Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's: Borreltijd! #79

12-02-2013 12:17 2719 berichten
En we kletsen maar door in ons Fashioncafé onder het genot van een drankje over vanalles en nog wat, je kunt het zo gek niet bedenken

Op naar deel 80!

Alle reacties Link kopieren
Nein! Het is echt... tenminste, dat wordt aangegeven. Nog even afwachten of het echt zo is... maar vandaag was het ook al 11 graden, grote verbetering met fietsen ten opzichte van vorige weken.

Hoe Nederlands trouwens, dit gepraat over het weer

Ben gisteren overigens naar The Croods geweest met Alfman. Hele leuke film van Dreamworks. Leuk voor kinderen maar zeker ook voor volwassenen, ik heb zo hard gelachen.
Ga ik zo even bekijken op imdb. Monsters University lijkt me ook lachen, alleen die trailer al
*praat niet meer over het weer*
Monster's University wil ik inderdaad ook zeker zien. Ben een groot Pixar fan!

Ooooh en ik kijk zo uit naar The Great Gatsby van Baz Luhrmann het ziet er zo mooi uit!
TWIN-TIG? Hallelujah, zou het dan echt?

En: hoooi, meiden. Beetje weinig geweest, druk met andere dingen, maar las wel af en toe mee. Van alles geleerd: GB is trendverkoper op MP; Alf - klote van je gekwakkel, hoop dat je er gauw wat voor krijgt; Rozz & Pixx doen het oldskool; OPI spreek je niet uit als Opie

Was net naar een slechte edoch vermakelijke film: Valentino. Wilde naar de bios en deze kwam handig uit qua tijd, dat is mijn excuus. Maar was leuk.

En vandaag zo'n dag: rennen naar de bus, sta in de bus, portemonnee weg, die lag godeszijdank nog op straat maar toen ik m vond was de bus al weg, de volgende kwam pas een half uur later, op nippertje nog op tijd op meeting voor werk, toen achter de computer en toen viel de elektra uit, nou ja, dat dus. En vriend hoest zich nog een driedubbel ongeluk - de bronchitis is echt hardnekkig- maar ik lijk overeind te blijven.
Ziet er idd mooi uit! Alleen trekt dat soort films mij nooit zo.

Baz Luhrmann, is dat dezelfde als van dat nummer 'wear sunscreen'?
Pfff wat een pechdag senang! Maar gelukkig was je je portemonnee niet echt kwijt, dat scheelt een hoop. Wat vervelend dat je vriend zo beroerd is, heeft hij er wat voor? Hoesten kan zo vermoeiend zijn, ik wens hem beterschap!
quote:Pixxx schreef op 08 april 2013 @ 22:42:

Ziet er idd mooi uit! Alleen trekt dat soort films mij nooit zo.

Baz Luhrmann, is dat dezelfde als van dat nummer 'wear sunscreen'?Ja. En van Romeo&Juliet (met Leo en Claire Danes) en Moulin Rouge.
Beterschap voor je vriend Senang! En jij voor morgen, dat die dag anders zal verlopen dan vandaag.. soms heb je van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven

Valentino ken ik niet. Moulin Rouge wel ( ) Prachtig, dat theatrale.
Valentino is zo'n best-wel-een-beetje-grappige Nederlandsche film met het gehele blik aan 'onze' acteurs dat open is getrokken daarin. En cabaretiers, blijkbaar, want najib Amhali speelde de hoofdrol. Enniewee, het is een leuke film maar je overleeft het heel best als je hem overslaat.

Vriend vertikt naar de dokter te gaan en beweert tussen de koortsaanvallen dat het beter gaat. Is aard van het beestje en ik probeer daar niet al te bemoeizuchtig over te doen, zolang het er inderdaad nog op lijkt dat er enige verbetering inzit. De man is 39. Ik bedoel, het gemoeder stopt ergens. Maar het is natuurlijk een eigenwijs sekreet
(en een man he, die Zíek is haha)

@ Valentino: Nederlands en Najib A. Ik sla over
Pixx: ja, dat was de heimelijke tip idd. Slamaarover. Nu kwam het leuk uit, maar anders was ik er niet vrijwillig naartoe gegaan. Iemand nog een betere filmptip? Fantasy films houd ik niet zo van. Ik was wel geïnteresseerd in The Master en ook in een film over een muzikant met parkinson (hmmm, klinkt toch wat minder aantrekkelijk nu ik het zo zeg

Oh ja, nog zo wat: ik heb Borgen en The Wire af en zoek nu een nieuwe. Is The killing echt zo goed en Breaking Bad?
Breaking Bad is echt fantastisch! Dat moet je zeker kijken. En heb je Mad Men al gezien?

Ik heb geloof ik nogal een andere filmsmaak Ik houd juist van fantasy en van grootse films, kijk enorm uit naar Iron Man 3 bijvoorbeeld (ik ben een Marvel fan). Ik wilde misschien ook die film met Tom Cruise gaan kijken, Oblivion? Die leek me ook wel wat. Is sci-fi.

Maar heb je Silver Linings Playbook al gezien? Enorme aanrader
Goedemorgen!

@ genoemde series: ik heb ze niet gezien, ken ze alleen van hier dus kan er niks van zeggen.

@ films: ik ben al te lang niet meer in de bios geweest.. Die laatstgenoemde spreek me wel aan moet ik zeggen.

Ben meer van de thrillers met een goed verhaal en van de fantasy: hoe vager hoe beter En I Tim Burton.
Ik voel me een beetje alleen...

Hmm goh. Apart gekozen ehh.. broekje?

Iiieeeuw das echt een viezig broekje
Jep
Als je er snel overheen scrollt al helemaal

Ik vraag me dan af wie zoiets koopt. Of beter.. wie dat bedenkt.
Al lijkt me dat wel weer leuk, iets compleet belachelijks bedenken, goed prijskaartje eraan, verkopen als zijnde vintage high fashion en dan kijken wie het oppikt
Ik zeg: doen!
*de raderen draaien*

Heeeerlijk weekend gehad! Ik doe later ff een update op Lexa. Dagen vrij van werk betekend: veel werk te doen -.-
Sops! Fijn dat je weekend geslaagd was en dat hetgeen eerder op de ochtend een goede ervaring was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven