Viola Holt is BOOS op Viola Holt

dinsdag 9 april 2013 om 17:48
Viola Holt is boos op dubbelganger
Toegevoegd: dinsdag 9 apr 2013, 14:29
Update: dinsdag 9 apr 2013, 14:32
Viola Holt is boos op een nep-Viola. Een gebruiker van het Viva-forum had als nickname 'Viola Holt', en daar was de echte Holt helemaal niet blij mee: "Iemand geeft zich uit voor mij op vivaforum... met foto ook nog. Ik ben dat dus niet!! Walchelijk!"(sic), schreef de echte Holt op Facebook.
Dat mensen vaak namen van beroemdheden gebruiken op het internet, lijkt haar niet te boeien:ze heeft een officiële klacht ingediend en eist dat de nepperd van het forum verwijderd wordt.
Een nep Twitteraccount gaat haar ook niet in de koude kleren zitten:"En ik TWITTER ook NIET!!!" schrijft ze.
Nee, we hadden echt niet door dat Viola, Viola niet is
Viola toch
Toegevoegd: dinsdag 9 apr 2013, 14:29
Update: dinsdag 9 apr 2013, 14:32
Viola Holt is boos op een nep-Viola. Een gebruiker van het Viva-forum had als nickname 'Viola Holt', en daar was de echte Holt helemaal niet blij mee: "Iemand geeft zich uit voor mij op vivaforum... met foto ook nog. Ik ben dat dus niet!! Walchelijk!"(sic), schreef de echte Holt op Facebook.
Dat mensen vaak namen van beroemdheden gebruiken op het internet, lijkt haar niet te boeien:ze heeft een officiële klacht ingediend en eist dat de nepperd van het forum verwijderd wordt.
Een nep Twitteraccount gaat haar ook niet in de koude kleren zitten:"En ik TWITTER ook NIET!!!" schrijft ze.
Nee, we hadden echt niet door dat Viola, Viola niet is
Viola toch

dinsdag 9 april 2013 om 18:10

dinsdag 9 april 2013 om 18:14
quote:pruttel schreef op 09 april 2013 @ 18:07:
[...]
Ik loop hopeloos achter ja...
Jij bent zeker huisvrouw dat je tijd genoeg hebt om alles bij te houden. Hele schema's in de meterkast om bij te houden welk topic er al geopend is....
Ik wou dat ik jou was. Nee, nog beter! Ik ben overspannen, dus ik zit heeeeel vaak thuis achter de computer
[...]
Ik loop hopeloos achter ja...
Jij bent zeker huisvrouw dat je tijd genoeg hebt om alles bij te houden. Hele schema's in de meterkast om bij te houden welk topic er al geopend is....
Ik wou dat ik jou was. Nee, nog beter! Ik ben overspannen, dus ik zit heeeeel vaak thuis achter de computer

dinsdag 9 april 2013 om 18:17
quote:pruttel schreef op 09 april 2013 @ 18:12:
Haha VC ja man, erg he, dat leven.
En dan hoor ik eens wat op de radio en ga ik eens naar dat eens zo geliefde oude viva forum en dan doen ze gemeeheen tegen mij
Kan wel merken dat ik hier in een NIET groepje heb gezeten.
Oude liefde roest NIET wij NieTjes stick together!
Haha VC ja man, erg he, dat leven.
En dan hoor ik eens wat op de radio en ga ik eens naar dat eens zo geliefde oude viva forum en dan doen ze gemeeheen tegen mij
Kan wel merken dat ik hier in een NIET groepje heb gezeten.
Oude liefde roest NIET wij NieTjes stick together!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

dinsdag 9 april 2013 om 18:18
Nou, korte samenvatting van Pruttel dan maar:
Ik ben altijd heel druk. Ik werk heel veel, met de radio aan.
Mijn geliefde frikandel ligt graag op mij. Dat doen we nou eenmaal Ik kan heel goed koken.
Nu ben ik aan het overwerken. ( lees: forummen )
En door jullie krijgt mijn frikandel dus te laat eten.
Ik pleur wel wat in de ping.
Ik ben altijd heel druk. Ik werk heel veel, met de radio aan.
Mijn geliefde frikandel ligt graag op mij. Dat doen we nou eenmaal Ik kan heel goed koken.
Nu ben ik aan het overwerken. ( lees: forummen )
En door jullie krijgt mijn frikandel dus te laat eten.
Ik pleur wel wat in de ping.
dinsdag 9 april 2013 om 18:19
quote:waarbij schreef op 09 april 2013 @ 18:14:
[...]
Wat een giller! En waarom lig jij onder een frikadel? Ik ben ook niet zo'n die hard dat ik weet wie Pruttel is en waarom ze onder een snack ligt
Pruttie is een Nietje die een lekkere Frikandel aan de haak heeft geslagen en ook nog een irl heeft .
Wel mayo bij de Frikandel!
Pingkoningin is ze omdat ze vroeger alleen iets kon opwarmen in de magnetron maar we hebben bij het Nietjes topic haar wel wat geleerd .
En verder is ze lief hoor
[...]
Wat een giller! En waarom lig jij onder een frikadel? Ik ben ook niet zo'n die hard dat ik weet wie Pruttel is en waarom ze onder een snack ligt
Pruttie is een Nietje die een lekkere Frikandel aan de haak heeft geslagen en ook nog een irl heeft .
Wel mayo bij de Frikandel!
Pingkoningin is ze omdat ze vroeger alleen iets kon opwarmen in de magnetron maar we hebben bij het Nietjes topic haar wel wat geleerd .
En verder is ze lief hoor
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven