Sabotage
zondag 7 april 2013 om 20:25
Nav de vele spotjes toch maar even opgezet. Sabotage op Net5. WHY hebben ze dit gemaakt? Een goedkope, slechte versie van De Mol. Zoals ik het nu begrijp althans. Met irrirante, ordinaire bn'ers. Ze hebben nu ruzie over een walk-in closet.
Nouja, ik zap intussen naar Homeland, maar wilde even mijn onbegrip kwijt.
Nouja, ik zap intussen naar Homeland, maar wilde even mijn onbegrip kwijt.
zondag 7 april 2013 om 21:14
quote:Rooss4 schreef op 07 april 2013 @ 21:05:
Zoon en ik zitten ons suf te piekeren hoe het nou zit met dat zand. Hoe krijg je ook weer 8 kilo met een emmer van 6 en een emmer van 10 kilo?
Iemand?
IK heb die opdracht al eens eerder gezien
Bij WIM of bij Expeditie Robinson
IK ga even zoeken
Voor wat Sabotage betreft, ik vind het niets!
Zoon en ik zitten ons suf te piekeren hoe het nou zit met dat zand. Hoe krijg je ook weer 8 kilo met een emmer van 6 en een emmer van 10 kilo?
Iemand?
IK ga even zoeken
Voor wat Sabotage betreft, ik vind het niets!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 7 april 2013 om 21:25
quote:Summerdance schreef op 07 april 2013 @ 21:14:
[...]
IK ga even zoeken
Ik hoop echt dat je het vindt! IK heb al gegoogled maar ik kom er niet uit. Ik ken de opdracht van "Dirty Harry" maar dat was met water....
Het principe is hetzelfde maar die weet ik dus ook niet meer! Boehoe.
[...]
IK ga even zoeken
Ik hoop echt dat je het vindt! IK heb al gegoogled maar ik kom er niet uit. Ik ken de opdracht van "Dirty Harry" maar dat was met water....
Het principe is hetzelfde maar die weet ik dus ook niet meer! Boehoe.
zondag 7 april 2013 om 21:26
quote:Rooss4 schreef op 07 april 2013 @ 21:05:
Iemand?Volgens mij is het idee dat je de emmer van 6 kg eerst vult. Dit leeg je in de emmer van 10. Dan vul je de emmer van 10 bij en giet de inhoud weer terug in de emmer van 6. Dan hou je 4 kg over in de emmer van 10. Dan (en hier snap ik de opdracht niet helemaal want normaal vul je dan de kleine emmer en vul dan aan tot het gewenste gewicht (bv emmers van 30 en 50 en je wil 40 hebben)) zou ik die vier maar in een andere emmer bewaren en voorgaande handelingen herhalen.
Iemand?Volgens mij is het idee dat je de emmer van 6 kg eerst vult. Dit leeg je in de emmer van 10. Dan vul je de emmer van 10 bij en giet de inhoud weer terug in de emmer van 6. Dan hou je 4 kg over in de emmer van 10. Dan (en hier snap ik de opdracht niet helemaal want normaal vul je dan de kleine emmer en vul dan aan tot het gewenste gewicht (bv emmers van 30 en 50 en je wil 40 hebben)) zou ik die vier maar in een andere emmer bewaren en voorgaande handelingen herhalen.
zondag 7 april 2013 om 21:52
Je neemt de emmer van 6 kilo en vult deze.
Je gooit deze emmer leeg in de emmer met 10 kilo.
Je vult opnieuw de emmer met 6 kilo. Je vult vervolgens de emmer van 10 kilo aan met het zand uit de 6 kilo emmer.
Er kan nog maar 4 kilo zand in de 10 kilo emmer (vanwege de 6 die je er in had gegooid). Zodra de 10 kilo emmer vol zit, zit er nog maar 2 kilo zand in de 6 kilo emmer.
Je gooit de 10 kilo emmer leeg en vult deze met de 2 kilo die achterbleef in de 6 kilo emmer. Vervolgens vul je de 6 kilo emmer nogmaals, en gooit dit in de 10 kilo emmer: 6 plus de 2 die er in zaten maakt 8.
Je kunt dan in één keer de 8 kilo in de zak gooien.
Je vult opnieuw de emmer met 6 kilo. Je vult vervolgens de emmer van 10 kilo aan met het zand uit de 6 kilo emmer.
Er kan nog maar 4 kilo zand in de 10 kilo emmer (vanwege de 6 die je er in had gegooid). Zodra de 10 kilo emmer vol zit, zit er nog maar 2 kilo zand in de 6 kilo emmer.
Je gooit de 10 kilo emmer leeg en vult deze met de 2 kilo die achterbleef in de 6 kilo emmer. Vervolgens vul je de 6 kilo emmer nogmaals, en gooit dit in de 10 kilo emmer: 6 plus de 2 die er in zaten maakt 8.
zondag 7 april 2013 om 21:59
Opgelost mits je emmers weer leeg mag gooien,
Doel 8 liter
Emmer 1, 10 liter
Emmer 2, 6 liter
Vul emmer 1 ->10 liter
Overgoeten in emmer 2--> 4 en 6 liter
Emmer 2 leeggieten-> 4 en 0 liter
Overgieten in emer 2 -> 0en 4 liter
Emmer 1 vullen -> 10 en 4 liter
Emmer 1 overgieten tot 2 vol is -> 8 en 6 liter
Dan bevat emmer 1 de juiste hoeveelheid.
Doel 8 liter
Emmer 1, 10 liter
Emmer 2, 6 liter
Vul emmer 1 ->10 liter
Overgoeten in emmer 2--> 4 en 6 liter
Emmer 2 leeggieten-> 4 en 0 liter
Overgieten in emer 2 -> 0en 4 liter
Emmer 1 vullen -> 10 en 4 liter
Emmer 1 overgieten tot 2 vol is -> 8 en 6 liter
Dan bevat emmer 1 de juiste hoeveelheid.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zondag 7 april 2013 om 22:13
quote:pinkie_pie schreef op 07 april 2013 @ 21:52:
JA!!!!!
Dat is hem!
JA!!!!!
Dat is hem!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!