30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
dinsdag 9 april 2013 om 15:13
Luister naar Zibraffe, alles komt goed Miepster! Ik lul ook maar wat. Ik kan gewoon niet zoveel dus dan denk ik altijd dat dat bij iederee zo is maar dat schijnt niet zo te zijn
What is wrong with me
Ok genoeg gelol, we zijn allemaal supertje sportief en alles komt goed!!
En als je morgen naar ze gym gaat dan zegt de hardloopband hoi Miepje1971 (want zo heet je natuurlijk echt)
What is wrong with me
Ok genoeg gelol, we zijn allemaal supertje sportief en alles komt goed!!
En als je morgen naar ze gym gaat dan zegt de hardloopband hoi Miepje1971 (want zo heet je natuurlijk echt)
dinsdag 9 april 2013 om 15:21
Jemig, ben echt onder de indruk van je hoor, Yellow! Hardlopen en dan de shred er nog eens achterna?! Ik doe het je niet na!
Echt heeeeeeeeeeeeel goed van je!
Lekker gevoel is dat dan hè, als je klaar bent? Ik moet eigenlijk ook weer eens een stukkie hardlopen, da's ook alweer een paar weken geleden. Ik vind er niet veel aan als ik heel eerlijk ben, maar heb altijd wel het idee dat het echt goed voor me is, zo nu en dan 5k doen, echt buiten adem raken zeg maar.
Ik doe veel liever gewichten dan cardio, maar probeer het wel regelmatig in te bouwen (vandaar BFBM gisteren).
Hee ga lekker die 5k met Jetfreggel in Rotterdam doen!
Addison, JA je bent aan het excuus-truusen Maar ik snap je hoor, zelfde hier, de kinderen liggen om 8u in bed en dan moet ik nog. Soms doe ik het voor ze naar bed gaan, maar dan gaan ze meedoen, of spelletjes doen zoals onder me door kruipen tijdens de push-ups... nou ja, dan kan ik het niet echt my all given zeg maar!
Weet nog niet wat ik vanavond ga doen, Killer Buns and Thighs misschien, of zal ik Bob Harper doen? Mmmm besluit vanavond wel.
dinsdag 9 april 2013 om 15:26
Ok de eerste les was maar 20 minuten he, en dan eerst 1 min ren, 1 wandel, 1 min ren, 1 wandel, 2 ren 2 wandel 2 ren 2 wandel 3 ren en de rest wandel. Zoiets. Dus ik heb niet achter elkaar gerend hahaa ik viel al bijna neer bij die 3 minuten joh
Ja, op het forum schrijven kunnen we allemaal heel goed, nu dat sporten nog
En addje ik vind het knap hoor. Het lijkt mij heel lastig met kinderen om nog tijd voor het sporten vrij te maken!
Ja, op het forum schrijven kunnen we allemaal heel goed, nu dat sporten nog
En addje ik vind het knap hoor. Het lijkt mij heel lastig met kinderen om nog tijd voor het sporten vrij te maken!
dinsdag 9 april 2013 om 15:46
Yellow, wat goed van je! Hardlopen en shredden achter elkaar doe ik je ook niet na hoor. Ik zou eigenlijk ook weer eens moeten beginnen met lopen. Ik deed dat tot voor de winter een paar keer per week en kon toen 5 km lopen (zelfs 1x 10 km op een hele goede dag!). Ik kreeg alleen steeds vaker hoofdpijn van het lopen (migraine). De laatste keer hield de aanval bijna 3 dagen aan, toen ben ik ermee gestopt. Misschien moet ik het maar weer eens langzaam op gaan bouwen met meer wandelpauzes om op adem te komen. Jullie motiveren me wel!
Rua en Addison, knap dat jullie je er 's avonds nog toe kunnen zetten. Ik zou dat niet kunnen, als ik het 's ochtends niet doe komt er de rest van de dag ook niks van. Dat komt ook doordat ik tussen half 10 en 10 uur al naar bed ga, dus dan blijft er wel erg weinig avond over.
Rua en Addison, knap dat jullie je er 's avonds nog toe kunnen zetten. Ik zou dat niet kunnen, als ik het 's ochtends niet doe komt er de rest van de dag ook niks van. Dat komt ook doordat ik tussen half 10 en 10 uur al naar bed ga, dus dan blijft er wel erg weinig avond over.
dinsdag 9 april 2013 om 15:48
En 24/30 zit erop! Moet zeggen dat het me al iets beter afgaat. Zo kan ik het planken op de dumbells al volhouden en dat je met je benen om en om springt en omlaag gaat al bijna helemaal op de Nathalie manier. Ook de rockstar jumps heb ik bijna tot het einde volgehouden. Haha veel bijna, maar te beseffen dat me dat eerder nog niet eens tot halverwege lukte. 
Ik ga nu eens een workoutje van The Firm Express (Get Thin in 30 days) doen (doordat ik dat in dit topic voorbij zag komen heb ik het gelijk gedownload). Een 20 minuten durende workout lijkt me prima te combineren met het shredden.
Ik ga nu eens een workoutje van The Firm Express (Get Thin in 30 days) doen (doordat ik dat in dit topic voorbij zag komen heb ik het gelijk gedownload). Een 20 minuten durende workout lijkt me prima te combineren met het shredden.
dinsdag 9 april 2013 om 15:50
dinsdag 9 april 2013 om 16:03
Ok http://nl.wikihow.com/downloaden-via-torrents
Je downloadt dus utorrent op je computer.
Dan kun je op piratebay alles downloaden wat je ooit hebt gewild. Dit is tot op heden nog niet illegaal, maar echt kies is het ook niet (ik zal maar even eerlijk zijn).
Dan ga je naar deze link
http://pirateproxy.net/to ... ian_Michaels_Ripped_in_30
(ik heb UPC dus piratebay is geblokkeerd, dus dan moet je pirateproxy hebben).
Dan druk je op dat hoefijzerding in het rood, waar staat Get this torrent.
Dan opent je Utorrent automatisch, en gaat hij het downloaden.
Je kunt geloof ik de eerste keer zeggen waar je wilt dat hij het opslaat. Ik heb een mac, en bij mij werkt dat niet altijd. Als je de file (pas als hij helemaal gedownload is!) niet meer kunt vinden op je computer kun je met rechtermuisklik bij het segment "completed" op je download drukken en dan open this file , show in finder (of hoe dat ook heet op windows).
Helpt dit een beetje?
Je downloadt dus utorrent op je computer.
Dan kun je op piratebay alles downloaden wat je ooit hebt gewild. Dit is tot op heden nog niet illegaal, maar echt kies is het ook niet (ik zal maar even eerlijk zijn).
Dan ga je naar deze link
http://pirateproxy.net/to ... ian_Michaels_Ripped_in_30
(ik heb UPC dus piratebay is geblokkeerd, dus dan moet je pirateproxy hebben).
Dan druk je op dat hoefijzerding in het rood, waar staat Get this torrent.
Dan opent je Utorrent automatisch, en gaat hij het downloaden.
Je kunt geloof ik de eerste keer zeggen waar je wilt dat hij het opslaat. Ik heb een mac, en bij mij werkt dat niet altijd. Als je de file (pas als hij helemaal gedownload is!) niet meer kunt vinden op je computer kun je met rechtermuisklik bij het segment "completed" op je download drukken en dan open this file , show in finder (of hoe dat ook heet op windows).
Helpt dit een beetje?
dinsdag 9 april 2013 om 16:04
quote:miepje1971 schreef op 09 april 2013 @ 15:54:
Ik heet natuurlijk in het echt Miep2punt0, dat snap je toch ook wel?
Oh sorry dom van me
@Someday die titel is idd erg inspirerend. alhoewel ik vrees dat in mijn geval ik niet thin ga worden in 30 days
@Elise, wat naar van die migraine. Misschien kun je het langzaam proberen op te bouwen?
Ik heet natuurlijk in het echt Miep2punt0, dat snap je toch ook wel?
Oh sorry dom van me
@Someday die titel is idd erg inspirerend. alhoewel ik vrees dat in mijn geval ik niet thin ga worden in 30 days
@Elise, wat naar van die migraine. Misschien kun je het langzaam proberen op te bouwen?
dinsdag 9 april 2013 om 16:54
quote:miepje1971 schreef op 09 april 2013 @ 16:48:
Thanks, er wordt hier druk gedownload.
Yellow, zullen we ripped maar gewoon proberen?
Rua, moet je hier ook elke dag aan de bak? En na een week de volgende, of na 10 keer?
Je doet elk level een week lang, met 1 of 2 rustdagen. Officieel dan hè?
Ik doe alle JM-workouts gewoon door elkaar, dan een Ripped level, dan BFBM, dan weer 6w6p, net hoe mijn pet (en mijn spierpijn) staat.
Thanks, er wordt hier druk gedownload.
Yellow, zullen we ripped maar gewoon proberen?
Rua, moet je hier ook elke dag aan de bak? En na een week de volgende, of na 10 keer?
Je doet elk level een week lang, met 1 of 2 rustdagen. Officieel dan hè?
Ik doe alle JM-workouts gewoon door elkaar, dan een Ripped level, dan BFBM, dan weer 6w6p, net hoe mijn pet (en mijn spierpijn) staat.
dinsdag 9 april 2013 om 16:58