Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
Alle reacties Link kopieren
Ok lag dit aan mij of was dit meest vreemde Fantareclame ooit
quote:yellowlove2punt0 schreef op 08 april 2013 @ 20:46:

Ok lag dit aan mij of was dit meest vreemde Fantareclame ooitJa ik heb hem vaker gezien maar ik snap niet wat ze ermee willen bereiken :P
quote:AnAppleADay schreef op 08 april 2013 @ 20:49:

[...]

Ja ik heb hem vaker gezien maar ik snap niet wat ze ermee willen bereiken :PDat we nu massaal Fanta gaan halen omdat mannen ons dan allemaal dingen gaan aanbieden? Ik heb echt totaal geen zin in Fanta nu, en als er iemand is die alles meteen van de reclame wil dan ben ik het wel
Waarom heeft Tony altijd van die kleine broekjes aan?
Hij mocht vast niet zoenen van stephanie
quote:yellowlove2punt0 schreef op 08 april 2013 @ 20:50:

[...]

Dat we nu massaal Fanta gaan halen omdat mannen ons dan allemaal dingen gaan aanbieden? Ik heb echt totaal geen zin in Fanta nu, en als er iemand is die alles meteen van de reclame wil dan ben ik het wel Die reclame van kokoswater met ananassap daarentegen......die ga ik morgen echt wel halen. Dat ziet er lekker uit!
Ik hoop zo dat Jose eruit gaat deze keer.
quote:Liezze schreef op 08 april 2013 @ 20:53:

[...]

Die reclame van kokoswater met ananassap daarentegen......die ga ik morgen echt wel halen. Dat ziet er lekker uit!Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vond het heel vies! Maar smaken verschillen natuurlijk...!

[...]

Die reclame van kokoswater met ananassap daarentegen......die ga ik morgen echt wel halen. Dat ziet er lekker uit!Oh toen was ik net aan het typen denk ik. Het klinkt wel interessant! Ik ga het googlen
Oh jammer ik denk dus dat roos en gertjan eruit gaan en niet stephanie

[...]

Die reclame van kokoswater met ananassap daarentegen......die ga ik morgen echt wel halen. Dat ziet er lekker uit!Liez, doe maar niet.....het is echt HEEL vies!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb ze naar mijn gevoel wel wildere dingen zien doen een kus op de mond of ben ik nu gek? compleet losgeslagen
Dus Steph vergelijkt zich met een hoer??
quote:AnAppleADay schreef op 08 april 2013 @ 20:49:

[...]

Ja ik heb hem vaker gezien maar ik snap niet wat ze ermee willen bereiken :P

Dat mannen te lui zijn om zelf een muntje in de automaat te stoppen en ons daarom gave dingen geven.

Eigenlijk een ouderwetse rolverdeling dus, hij brengt het geld/gave dingen en wij regelen het eten/drinken...

of zoals fanta het misschien bedoeld met fanta ben je cool en daarom wilt iedereen fanta?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:Summerdance schreef op 08 april 2013 @ 20:55:

[...]

Liez, doe maar niet.....het is echt HEEL vies!

Ow echt? Heel zeker?

Deze?

Hij klinkt zo lekker!
IK SLAAK GILLETJES HIER IK SLAAK GILLETJES
ah daarom keek ze net zo zuur toch
'wow'?
NU REN IK RONDJES AAAAAAH
Jeej terugpakken!
Wow die jose en stephannie zijn echt schijnheilig hahahah hebben ze niet door dat iedereen al weet dat zij sex hebben gehad ofzo
Maar jose heeft toch zelf ook geneukt met Stephanie....
Ik val er normaal totaal niet op, maar ik vind Gert-Jan toch wel ganz geil
en ze wordt met een auto vergeleken...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven