Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Monchhichi schreef op 03 april 2013 @ 10:48:

http://www.mijnalbum.nl/Album=77SBSOXK

Ik heb ook nog wat kinderschoenen maat 25 te geef.

Ohh, die laarsjes wat schattig

Mijn dochter heeft helaas maat 39/40
Zó, ik geloof dat ik, behalve snotkop en dicht oor, er weer ben..... Wat een vreselijke griep, ik ben nog nooit zó ziek geweest.... Hoog tijd om hier weer eens actief mee te gaan doen

Flower, sterkte meis, hoop dat jullie er samen uitkomen!

Ik Ga zaterdag eens even rustig alles uitzoeken en verzendklaar maken, foto's mailen van freubels en het een en ander aanbieden hier! Nu eerst zoonlief naar kinderfeestje brengen en voorbereidingen voor eten treffen, Straks naar IKEA, leuk leuk!

Monchhichi, waar in het noorden woon je? Ik Vind je vazen en lampjes erg leuk.....

Tot snel!!!
Ayla2, ik woon in Friesland ten noorden van Leeuwarden.
Monchhichi. wat een leuke dingen! Helaas zit ik in het zuiden ;( Maar mocht niemand reageren op je schoenen dan hou ik me wel aanbevolen!! Mocht je willen verzenden dan...

Dochter zit nog niet in 25, maar ze zijn zooo leuk!! Iemand met een dochter in 25 gaat natuurlijk voor!

Hier lijkt de grote zolderopruiming toch echt te gaan beginnen. Hoop nog voor het weekend weer wat foto's te kunnen plaatsen.

Ukkie... super! Bedankt!
Ik weet niet meer wie het in het vorige topic vroeg, maar er zocht iemand toen douchemutsen. Nou was ik van de week in een hotel mét een douchemuts, dus ik heb die meegenomen. Nog behoefte?

Verder nog een kortingsbon van de Appie van 10,- op de entree van de Efteling. De bon moet daar gekocht worden vóór 19 mei en is dan geldig t/m 17 november.

Ik lees hier niet vaak mee, dus mailen gaat het handigste:

vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat was ik Hima ! Ik ben inmiddels ruim voorzien, de wibra verkoopt ze 8 voor 1 euro dus ik heb even flink ingeslagen maar bedankt dat je aan me dacht !
quote:Kokolientje schreef op 03 april 2013 @ 19:24:

Dat was ik Hima ! Ik ben inmiddels ruim voorzien, de wibra verkoopt ze 8 voor 1 euro dus ik heb even flink ingeslagen maar bedankt dat je aan me dacht !

Nou, lekker dan! Zit ik mooi met een douchemuts-in-een-doosje opgescheept
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Monchhichi schreef op 03 april 2013 @ 08:48:

http://www.mijnalbum.nl/Album=PS7GURMZ

Ik hoop dat dit zo werkt.

As jullie nog vragen hebben hoor ik het wel. Alles is gratis af te halen in het noorden van het land.Oooooh- die laarsjes! Mijn dochter Nynke heeft maat 25!!! Mag ik vragen???
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
quote:himalaya schreef op 03 april 2013 @ 19:40:

[...]

Nou, lekker dan! Zit ik mooi met een douchemuts-in-een-doosje opgescheept Waar heb ik je mee opgezadeld ! Nou als je hem écht niet in huis kunt verdragen mag je hem wel opsturen hoor
quote:Shenandoah schreef op 02 april 2013 @ 23:13:

@kikkerprinses.

Ik zag dat jij lekker in het leven bonnen hebt.

Heb je daarbij toevallig de kortingsbon van de nestle groeie start nog?

Zoja, zou ik die mogen hebben?

Dank alvast.Behalve de pampers-bonnen, heb ik alle bonnen nog, dus mail maar op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
Ik heb nog steeds 4 bordjes en bekertjes van hema servies in de aanbieding.

(ik heb de foto hier eerder gepost maar kan hem even niet meer vinden..)

Daarnaast heb ik ook nog een snoeppot, vergelijkbare stijl maar andere serie.

mailadres: neweve @ hotmail .nl
neweve wijzigde dit bericht op 03-04-2013 20:28
Reden: Foto Gevonden
% gewijzigd
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Blauwtheekopje, ik heb je pakketje opgehaald daarnet!

Alles past precies, ik ben vooral erg blij met de korte broek, die had ik net nodig voor als het weer mooi weer word!

Ik ga van t weekend weer eens proberen wat op te ruimen.

Ik heb sowieso nog babykleding in mt 68 te geef en wat baby schoentjes, laat maar weten als er interesse is.
Ik heb hier nog een campingbedje staan. Mijn kinderen zijn er te groot voor, maar misschien kan ik er iemand blij mee maken. Dus roep maar....
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb binnenkort hopelijk weer vanalles weg te geven.

Ik ben zwaar aan het opruimen, de spullen die net te duur zijn om weg te geven staan nu online.

Na het weekend ga ik met de rest aan de gang en hoop ik dus weer wat meer online te kunnen zetten.
668, the neighbour of the Beast
Voorlopig in de aanbieding; een zware kattenallergie die erger lijkt te worden naar mate mijn huis schoner wordt
668, the neighbour of the Beast
quote:netwakker schreef op 03 april 2013 @ 20:05:

[...]

Oooooh- die laarsjes! Mijn dochter Nynke heeft maat 25!!! Mag ik vragen???Ja, als je ze wilt ophalen mag je ze hebben. Bedoel je alleen de laatste laarsjes of ook de winterlaarzen?
quote:Marels schreef op 04 april 2013 @ 16:02:

Voorlopig in de aanbieding; een zware kattenallergie die erger lijkt te worden naar mate mijn huis schoner wordt Gewoon de boel de boel laten
quote:MamaK77 schreef op 03 april 2013 @ 16:37:

Monchhichi. wat een leuke dingen! Helaas zit ik in het zuiden ;( Maar mocht niemand reageren op je schoenen dan hou ik me wel aanbevolen!! Mocht je willen verzenden dan...

Als niemand ze komt halen wil ik ze wel naar je verzenden. Bedoel je de schoenen of ook de laarsjes?
Kokolientje, de doos is vanmiddag gebracht! Ben erg happy!
Marels, kan het zijn dat het nu even wat stoffiger is, waardoor je meer allergieklachten hebt?

Ik zal mijn eigen link even opzoeken, ik heb nog wat kleding voor de liefhebber.

Ayla, beterschap!
klik

Bij interesse mailen naar: fabienne13viva@gmail.com
quote:M@rtje24 schreef op 04 april 2013 @ 16:31:

Kokolientje, de doos is vanmiddag gebracht! Ben erg happy!Fijn dat je er blij mee bent !

Voorlopig in de aanbieding; een zware kattenallergie die erger lijkt te worden naar mate mijn huis schoner wordt Ik las écht zwarte kattenallergie, ik dacht die komt dan ook voor de weggeef, ik wil hem wel al reserveren dan

Voorlopig in de aanbieding; een zware kattenallergie die erger lijkt te worden naar mate mijn huis schoner wordt Heb je gisteren of de dag daarvoor schoongemaakt/opgeruimd? Dan gaat het stof dwarrelen. Heb je een stofallergie en geen kattenallergie. Oh, en ik heb ook een stofallergie, maar geen kattenallergie, dus dat kan.
quote:_flower_ schreef op 03 april 2013 @ 08:53:

@Gaby030: Nee, geen positieve verandering tenminste.

Gaat wat op en neer. Maar zoals het nu gaat dan wil ik mijn man hier ook wel aanbieden.

Het enige wat ons bindt nu is ons zoontje, en dat gaat ook gewoon echt prima.Wat vervelend voor je. Ik hoop dat je je wat beter gaat voelen. En dat jullie er uit kunnen komen! X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven