Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Wat een vreselijke moeder zeg!
Denk werkelijk dat de meeste obese-gezinnen geen notie hebben van gezond leven en dus ook goed eten.
Everything you see I owe to spaghetti!
Hallo.. Ik schuif ook even aan.

Wat ik zie en lees is het een prachtige meid met een vreselijke moeder. Goed dat ze uit huis is gegaan. Wat een opluchting voor haar.
Normale porties, groente etc.. bedoel ik.
Everything you see I owe to spaghetti!
Wat ziet ze mooi uit.
Oww, wat jammer. Alweer niet gehaalt op 5kg na, maar het komt goed hopelijk.
Ja, wat een verschil!
Woont Chris eigenlijk de eerste drie maanden bij de kandidaten in huis?
Ja Wickivi.

Gaat Chris niet mee?
Mooi idee - die walkabout. Wat zal ze trots zijn!!
Wat een kanjer is het.
Hmm ik geloof dat ik dit ook wel eng zou vinden. 23 kilometer is nog een behoorlijk stuk in een ruige omgeving.

Goh Chris drie maanden in huis. Dat is best lang.
Ach, er is genoeg andere begeleiding bij. En best fijn om gewoon even alleen te zijn en dingen te overdenken, zoals ze zelf ook zegt. Is misschien ook iets wat ze nog een beetje moet ontdekken :-)
Ja ik las alleen ergens op intenret dat Chris dan toch niet echt 3 maanden daar echt woonde. Maar wel vaak langskwam (van een ex-kandidaat).
quote:Wickivi schreef op 07 april 2013 @ 21:01:

Hmm ik geloof dat ik dit ook wel eng zou vinden. 23 kilometer is nog een behoorlijk stuk in een ruige omgeving.

Goh Chris drie maanden in huis. Dat is best lang.Er is een cameraman bij.
Is zij studente of werkt ze? Omdat haar moeder aangaf dat ze het niet kon betalen.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 07 april 2013 @ 21:03:

Ja ik las alleen ergens op intenret dat Chris dan toch niet echt 3 maanden daar echt woonde. Maar wel vaak langskwam (van een ex-kandidaat).ahhh weer wat geleerd
wat een schort
wat een lieve vader die zich zo trots is op haar
Ja duh..dat die moeder nou wel de gezelligerd kan uithangen, ze hoeft nu geen rekening meer met dochter te houden (want ze woont niet meer thuis) en ze is nu ook 'dun'. Zo simpel!

En triest.
Hij ziet er wel echt uit als iemand die iets teveel drugs heeft gebruikt
Ze heeft wel iets van Scarlett johansen.
wat een mooie meid
Wat is er ou met haar tanden gebeurd?
quote:suus1976 schreef op 07 april 2013 @ 21:11:

Wat is er ou met haar tanden gebeurd?een beugel volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven