Entertainment alle pijlers

Viola Holt is BOOS op Viola Holt

09-04-2013 17:48 125 berichten
Viola Holt is boos op dubbelganger

Toegevoegd: dinsdag 9 apr 2013, 14:29

Update: dinsdag 9 apr 2013, 14:32

Viola Holt is boos op een nep-Viola. Een gebruiker van het Viva-forum had als nickname 'Viola Holt', en daar was de echte Holt helemaal niet blij mee: "Iemand geeft zich uit voor mij op vivaforum... met foto ook nog. Ik ben dat dus niet!! Walchelijk!"(sic), schreef de echte Holt op Facebook.

Dat mensen vaak namen van beroemdheden gebruiken op het internet, lijkt haar niet te boeien:ze heeft een officiële klacht ingediend en eist dat de nepperd van het forum verwijderd wordt.

Een nep Twitteraccount gaat haar ook niet in de koude kleren zitten:"En ik TWITTER ook NIET!!!" schrijft ze.

Nee, we hadden echt niet door dat Viola, Viola niet is

Viola toch

Denk jij dat onze Viola Viola is?

Totaal aantal stemmen: 32

Ja, dat zie je meteen (9%)
Nee, die van ons is veul leuker! (91%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 09 april 2013 @ 19:03:

Ik houd RTL boulevard in de gaten, zit er klaar voor.En?
Zou Peter-R ook een klacht gaan indienen binnenkort?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Onze Fie heeft humor en ze kan spellen. Dat kun je van de echte (of kloot nepViool?) niet zeggen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Wel gaaf Fie, dat de Nos zelfs aandacht aan je besteedt. Is weer eens wat anders dan de TeleG.
quote:Galadriel schreef op 09 april 2013 @ 20:05:

[...]

En?

Niks.

Story of my life.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 09 april 2013 @ 20:11:

[...]

Niks.

Story of my life.
TvViool is jaloers.
Oh jongens, dat ik dit nog mag meemaken. Baal toch dat Geen Stijl en Boulevard/ Shownieuws achter blijven. Twee van die dagen zorgen toch dat je een beetje met je voeten van de grond komt he, je snapt het wel.

Ik overweeg nu om Geen Stijl te bellen en te vragen of ze met me mee willen een bloemetje brengen en mijn excuus aanbieden/bekentenis doen. Zou toch pracht tv zijn?

Gister was ik bij de Poetin demonstratie in Amsterdam en zag ik Shownieuws staan, ik twijfelde echt om voor de camera te springen en te gillen: IK BEN VIOLA HOLT VAN HET VIVA FORUM!!! Iets hield me toch tegen he... Je wilt toch niet dat iedereen weet dat je op het Viva forum zit (en ook nog als Viola Holt...).
quote:Very__Cherry schreef op 09 april 2013 @ 20:11:

[...]

Niks.

Story of my life.Bedankt voor het kijken. Ik kwam zo hoopvol thuis, klapte mijn laptop open. Was toch een klap in mijn gezicht.
Bedankt voor jullie medeleven he, het is niet makkelijk. Ik snap wel dat mensen verslaafd raken of gigantische problemen krijgen zodra ze beroemd zijn. Het gaat je niet in de koude kleren zitten.
quote:spagtelputz schreef op 09 april 2013 @ 20:52:

Oh jongens, dat ik dit nog mag meemaken. Baal toch dat Geen Stijl en Boulevard/ Shownieuws achter blijven. Twee van die dagen zorgen toch dat je een beetje met je voeten van de grond komt he, je snapt het wel.

Ik overweeg nu om Geen Stijl te bellen en te vragen of ze met me mee willen een bloemetje brengen en mijn excuus aanbieden/bekentenis doen. Zou toch pracht tv zijn?

Gister was ik bij de Poetin demonstratie in Amsterdam en zag ik Shownieuws staan, ik twijfelde echt om voor de camera te springen en te gillen: IK BEN VIOLA HOLT VAN HET VIVA FORUM!!! Iets hield me toch tegen he... Je wilt toch niet dat iedereen weet dat je op het Viva forum zit (en ook nog als Viola Holt...).

Dat was de stunt van het jaar geweest, maar ik snap wel dat je het niet deed, leg dat maar eens uit aan fam en vrienden.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Is er ook een "uitzending gemist" van Radio 3 ????
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Een leven of niet..al ben ik hier toch haast 24/7, presteer ik het nog om alle lol te missen

(en het nieuws ook en de radio ook )

Wel gratis reclame voor het viefforum, straks is vief populairder dan FBof twitter, het zou wat zijn..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Snoesje666 schreef op 09 april 2013 @ 21:00:

Is er ook een "uitzending gemist" van Radio 3 ????

JA! Ik heb het net zelf mogen horen, kan alleen helaas niet het NOS op 3 fragment vinden waar het in genoemd werd.

http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/ ... ent/101766

Is er ook een "uitzending gemist" van Radio 3 ????Misschien is er een Coen en Sander website?
quote:diaantje1971 schreef op 09 april 2013 @ 20:59:

[...]

Dat was de stunt van het jaar geweest, maar ik snap wel dat je het niet deed, leg dat maar eens uit aan fam en vrienden.Met name zakelijke contacten hielden mij tegen. Familie en vrienden weten inmiddels wel dat ik groot fan ben.
@Spagtelputz: je gaat me toch niet vertellen dat je je schaamt voor je lidmaatschap hier, he!

Je had wereldberoemd kunnen zijn by now, BN-er, jammer hoor, gemiste kans!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Suzy65 schreef op 09 april 2013 @ 21:08:

@Spagtelputz: je gaat me toch niet vertellen dat je je schaamt voor je lidmaatschap hier, he!

Je had wereldberoemd kunnen zijn by now, BN-er, jammer hoor, gemiste kans! Dit ligt gevoelig, kun je wat beter rekening houden met mijn emotionele gesteldheid?
quote:spagtelputz schreef op 09 april 2013 @ 21:07:

[...]

Met name zakelijke contacten hielden mij tegen. Familie en vrienden weten inmiddels wel dat ik groot fan ben.Krijg je daar nu wel spychologische hulp bij?
quote:Galadriel schreef op 09 april 2013 @ 21:15:

[...]

Krijg je daar nu wel spychologische hulp bij?Zou eigenlijk wel moeten he.

Is er ook een "uitzending gemist" van Radio 3 ????Ja hier is het nog te beluisteren, aan de rechterkant;

http://www.3fm.nl/zoeken?q=viola%20holt&x=-1166&y=-111

Pfff staat het er al
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:spagtelputz schreef op 09 april 2013 @ 20:52:

Ja hier ook; 2 dagen naar Boulevard gekeken terwijl ik echt nooit nooit kijk. Moest er zelfs een leuk kookprogramma voor wegzappen. Wat denk je........... niet eens melding ervan. Zelfs een ....... (zeg maar niet wat ik denk) dame die geschiedenis is geweest in tvland is niet meer belangrijk genoeg om 1 zinnetje over te melden dat ze boos is .

HET WAREN 2 MOOIE DAGEN......

Met die gejatte woorden sluit ik maar mee af
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb het net even geluisterd en ik begin het nu toch wel een beetje zielig te vinden hoor voor Viola Holt van de vijf uur show. Nu wordt ze toch wel echt met de grond gelijk gemaakt.
Het Viva forum is papaja.
quote:pruttel schreef op 09 april 2013 @ 17:58:

Nou, doe ik eens leuk

Serieus, t was net op de radio en mijn steen lag niet helemaal op de grond. Dus tussen het kiertje vanonder mijn steen vandaan, hoorde ik het serieus voor het eerst.

Ben nu maar weer onder mijn frikandel gaan liggen ja

Het was op de radio???

Ipv dat Viool blij is dat zij weer eens aandacht krijgt. Nee hoor wat doet Viool gaat ze een klacht in dienen die vergeten bnn'rs het is ook nooit goed.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kan iemand me uitleggen wat er leuk aan is om door te gaan met een topic als deze als de persoons wiens naam je scandeert aangeeft dit niet te kunnen waarderen en er blijkbaar zelfs last van heeft?

Ik begrijp de Viva-redactie hierin ook niet, als dit een topic was over een forumlid en die had haar beklag gedaan had het niet gemogen en was er gelijk een slotje op gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven