Entertainment alle pijlers

Help! Ik ben bekend

10-04-2013 10:25 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat lijkt mij zo erg. Ben je graag iemand die wilt acteren/of wat anders, word je langzamer steeds bekender.

Tot je zo goed bent en dan ben je ineens echt beroemd.

Welke nadelen kun jij op noemen van een BN-er zijn (tenminste wat je denkt)

1. Je moet altijd maar handtekeningen uitdelen, wanneer je een keer geen zin of tijd hebt, ben je gelijk arrogant.

2. De roddelpers verzint echt de meeste rare dingen van je, wat iedereen dan ook gelooft. Je hebt meestal geen zin om hier op te reageren, want dan kan het nog erger worden. Maar niet reageren kan er soms ook voor zorgen dat het verzonnen verhaal zijn eigen leven gaat leiden.

3. Oke misschien heb jij er dan voor gekozen om bekend te zijn, maar je familie niet. Dus zo wordt ook je man, moeder, vader, kinderen 'lastig' gevallen.

4. Bij een scheiding liggen de pers al helemaal in je bosjes en kun je niet fatsoenlijk over straat.

5. Je kunt wel zonder make-up de straat over, maar dan bestaat de kans dat je net op de foto komt. En wordt je foto verspreid over alle tv/forum e.d.

6. Mensen denken dat het zo geweldig is om naar een persfeestje te gaan, maar het is eigenlijk gewoon gebakken lucht. Een beetje lachen op de rode loper, (sommige lopen er zelf 2 keer op, omdat ze net achter een ander bekende stonden)

7. Achter de schermen werken vaak mensen die denken dat ze meer zijn dan een ander, why? Er wordt veel geroddeld en jaloezie.

8. Soms zijn er even geen banen, en dan wacht je op een telefoontje, dat maakt je zenuwachtig, want je dure huis moet toch betaald worden.

9. Foto's, quotes willen ze(pers) als je net in je kraambed ligt. Toch het telefoontje oppakken, dan ben je er vanaf. Of toch niet.

10. Heb je net een nieuwe liefde, dan stelt de pers je vooral vragen of je al gaat samenwonen, kinderen en wanneer je gaat trouwen. Terwijl je daar op dat moment nog niet aan toe bent.

11. Mensen noemen je mediageil, terwijl je toch moet verkopen. Eigenlijk vooral voor een nieuwe opdracht.

12. Kan er een verbod komen op het fotograferen van je eigen kinderen, vraag je weleens af?

13. Als je buiten Amsterdam gaat, doen mensen 'vreemd' als je langskomt. Ze fluisteren kijk dat is ze enz.

14.Ze verdraaien je verhaal tijdens het interview dat je onlangs gehouden hebt.

Zo kan ik nog wel meer dingen bedenken. Tuurlijk zijn voordelen, maar ik ben blij dat ik geen bekende Nederlander ben
Niet alle beroemdheden kiezen voor rode lopers en interviews hoor!
Waarvan akte dan maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yette schreef op 10 april 2013 @ 10:30:

Niet alle beroemdheden kiezen voor rode lopers en interviews hoor!Oh jij ziet nog een discussiepunt. Eensch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, het zal. Waar je je al niet mee bezig kan houden zeg.
quote:Nouschi schreef op 10 april 2013 @ 10:32:

[...]

Oh jij ziet nog een discussiepunt. Eensch.
Ik denk dat het wel even duurt voordat je last krijgt van al deze nadelen. En het ligt er ook aan waar je woont. In Amsterdam valt dit gedrag wel mee. Alhoewel, ik zat ooit eens op een boot met een BN'er die op MTV veel presenteerde. Die werd wel nagewezen. Ik was duidelijk niet de doelgroep want voor die dag had ik nog nooit van hem gehoord

En een vriendin van mij is veel op tv geweest, maar die heeft nog nooit een handtekening uitgedeeld. Waarschijnlijk omdat ze niet bekend is bij een bepaalde doelgroep.
Er zijn genoeg BN'ers die niet de feestjes aflopen, die nooit of maar 1 keer per 10 jaar in de Prive staan, die je alleen maar op tv ziet als er echt wat te melden is, zoals een nieuwe cd of film of boek of toneelstuk, en toch mensen zijn die iedereen kent.

Dunkt me.
Als je alleen graag wil acteren kun je ook prima terecht bij de plaatselijke toneelclub.

Als je alleen in Nederland wereldberoemd bent, kun je ook in het buitenland gaan wonen.

Er zijn zat acteurs die een leuke boterham verdienen met hun werk maar die je op straat straal voorbij loopt. Niet iedereen is meteen mega-beroemd.

De papparazzi in Nederland is volgens mij een blaffend schoothondje in vergelijking met de roddelpers elders.
Ik dacht dat Viola Holt nu-dan-toch-echt een eigen nick had aangemaakt.
Wereldberoemd in Nederland
Dat iemand op het vivaforum een nick aanmaakt met jouw naam én foto.
quote:lala87 schreef op 10 april 2013 @ 10:38:

Dat iemand op het vivaforum een nick aanmaakt met jouw naam én foto. dat lijkt me het grootste nadeel
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 10 april 2013 @ 10:38:

Ik dacht dat Viola Holt nu-dan-toch-echt een eigen nick had aangemaakt.Ja ik dacht ook dat hier nu even even BN-er kwam vertellen dat hij of zij op het VF zit!
quote:Nouschi schreef op 10 april 2013 @ 10:32:

[...]

Oh jij ziet nog een discussiepunt. Eensch.
quote:Starshine schreef op 10 april 2013 @ 10:36:

De papparazzi in Nederland is volgens mij een blaffend schoothondje in vergelijking met de roddelpers elders.

Heb wel eens filmpjes gezien hoe celebs in Amerika over straat moeten. Of eigenlijk niet-moeten.

Ze kunnen niet eens normaal in een auto wegrijden omdat het volstaat met paparazzi. Ze kunnen niet in de tuin zitten omdat het vol staat met paparazzi. Altijd en overal ogen op je gericht 24/7.

Denk dat het dan in NL nog wel meevalt.
Tsja, de wannabe acteurs worden in Hollywood met busladingen aangevoerd uit gehuchten tot in de verste hoeken van het land/de wereld. En ik denk niet dat dat puur is omdat ze acteren nou zo'n onwijs leuk vak vinden.
Ik denk dat een olifantenhuid wel een vereiste is wanneer je een filmster of een VIP wilt zijn of bent.
quote:Sopsi schreef op 10 april 2013 @ 10:41:

[...]

Heb wel eens filmpjes gezien hoe celebs in Amerika over straat moeten. Of eigenlijk niet-moeten.

Ze kunnen niet eens normaal in een auto wegrijden omdat het volstaat met paparazzi. Ze kunnen niet in de tuin zitten omdat het vol staat met paparazzi. Altijd en overal ogen op je gericht 24/7.

Denk dat het dan in NL nog wel meevalt.nou precies. Zoals de afspraken die het koninklijk huis met de pers heeft... Geen stiekeme foto's, geen hinderlijk gestalk. Alleen foto's tijdens officiële gebeurtenissen en het jaarlijkse fotomomentje. Prima toch iedereen blij.
Even wachten op onze eigen celeb kijken wat zij ervan zegt.
In Amerika verdien je bakken met geld als je beroemd bent Dat vergoedt de schade. In Nederland moeten de beroemdste acteurs en actrices gewoom heel veel en hard doorwerken voor een normaal inkomen. Maar je krijgt wel de fotografen achter je aan.
quote:evygreat schreef op 10 april 2013 @ 10:51:

In Amerika verdien je bakken met geld als je beroemd bent Dat vergoedt de schade. In Nederland moeten de beroemdste acteurs en actrices gewoom heel veel en hard doorwerken voor een normaal inkomen. Maar je krijgt wel de fotografen achter je aan.Eens.
Bij de begrafenis van een van je ouders maken paparazzi echt geen uitzondering: dan staan ze er ook
Punt 8 heeft niks met bekend zijn te maken, als je punt 11 nodig hebt ben je dus niet "per ongeluk" bekend geworden doordat je gewoon je talent najaagt en punt 13 gebeurt ook echt wel in Amsterdam.

Verder, tja... Het is maar waar je je druk om maakt.
Pnt 13, tja wat zal ik daar nu eens van zeggen. Vele BN'ers komen waarschijnlijk nooit of zelden in Amsterdam en toch doen mensen niet vreemd als ze langslopen e.d. Mensen buiten Amsterdam zijn echt niet anders dan mensen in Amsterdam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven