukte van afgelopen week maar weer!

Goed, heb ik dus toch weer op de berichtjes gereageerd.....

Nou, ik ga mijn baas even bellen en daarna nog maar even op de bank hangen.

Doeg!
Grrr, wat kl*te, had een hele lap tekst getypt en bij het verzenden komt het gevreesde scherm 'pagina niet gevonden' in beeld. Voortaan toch maar even de tekst kopieren voor het verzenden. Heb geen zin om weer zo'n lap te tikken hoor.

Nikiet, jammer dat je huisarts geen verklaring wil geven, maar eigenlijk doet geen enkele huisarts dat zomaar, er zijn uitzonderingen. Je hebt er misschien al wat aan als hij opschrijft dat het besmettelijk is, hoelang, etc. Ik denk wel dat je een legitieme reden hebt om de vakantie te annuleren. Je mag gewoonweg niet vliegen, daar kunnen jullie toch ook niks aan doen. Ik heb een paar jaar geleden ook een vakantie op het nippertje moeten annuleren. Mijn darmontsteking laaide enorm op dus kon mijn bed niet meer uitkomen. In de annuleringsbrief naar de verzekering heb ik verwezen naar mijn internist, dat ze voor medische vragen contact met hem moesten opnemen. 9 van de 10 keer doen ze die moeite niet, maar het werd wel meteen goedgekeurd. Want het is al ontzettend balen dat jullie vakantie plotseling niet door kan gaan, maar het zou al helemaal zuur zijn als jullie voor niks betaald hebben. En een last minute Menorca, ik geef je helemaal gelijk, nu kan het nog!

Hier nog steeds geen tekenen van een menstruatie. Ik baal!! En das nog zacht uitgedrukt. Ik ga gewoon over 2 weken naar mijn huisarts, want ik vind dat ik met ruim 2 maanden wel lang genoeg gewacht heb hoor en hopelijk vindt zij dat ook

Ik kan wel 6 maanden gaan wachten, maar dan moet ik dus ook 6 maanden wachten voordat we aan kinderen kunnen beginnen en daar moet ik echt niet aandenken. Want ik zie er zo erg naar uit!

Lieselotje, inderdaad enorm romantisch hoor dat kamperen in een tentje. Ik begrijp uit je verhaal dat er dus niks is gebeurd, gezien je kinderen een lapje stof verder lagen

Ach, volgende week heb je je ei, geniet nog maar even van je rust haha.

Kijken jullie vanavond ook naar de finale van Dames in de Dop? Vind die meiden zo vertederend, enorm grote mond, maar een heeel klein hartje en ontzettend onzeker. Benieuwd wie er wint. En de eerste maandagavond zonder Grey's Anatomy, echt jammer. Maar misschien is Army Wives wel een leuk programma?
37 weken zwanger!
He Schrijvertje, ik vond die drukte ook leuker, maar om nu tegen mezelf aan te gaan lullen, das ook weer zo triest he.

Toch weer een aardige lap tekst van je, terwijl je zegt niet veel te reageren op andere berichtjes haha. Ik kom ook nooit met een paar regeltjes uit hoor.

Als je je echt slecht voelt, kan je je beter ziekmelden. Ik heb hier ook erg veel moeite mee en doe dit gelukkig nooit, maar die enkele keer in de zoveel jaar dat ik kotsend in bed lig, dan meld ik me toch maar ziek.
37 weken zwanger!
Helleuuuu

Zo allemaal een lekker weekend gehad....mooi...ik niet ! Ben ontieglijk sjaggo, huilerig en wat al niet meer geweest. Tot overmaat van ramp ook nog bonje met lief....(was natuurlijk niet mijn schuld ) Was ff bang dat ik iets van chronische PMS had ofzo...maar ben weer aardig opgedroogd...

Nu...Fennahhhhhhh gefeliciflapstaart meis Je hebt mooie kado's gehad las ik...en lekker verwend...wat wil je nog meer?

Lieselotje, gezellig hoor met z'n tweetjes in een tentje....kan best romantisch zijn.... Ben je nu alweer verlaten??? Tssss die mannen van tegenwoordig......Echt...je kan beter kippen houden....,die leggen tenminste nog eieren....

Lente...rode vegen....jammer....Hopelijk heb je de laatste ronde (echt?) meer geluk....

Schrijvertje....hoe voel je je??? Alweer een beetje opgeknapt?

Effe...posten...ben de rest vergeten.....
zooo....

Nikiet....vervelend zeg van je kleine ventje.....het schijnt voor die kleintjes echt een drama te zijn die jeuk...buiten dat het er niet uit ziet natuurlijk. Ach...het komt vast goed, je gaat gewoon een weekje later op vakantie joh....

Atheena, heb je je ei nog voelen ploppen? haha Eigenlijk best handig als je dat kunt voelen....alleen....ben je dan al niet te laat of moet je dan ala minuut je man mee naar boven sleuren...?

Walinde, hoe gaat het ...al nieuws van het rode-vegen-front?
Volgens mij is Cuore melig. Wat een grappig stukje haha.

Dank voor de felicitatie

Ben blij dat je PMS alweer minder is, arme vriend van je.

Tja, hij moet er wat voor over hebben he.
37 weken zwanger!
Ajojo, pfff ik lig een beetje op bed bij de te komen van de wijn van gister :-) We hebben de halve dag in de auto gezeten en toen we aankwamen lekker even een wijntje genomen. ... en nog een, en nog een. En ik val dan prima in slaap maar dan word ik om een uur of 3 wakker en dan kom ik niet meer in slaap, das zo vervelend! Dus ik ben zo gaar als boter zeg maar :-)

Ik heb ook niet zo heel veel te melden hoor. Ja ongesteld, maar das alweer bijna over. Ben het nooit zo lang gelukkig. Was ook niet erg chaggie ofzo. Ik heb die eerste dag wel altijd flinke buikpijn maar met een ibuprofen kom ik de dag prima door.

Ja eigenlijk laatste ronde voor mij. Voelt wel een beetje raar, en mocht ik niet zwanger zijn dan ga ik misschien nog wel een keer door, moeilijk te zeggen waar ik die lijn trek. Waarschijnlijk na de zomer, maar omdat ik dus bijna 38 ben ga ik niet oneindig door. Ik had eerst echt enooorme twijfels of er wel of niet een tweede moest komen. Nu heb ik die minder, ik zou het erg leuk vinden, maar goed, niet tegen elke prijs. Dus we zien het wel, theoretisch laatste ronde maar met grote kans op verlenging dus :-)

Mijn vriend is deze hele week weg grmbl... Hij zou eerst alleen wo en do weg zijn maar nu is ie vrijdag pas weer terug. En ik vind alleen thuis zitten geen ramp, maar zo op het platteland... nouja, we hebben wel buren hoor, dus ik zit niet hele-helemaal alleen. En min moeder haal ik woensdag op uit Parijs, die blijft lekker een weekje logeren. En precies daarna wordt mn ei weer verwacht haha, dus dan moet ie maar thuisblijven! Ik zal eens kijken online of ik wat testen kan scoren m mn ei te bepalen. Ohja ovulatietesten. Kan wel eens handig zijn.

Tis inderdaad rustig, maar misschien is dat ook wel omdat er meerdere een volgende ronde ingaan en dat er dus niet zoveel te melden is nu. Ja ongesteld, en dan een weekje ruim wachten en dan weer aan de slag, dus over een week komen de meiden vast wel weer hihi. En de week dat mn moeder dr is zal ik ook niet zo heel veel komen. Maar dit is het enige forum waar ik nu nog kom dus voor mij overzichtelijk!

Ik ga eens nadenken over wat voor boodschappen ik ga doen voor vanavond... iets heel makkelijks, dat wel. En dan heel vroeg mn mandje in! Zonder wijntje deze keer :-)

Oja Estherz komt naaer Parijs! Leuk leuk leuk, alleen zit ik dan weer in Bretagne in Augustus. Ik ga eens rondvragen of er niet iemand in ons huis wil in Augustus. Is toch wel fijner gevoel dat jeje huis niet onbeheerd achterlaat vind ik.

Nou ik ga de kleine meid wakker maken, anders krijg ik die vanavond dr bed niet nmeer in!

liefs en tot snel weer!!
haha nou valt mee hoor....ben iig niet meer sjaggo...en das heel wat!

Ja idd arme man...maar hij was ook niet zo lief tegen mij hoor...(nu ik het zo zeg....dáár ben ik natuurlijk sjaggo van geworden DUH...het lag gewoon helemaal niet aan mij)

Vanavond eerst het onderwerp nog maar es aanroeren....en mijn gelijk halen....

(dit doe ik natuurlijk niet echt, ben weer lief)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven