Viola Holt is BOOS op Viola Holt

dinsdag 9 april 2013 om 17:48
Viola Holt is boos op dubbelganger
Toegevoegd: dinsdag 9 apr 2013, 14:29
Update: dinsdag 9 apr 2013, 14:32
Viola Holt is boos op een nep-Viola. Een gebruiker van het Viva-forum had als nickname 'Viola Holt', en daar was de echte Holt helemaal niet blij mee: "Iemand geeft zich uit voor mij op vivaforum... met foto ook nog. Ik ben dat dus niet!! Walchelijk!"(sic), schreef de echte Holt op Facebook.
Dat mensen vaak namen van beroemdheden gebruiken op het internet, lijkt haar niet te boeien:ze heeft een officiële klacht ingediend en eist dat de nepperd van het forum verwijderd wordt.
Een nep Twitteraccount gaat haar ook niet in de koude kleren zitten:"En ik TWITTER ook NIET!!!" schrijft ze.
Nee, we hadden echt niet door dat Viola, Viola niet is
Viola toch
Toegevoegd: dinsdag 9 apr 2013, 14:29
Update: dinsdag 9 apr 2013, 14:32
Viola Holt is boos op een nep-Viola. Een gebruiker van het Viva-forum had als nickname 'Viola Holt', en daar was de echte Holt helemaal niet blij mee: "Iemand geeft zich uit voor mij op vivaforum... met foto ook nog. Ik ben dat dus niet!! Walchelijk!"(sic), schreef de echte Holt op Facebook.
Dat mensen vaak namen van beroemdheden gebruiken op het internet, lijkt haar niet te boeien:ze heeft een officiële klacht ingediend en eist dat de nepperd van het forum verwijderd wordt.
Een nep Twitteraccount gaat haar ook niet in de koude kleren zitten:"En ik TWITTER ook NIET!!!" schrijft ze.
Nee, we hadden echt niet door dat Viola, Viola niet is
Viola toch

dinsdag 9 april 2013 om 18:21
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 april 2013 @ 18:19:
[...]
Pruttie is een Nietje die een lekkere Frikandel aan de haak heeft geslagen en ook nog een irl heeft .
Wel mayo bij de Frikandel!
Pingkoningin is ze omdat ze vroeger alleen iets kon opwarmen in de magnetron maar we hebben bij het Nietjes topic haar wel wat geleerd .
En verder is ze lief hoor
Das ook een goeie samenvatting ja
En verder, als je me loept zie je 9884 supergoede postings van mijn hand Ben een forumdinosaurus van vroeger
[...]
Pruttie is een Nietje die een lekkere Frikandel aan de haak heeft geslagen en ook nog een irl heeft .
Wel mayo bij de Frikandel!
Pingkoningin is ze omdat ze vroeger alleen iets kon opwarmen in de magnetron maar we hebben bij het Nietjes topic haar wel wat geleerd .
En verder is ze lief hoor
Das ook een goeie samenvatting ja
En verder, als je me loept zie je 9884 supergoede postings van mijn hand Ben een forumdinosaurus van vroeger
dinsdag 9 april 2013 om 18:22

dinsdag 9 april 2013 om 18:27
dinsdag 9 april 2013 om 18:28
quote:waarbij schreef op 09 april 2013 @ 18:24:
Ik vroeg me dus écht af wat er in je avatar te zien was.. dat zijn geen gekookte eitjes toch... nee toch , niet echt toch?Ja echt, geen geintje, keer maar om 180 graden. We hebben dubbel gelegen om haar gekookte eieren.
Ik vroeg me dus écht af wat er in je avatar te zien was.. dat zijn geen gekookte eitjes toch... nee toch , niet echt toch?Ja echt, geen geintje, keer maar om 180 graden. We hebben dubbel gelegen om haar gekookte eieren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 9 april 2013 om 18:29
quote:pruttel schreef op 09 april 2013 @ 18:06:
[...]
Oh echt?
Jezus zeg, wat een mosterd, Lag ik onder een steen of zo?
wat zeg ik... Een continent!
Ik sta nu echt op nummer een, die van gister is vast tweede nu.
Psssst Raf doet het met de beste vriendin van Silvie, weet je dat ook alvast.
[...]
Oh echt?
Jezus zeg, wat een mosterd, Lag ik onder een steen of zo?
wat zeg ik... Een continent!
Ik sta nu echt op nummer een, die van gister is vast tweede nu.
Psssst Raf doet het met de beste vriendin van Silvie, weet je dat ook alvast.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 9 april 2013 om 18:30

dinsdag 9 april 2013 om 18:31
Whahaha deze avatOr is destijds nog gemaakt door AgentL
Afgehakte vingerkootjes
Ik vergeet ook nooit de legendarische geboorte in mijn oven
T gaat nog steeds wel eens mis hoor. En dan ben ik zooooooo telleurgesteld. Dan roep ik mijn frikandel en zeg: Kijk dan!
Dan gaat hij het eten redden, want hij weet dat ik het anders met pan en al weggooi en dat ik dan naar de supermakrt ga om alles nieuw te halen ( Ja, ook de pannen )
Afgehakte vingerkootjes
Ik vergeet ook nooit de legendarische geboorte in mijn oven
T gaat nog steeds wel eens mis hoor. En dan ben ik zooooooo telleurgesteld. Dan roep ik mijn frikandel en zeg: Kijk dan!
Dan gaat hij het eten redden, want hij weet dat ik het anders met pan en al weggooi en dat ik dan naar de supermakrt ga om alles nieuw te halen ( Ja, ook de pannen )
dinsdag 9 april 2013 om 18:33
quote:thomaaas schreef op 09 april 2013 @ 18:30:
[...]
Dank je Het gaat goed hoor! Althans, zo overspannen als de neten, maar ik vind het wel lekker eigenlijk.
En eitjes? Serieus?! Jeetje. Dan eet ik nog liever afgehakte vingerkootjes waar gezichtjes op getekend zijn.Sterkte
[...]
Dank je Het gaat goed hoor! Althans, zo overspannen als de neten, maar ik vind het wel lekker eigenlijk.
En eitjes? Serieus?! Jeetje. Dan eet ik nog liever afgehakte vingerkootjes waar gezichtjes op getekend zijn.Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

dinsdag 9 april 2013 om 18:34
quote:thomaaas schreef op 09 april 2013 @ 18:30:
[...]
En eitjes? Serieus?! Jeetje. Dan eet ik nog liever afgehakte vingerkootjes waar gezichtjes op getekend zijn. orginele manier om tegen overspannenheid aan te kijken
[...]
En eitjes? Serieus?! Jeetje. Dan eet ik nog liever afgehakte vingerkootjes waar gezichtjes op getekend zijn. orginele manier om tegen overspannenheid aan te kijken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

dinsdag 9 april 2013 om 18:37
dinsdag 9 april 2013 om 18:43