doorgeefvraag
maandag 26 mei 2008 om 16:56
een halve avond mijn best gedaan om een heerlijke man te versieren... neem daarin nooit het initiatief, maar hij was zo lekker, dus stoute schoenen aan gedaan en op hem afgestapt. gedanst, gepraat... hij was echt superleuk en homo, grrrr
wanneer speelt het schuldgevoel op? als je bij je sv in bed ligt, daarvoor al of daarna? of gewoon helemaal niet...? (als je een nr 1hebt)
wanneer speelt het schuldgevoel op? als je bij je sv in bed ligt, daarvoor al of daarna? of gewoon helemaal niet...? (als je een nr 1hebt)
maandag 26 mei 2008 om 16:58
maandag 26 mei 2008 om 17:01
Afgelopen maart, maar toen was ze 4 maanden zwanger.. komende twee weken delen we weer het bed, maar dan is ze 6 maanden zwanger... en heeft al een aardige toeter..
Was benieuwd hoe dat is.
Misschien moet ik de vraag anders formuleren (voor de dames):
Sex als je zwanger bent: Lekkerder, zelfde of liever niet?
@vosje: Eerste 8 weken, daarna nooit meer (nu 10 jaar geleden)
Was benieuwd hoe dat is.
Misschien moet ik de vraag anders formuleren (voor de dames):
Sex als je zwanger bent: Lekkerder, zelfde of liever niet?
@vosje: Eerste 8 weken, daarna nooit meer (nu 10 jaar geleden)
maandag 26 mei 2008 om 17:55
...en toen lag bij gebrek aan ooit bezwangerde dames het spel even dood
Andere vraag dan maar als extraatje? Okee, op de bonnefooi:
Wel eens een knallende affaire op de werkvloer gehad en zoja, was dat uiteindelijk negatief of positief voor je werk?
(en wenst iedereen verder een fijne avond)
Andere vraag dan maar als extraatje? Okee, op de bonnefooi:
Wel eens een knallende affaire op de werkvloer gehad en zoja, was dat uiteindelijk negatief of positief voor je werk?
(en wenst iedereen verder een fijne avond)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 26 mei 2008 om 18:03
Sex tijdens het eten? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Kan alleen als je zelf kookt, ik bedoel niet in een restaurant
(overigens: als je zelf kookt prefereer ik sex op het aanrecht tijdens het koken, dan lekker eten, dan lekker door)
Dus even dezelfde vraag, maar hopelijk met een toelichting van La Belle
Kan alleen als je zelf kookt, ik bedoel niet in een restaurant
(overigens: als je zelf kookt prefereer ik sex op het aanrecht tijdens het koken, dan lekker eten, dan lekker door)
Dus even dezelfde vraag, maar hopelijk met een toelichting van La Belle
maandag 26 mei 2008 om 18:28
Moeilijk moeilijk... eet je je bordje leeg en duik je er gelijk bovenop.. en wordt het ruig.. dan heb je het risico op krampjes..
Moet je je drang opsparen tot na het eten, dan krijg je als man ergens anders krampjes ..
Desalniettemin zou ik mijn bordje leegeten..
(overigens is dit hypothetisch.. we beginnen altijd met sex en gaan dan samen koken )
Sex op de centrifugerende wasmachine of in het bubbelende bubbelbad?
(Sorry.. geen inspiratie en nr 1 komt elk moment thuis)
Moet je je drang opsparen tot na het eten, dan krijg je als man ergens anders krampjes ..
Desalniettemin zou ik mijn bordje leegeten..
(overigens is dit hypothetisch.. we beginnen altijd met sex en gaan dan samen koken )
Sex op de centrifugerende wasmachine of in het bubbelende bubbelbad?
(Sorry.. geen inspiratie en nr 1 komt elk moment thuis)
maandag 26 mei 2008 om 22:48