30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
dinsdag 9 april 2013 om 17:03
dinsdag 9 april 2013 om 19:46
dinsdag 9 april 2013 om 19:57
dinsdag 9 april 2013 om 20:03
dinsdag 9 april 2013 om 20:18
Hee Yellow, sorry dat ik me er even mee bemoei, maar omdat je het er steeds over hebt dat je zo ENORM dik bent, was ik helemaal verbaasd over deze foto's!
Nog 3 weken shredden/rippen/andere kwellingen van Jillian ondergaan en je bent gewoon SLANK hoor. Jeetje, wat kan een mens zichzelf dik praten! Wat zonde dat je zo met je lijf worstelt.
Van je posts weet ik dat je ook nog een léúk mens bent! Dat maakt het nog jammerder-der-der dat je er zo mee zit.
En @ alle meiden: zet hem op, hè, goed bezig allemaal!
Nog 3 weken shredden/rippen/andere kwellingen van Jillian ondergaan en je bent gewoon SLANK hoor. Jeetje, wat kan een mens zichzelf dik praten! Wat zonde dat je zo met je lijf worstelt.
Van je posts weet ik dat je ook nog een léúk mens bent! Dat maakt het nog jammerder-der-der dat je er zo mee zit.
En @ alle meiden: zet hem op, hè, goed bezig allemaal!