Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ayla; ben je de theepot en de rest van de spulletjes van Marels niet vergeten?

Bankje; ik mail je morgen!
quote:ayla2 schreef op 07 april 2013 @ 22:16:

[...]

Hoi Sallie, waar woon je? Mijn meiske mag heeeel graag puzzelen en is wel aan wat nieuwe uitdagingen toe.....Regio Rotterdam/Westland. Als ik vanavond tijd zin heb, zal ik ze "even" maken om te zien of ze volledig zijn.
quote:hanglamp schreef op 05 april 2013 @ 20:52:

@monchhichi, die pop en maxi cosi zou mijn dochter heel blij van worden! Ik woon alleen niet in de buurt, zou je hm ook op willen sturen? Ennuh, als ik zo vrij mag zijn, had je ook nog meisjesschoenen over? Mijn dochter zit nu in 24 mt en ik zag er leuke bij staan bij jou, of waren ze allemaal al weg? Alvast dank!Nee, als je het niet erg vindt stuur ik hem niet op. Meisjesschoenen ben ik doorheen.
[quote]ayla2 schreef op 07 april 2013 @ 22:22:

Monchichi, kan ik je mailen over vazen en lampjes? Ik vind ze erg leuk, kan proberen of ik iets kan regelen om ze op te halen.....

Mail me maar op jeldau @ hotmail .nl.

De twee kleine groene vaasjes zijn van het weekend meegenomen door mijn moeder, dus die zijn weg.
Ik heb nog een paar pakketjes die ik heb beloofd te verzenden.

Dit zal ik proberen deze week te doen.

Hier gaat het verder niet zo goed.

Iemand nog een man nodig die niet echt kan communiceren en nooit duidelijk is. Hij is wel in staat duidelijke opdrachten uit te voeren.

In feite heb ik nog best veel spullen weg te geven.

Ophalen kan opzich wel gewoon dat lukt wat makkelijker. En ik zou dingen kunnen verzenden tegen 8 euro verzendkosten. Dan wordt het pakket namelijk bij mij thuis opgehaald. Dan kan ik beloven dat ik het pakket ook gewoon direct kan versturen.
quote:_flower_ schreef op 08 april 2013 @ 10:55:

Iemand nog een man nodig die niet echt kan communiceren en nooit duidelijk is. Hij is wel in staat duidelijke opdrachten uit te voeren.

Ophalen kan opzich wel gewoon dat lukt wat makkelijker. En ik zou dingen kunnen verzenden tegen 8 euro verzendkosten. Dan wordt het pakket namelijk bij mij thuis opgehaald. Dan kan ik beloven dat ik het pakket ook gewoon direct kan versturen.

Als hij in staat is om opdrachten uit te voeren dan zeg je tegen hem, ' zitten en luisteren' en dan vertel je hem alles wat je dwars zit.

Ik meen het echt, je moet met hem praten zo raak je toch helemaal in de stress ipv samen te genieten van de kleine
quote:ayla2 schreef op 07 april 2013 @ 22:22:

wie wilde nu ook alweer de hamburger van de mini's? HIj ligt klaar.... mail me je adres maar even ayla_1973 @ hotmail.com

Je hebt mail!
quote:Monchhichi schreef op 08 april 2013 @ 08:34:

[quote]ayla2 schreef op 07 april 2013 @ 22:22:

Monchichi, kan ik je mailen over vazen en lampjes? Ik vind ze erg leuk, kan proberen of ik iets kan regelen om ze op te halen.....

De twee kleine groene vaasjes zijn van het weekend meegenomen door mijn moeder, dus die zijn weg.Zal ik me er nog even mee bemoeien? Toevallig weet ik dat iemand van regio Monchi op 4 mei naar Ayla-stad gaat... Als daar interesse voor is, mail me dan even op fabienne13viva@gmail.com
Houdt vol Flower!

Het eerste jaar met een kleintje is een ramp voor je relatie!

Er veranderd zo gruwelijk veel, en als kleintje dan ook nog extra aandacht nodig heeft om wat-voor-reden-dan-ook, dan zit je er gewoon allebei doorheen.

En dat levert ruzies op.

Hier wel iig.

Heerlijk potje schelden 's avonds als de kids in bed liggen. Daarna nog een uurtje vuil kijken. Dan gaat er een babyfoon af, en gaan we gezamenlijk op de babyfoon vloeken. Dat verbind, en dan weten we ook weer hoe het zit, dat we gewoon bek-af zijn na 3 jaar niet doorslapen, en kinderen ervoor zorgen dat je niet aan jezelf toekomt, laat staan aan de ander.

*schuift roosvicee richting Flower en hoopt dat het wel goed komt*
Och Flower toch. Ik wilde dat ik iets voor je kon doen.
quote:Kokolientje schreef op 04 april 2013 @ 20:31:

[...]

Wil je graag een kat dan? Of graag een zwarte kat?

*nieuwschierig*

Ik las écht zwarte kattenallergie, ik dacht die komt dan ook voor de weggeef, ik wil hem wel al reserveren dan
Kikkerprinses, hij ligt klaar! Haal woensdag ff postzegels en dan komt ie naar je toe!!

Fabienne, ik mail je morgen of woensdag!!

Rara, theepot niet vergeten hoor! Hoop hem snel op te kunnen halen, t is een beetje druk, hectisch en Sjips geweest met de griep.....

Flower, dikke knuffel voor Jou....

Ophalen kan opzich wel gewoon dat lukt wat makkelijker. En ik zou dingen kunnen verzenden tegen 8 euro verzendkosten. Dan wordt het pakket namelijk bij mij thuis opgehaald. Dan kan ik beloven dat ik het pakket ook gewoon direct kan versturen. Ik hèb al zo'n man. Het is pittig, er verandert veel in je leven en je relatie met de komst van een kleintje. Probeer wel te blijven praten, probeer niet alles alleen op te lossen, maar schakel echt ook hulp in als je het niet trekt. Of gewoon om even samen te zijn. Of waar je ook behoefte aan hebt. Ik wilde dat ik dat in het begin meer had gedaan, achteraf bezien.
Ik kom alleen flower even een heel dikke knuf geven.
Flower .... laat mijn pakketje nou zitten, dat kan ook als "de storm is gaan liggen". Dat heeft totaal geen haast! Denk nou eerst maar eens aan jezelf.
Heel veel sterkte Flower! :(
Flower, zoals al eerder gezegd trekt een lief schattig kleintje, een enorme wissel op je relatie. Het is echt niet makkelijk en soms moet je even frustraties en het niet luisteren van je man opzij zetten voor het groter geheel. Natuurlijk kun je aan een dood paard niet trekken, maar zolang het beest nog ademt, zit er nog leven in! Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat je over een jaar terug kunt kijken naar een turbulent jaar, maar waar jullie wel samen goed sterker uit gekomen zijn. Sterkte meid!
Flower, ik heb geen adviezen of ervaring. Ik wil je alleen heel veel sterkte wensen en een
@flower, sterkte! Als ik wat voor je kan doen? ( Ik woon bij je in de buurt weet je nog ).

@monchhihi, jammer! Maar dochter heeft eigenlijk toch al zo heul veul speelgoed

Als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen! Heel veel sterkte in ieder geval!

Had je mijn pakketje al verstuurd trouwens?
a docter a day keeps the apple away
Ik heb in de geef:

een keukenmachine met een blender en haksel ding naast elkaar.

Hij is voor bij mij te groot maar werkt nog prima!
a docter a day keeps the apple away
@ Zaza, ik ben dol op katten maar ben al de trotse bezitter van 2 tijgers en dat vind ik voldoende, had je er nog 1 in de weggeef dan

@ Flower, hopelijk komen jullie er samen uit.

Wat Zaza schrijft is herkenning, ik heb ook weleens het behang van de muren gevloekt. Zoon is 5 weken te vroeg geboren en kwam iedere nacht om de 1,5 uur voor een voeding, dat nekt je wel en als je dan nog een peuter van 2 hebt dan loop je soms op je tandvlees. Man sliep overal doorheen en ging lekker fris en fruitig de volgende morgen werken.

Hou vol.

Ik heb kortingsbonnen voor de efteling van de AH actie in de weggeef als er liefhebbers zijn. 10 euro korting op een kaartje.
Ayla, ik wist niet dat je mijn tas met spulletjes nog steeds niet opgehaald had.

Ik vind het wel jammer want er zat een heleboel bij voor jullie knutselactie. Had echt mijn best gedaan om een leuke tas samen te stellen....

Ik weet ook dat nu logisch gezien de tijd te kort is om nog veel met mijn spullen te knutselen en dat vind ik zo zonde, omdat de tas al vanaf januari op je staat te wachten :(

Kun je de knutselspullen nu nog wel gebruiken of kunnen die beter mee terug naar deze kant van het land?
668, the neighbour of the Beast
Lieve marels, ik baal er ook van dat ik het nog niet opgehaald heb, had allang gekund, maar ik "mag" uit financieel oogpunt de auto niet zomaar voor een ander ritje gebruiken en wil het graag combineren met bezoek aan vriendin die er vlakbij woont. Tja, afspraak stond en toen werd ik ziek....

Hoop het echt heel snel Nu te regelen, sorry, sorry. En de spulletjes zijn nog steeds heel erg welkom, ik freubel bijna dagelijks voor het project en we hebben nog een paar geweldige acties op stapel staan waarbij we de spullen heel graag nog gebruiken! Nogmaals sorry, ik ben een vreselijke muts.....

~gaat Nu gelijk kijken wat ze kan regelen~ schaamsmiley
Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven