***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Vijf uur, maar ik zit er al heel de dag tegenaan te hikken. Net had ik een vriendin (vanaf nu kennis) aan de telefoon en zij vroeg aan mij wat ik in hemelsnaam met mijn katten deed dat ze allebei nierfalen hebben gekregen. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen dat ik dit een enorm lompe opmerking vind en dat ik haar eigenlijk niet meer hoef te zien. Stom mens.
Swissie, ik hebgehoord dat de Manor NL Tshirts in kleine kindermaten heeft. Ga morgen even kijken - moest vandaag met de kleine Bobbel naar de EEG. Ging met moeite goed vandaag,dwz hij viel dus in slaap. Heeft maar 20 minuten geslapen maar weigert nu om even bij te pitten. Gek kind. Uitslag was goed, geen afwijkingen te zien. Nu nog een MRI over een half jaar, om te kijken of dat hele kleine misschien-abcesje ook werkelijk weg is, en dan mag hij MISSCHIEN van de medicijnen af. Sjonge jonge.

Welkom draakje!

Even verder terug lezen.
Xaloy, wat een goed nieuws!
Aaaargh, ik kom niet op de naam van Framboosman!

Wil iemand hem hier even neerzetten? Als ik hem heb gezien kan je hem gelijk wissen! Of anders even op msn!
Ik had al een halve reactie getikt, maar toen kwam de buuf even koffie drinken......

he Draak!!! Bedankt voor de reactie en gezllig dat je erbij komt. Brabanders zijn altijd welkom! Schrijf je op de msn war je vandaan komt? Ben erg benieuwd!

Ik kon helaas niet overdag naar de dierenarts omdat ik geen auto heb en 5 km met kat en kind in de fietskar leek me niet zo'n goed idee... maar ik voel me wel schuldig nu...

Het spreekuur is van 13-14 en van 19-20. Dus helaas waren er ook niet zoveel mogelijkheden.

Ik duim voor Kika Muis!!!!
Joepie , contractje ondertekend ik mag van woensdag tot vrijdag weer wezen werken !! Normaal hoor ik vrijdag ook meer van de banen waarvoor ik heb gesolliciteerd. Duimen maar dat ik bij degene mag beginnen die niet ver van huis is.
Dag lieve meisjes!! even

Bedankt voor jullie felicitaties!!

Alles gaat prima hier hoor. Las net al even vluchtig dat laartje en ick al een verslagje deden (fijn!)

Livia spuugt nog steeds, maar wil wel drinken. We slapen wel enorm slecht, want juist snachts is ze wakker en onrustig.

Gelukkig is er kraamhulp, en is frambozeman veel thuis.

Nu is frambozeman en de kraamhulp even weg, dus ga weer snel naar mijn 2popjes!

sorry voor mijn ego bericht, kom snel weer uitgebreid langs!

p.s Poezewoef van harte gefeliciteerd!!! jij bent de enige echte helderziende onder ons!!

oja, en ik las ff vluchtig een positieve nekplooi voor muis! fijn! de rest lees ik later wel weer...

framboos+aanhang
Framboosje!!!!

Goed te horen dat het goed met Livia gaat!
Hey framboosje !!

Jammer dat Livia spuugt en jullie s nachts wakker houdt. Maar daar zal snel verandering in komen hoor !! Ben erg blij je te horen.!!

Laat je maar goed in de watten leggen door frambozeman en de kraamhulp !!
* Witchke55 duimt dat alles goed is met Kika
He muis,

Jee, wat vervelend zeg van Kika, En daarvoor ook al een katje met nierfalen. Kika is wel jong zeg, voor zulke klachten. Nierfalen is vaak chronisch en dan kun je met spoelen de nierwaardes weer lager krijgen, maar die gaan altijd weer langzaam of sneller weer omhoog. Dat is niet van tevoren in te schatten. De nierwaardes na spoelen hou je laag door nierdieet te geven en evt een tabl fortekor. Ik hoop dat het meevalt. Wat ik nog wel zou willen adviseren omdat Kika nog jong is, is een echo van de buik/nieren te laten maken om een evt oorzaak te achterhalen, omdat het niet altijd gewoon chron nierfalen is, maar er soms iets anders is, waar soms iets aan te doen is. Verder vind ik het echt een rotopmerking van je vriendin. Nierfalen is NOOIT de schuld van de eig.

Drop, niet schuldig voelen hoor, was niet mijn bedoeling. Maar heb gewoon vaak hele zieke katers gehad, dus dat ben ik graag voor.

Xalox, super dat de EEG goed is. Heb erg meegeleefd toen Robster ziek was.

Witchke, gefeliciteerd.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goed nieuws: Alles was goed bij de VK! Hartje zien kloppen en uitgerekend op 8 januari 2009. Spruit is 1,2 cm klein. Baarmoeder was aan de grote kant voor zsduur, maar dat schijnt normaal te zijn met tweede zs snel achter de eerste aan (en dan ben ik nog niet eens de sneltste hier:))

Nu gauw hapje eten en naar yoga. Dag!
welkom draakje by the way!!!!

Enne, we konden nog niet zien wat het wordt. Wachten tot augustus dus....... Denk dat ik de 20 weken echo op mijn verjaardag plan, komt precies uit met 20 weken en aangezien ik toch 30 wordt wil ik wel een speciaal cadeautje (gezonde baby).
Gefeliciteerd icke. Jammer dat j nog niet kon zien wat het wordt. Maar ik denk een meisje. Leuk zeg, de 20 weken echo op je verjaardag.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Swiss..b ij de prénatal haddeb ze laatst ook allerlei oranje EK spul in kleine maatjes. Vriend stond er al bij te kwijlen, maar ik heb hem aan zijn haren meegesleurd, ik vond het nog wat vroeg (ca een maand geleden, dus even navragen of ze nog wat hebben)

Draakje.. welkom, leuk dat je ook komt meeschrijven. Weet je dat de naam van jouw zoontje in de running is voor onze dochter? Zonder h op het eind, dat wel, maar dat is tot nu toe de enige naam waar ik niet meteen hardvochtig NEE op te horen kreeg.

Icke..fijn dat de echo goed was. Blijft toch altijd weer bijzonder om dat hartje te zien en te horen he.

Muis.. wat lief dat je het nog even nagevraagd hebt! Ik ben blij dat jouw gyn. zei dat er vaker loos alarm geslagen wordt. Echt, ik vraag me af of die mensen wel weten wat een hartverzakking ze iemand bezorgen op het moment dat ze zeggen dat er 'iets' niet goed is.

Framboosje..Leuk dat je even komt buurten, verse mams! Wel fijn dat ze toch goed drinkt hoor ondanks dat spugen. Heeft ze geen kast van krampjes oid, ik heb gehoord dat dat ook vaak gepaard gaat met veel spugen?

Lara..goed dat je het zegt, vaderdag...daar moet ik ook nog even wat voor verzinnen. Ik vind dat altijd zo moeilijk, maar iets met de handen/voeten/andere onderdelen van Daan is altijd wel leuk he, ik denk dat ik ook maar eens die richting op ga denken.

Layla..oeh, wat een herkenning; het huis een puinhoop en man is weg. Ik had dat vandaag ook, overal afwas/hondenharen/wasgoed/andere meuk, het badje van Daan waar hij gisteren (!!) in heeft gezeten stond ook nog steeds vol..en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, zeker omdat ie weet dat ik niet teveel mag tillen e.d. en hij dus gewoon lekker op de bank gelegen heeft (waar ook dan weer een volle asbak, glazen, bord enzo staan).

Zo,nu even wat te eten maken want ik val om vd honger!
Fijn dat alles goed was Icke, mag het al in de tabel gezet?

Xaloy, wat een goed nieuws voor Robbie! Fijn zeg!

Ole had vandaag een knutselwerkje mee voor vaderdag!

Die arme Ole is vandaag flink in zijn rug gebeten! Hij had een fikse tandafdruk in zijn ruggetje staan!
Ik vergeet helemaal om te reageren op onze Robbie..fijn dat de cobtgroles zo goed waren! Moet hij die medicijnen blijven slikken ter preventie?

Fachat...in zijn rug gebeten? hoe kan dat nou, op de opvang dan ofzo?
Zo, daar ben ik weer. 't Is nogal een klus om een Robster-die-maar-een-kwartier-heeft-geslapen lief en vrolijk te houden. Het is aardig gelukt met nog een wandeling, veel entertainment en de zandbak. Haren wassen na al dat plakspul van de EEG vond hij beduidend minder grappig. Toch kan hij nooit lang boos blijven in bad, vind hij het veel te leuk voor. En nu ben ik zelf wel uitgeput!

Framboos, plaats je snel fotootje? Ben zoooo benieuwd naar de verse baby!

Icke, en muis ook natuurlijk: Fijn dat alles goed was. Moet er na lief Lustje haar verhaal toch altijd even om slikken. Zowiezo eigenlijk wel. Wat gaan die zwangerschappen hier toch voorspoedig! Echt geweldig, dat geeft hoop voor de (verre) toekomst!

Draak, wat leuk dat je dierenarts bent. OK, dat klinkt een beetje gek. Lijkt me een mooi beroep, zo bedoel ik dat meer :-) En handig ook, want we hebben veel dieren hier in huis én op dit topic!

Morgen wordt het warm, erg warm. Helaas weer werken. En moet donderdag/vrijdag naar London, zie er echt tegenop om 'zolang' van huis te gaan. Heb er verder ook weinig trek in want moet me helemaal suf werken als ik daar ben, geen tijd voor leuke dingen. Bweuh!

Ole in zijn rug gebeten?! Door een ander kind? Sjonge.. wat een krengen zijn het toch he?

Zo. Nu even chillen en dan om 21 uur naar bed. Kapot!
Weet niet meer wanneer en waarop ik heb gereageerd vandaag (beetje gekkenboel). Dus misschien dubbel, Xaloy wat heerlijk dat het goed gaat met Robbie. Super dat hij zomaar even kon slapen.

Lievelust, ik had op een gegeven moment een echoscopist die continu zei " oh nein, nein, nein, das ist nicht gut" om vervolgens een paar minuten stil te zijn. Ons hart schoot elke keer in de keel.

Het probleem was dat ze iets niet kon meten omdat Finn verkeerd lag, muts!

Ons werd verteld dat Finn heeeeel groot zou zijn (op basis van metingen), viel reuze mee!

Muis, hoe is het met Kika?

Fachat, door wie / wat is Ole gebeten? Wat zielig!

Framboos, succes met Livia, ik hoop dat het overgeven snel over gaat. Gelukkig drinkt ze goed. Hoe vind Tommy haar?

Fijn Icke, gefeliciteerd met je goede echo.

Witchke, ik duim voor je!
De medicijnen zijn inderdaad ter voorkoming van eventuele epilepsie-aanvallen. Ondanks dat het er goed uitziet. Maar dat hadden ze in Groningen al verteld, dat hij die medicijnen wel langer zou moeten hebben. Omdatze verder amper bijwerkingen hebben kan dat prima. We hebben ook een heel setje dreumes-lorazepam in huis, mocht hij een aanval krijgen dan moet hij dat in zijn poeperd gespoten krijgen. (zegt ze nuchter, maar ohwee als het ooit zover komt..!!)Naja, dat gebeurt vast nooit :-)
Hm..ik had de keus uit verantwoord broccoli met een tartaartje maar zit nu achter een enorm bord frites..leve de hormonen!
Nee, natuurlijk gebeurt dat nooit! Robbie is gewoon beter, dat is wel te merken aan de inhaalslag die hij aan het maken is en z'n pre-peutergedrag! Fijn dat alles er goed uitzag vandaag.

O, wacht even...
Framboosje, moppie van me! Wat leuk dat je even langs komt! Fijn dat alles goed is met Livia en dat ze ondanks het spugen goed drinkt.

Ik ben net (huilend) terug van de dierenarts. Kiek heeft een onbegrepen nierfalen. Niet fijn, want we kunnen er dus niets mee. Ze heeft nu een nierdieet gekregen en, ik citeer, elke week die ze nog heeft is mooi meegenomen. Draak, jij vindt dus ook dat we een echo moeten laten maken? Volgens mijn dierenarts heeft dat geen nut, maar ik zag er wel het nut van in. Misschien wordt er iets over het hoofd gezien, je weet maar nooit! Ze heeft trouwens net Sjors de (mini)Kater ontmoet en waar ik al bang voor was gebeurde: ze gaf geen sjoege. Dit is geen goed teken! Toen ze Poesje Pim ontmoette, heeft ze Pim letterlijk alle hoeken van de kamer laten zien! Ze heeft net alleen aan Sjors gesnuffeld en is daarna naar boven gekropen.

Ick, wat fijn dat de echo goed was! Jammer dat je niet kon zien wat het was, ik zat ook te balen vanochtend toen ik geen geslacht zag!
O nee, er was niks!

Icke, hoera voor de goede echo! Je was toch zelf op dezelfde datum uitgekomen?

Daar is Framboos! Ik ben zo benieuwd hoe Tommy het vindt om ineens een zusje te hebben. Livia vind ik nog steeds zo'n mooie naam, zal het er nog eens met vriend over hebben. Ik krijg ineens de kriebels, ik ben de eerstvolgende!

Lievelust, patat ja! Meisjeseten volgens mij. Dit gelooft niemand, maar ik hou niet van patat. Ook niet tijdens m'n vorige zwangerschappen. En tijdens deze zwangerschap heb ik al een paar keer patat gegeten! Ik zou het nu ook wel lusten, na m'n verantwoorde vis met broccoli en aardappels.

Ik volg Xaloys voorbeeld en ga chillen en om 9 uur naar bed.

En Swissie, ga jij nu ook eens vroeg naar bed!
Spitsmuis, knuffel voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven