Uithuizige katten
woensdag 10 april 2013 om 23:19
woensdag 10 april 2013 om 23:30
Wat zijn er vanavond veel katten topics zeg!
Mijn katten mogen niet naar buiten. Maar als er toevallig eentje ontsnapt en niet weer thuis is zodra ik naar bed wil heeft ie mooi pech gehad. Ik zal dan nog 1 keer de tuin in gaan en m roepen en als ie dan niet binnen komt dan gaat ie maar fijn onder de carport slapen. ipv lekker in zijn hangmand.
( Of ik daar s nachts van kan slapen dat mijn kat nog niet terecht is dat zien we dan wel weer)
Mijn katten mogen niet naar buiten. Maar als er toevallig eentje ontsnapt en niet weer thuis is zodra ik naar bed wil heeft ie mooi pech gehad. Ik zal dan nog 1 keer de tuin in gaan en m roepen en als ie dan niet binnen komt dan gaat ie maar fijn onder de carport slapen. ipv lekker in zijn hangmand.
( Of ik daar s nachts van kan slapen dat mijn kat nog niet terecht is dat zien we dan wel weer)
donderdag 11 april 2013 om 00:08
Tip: als je ze blikvoer geeft of iets anders lekkers, tik dan met twee schoteltjes tegen elkaar of rinkel met een belletje of fluit of doe iets anders dat geluid maakt. Structureel elke keer doen, hetzelfde geluid dus. Kan je ze na een tijdje binnenroepen met je geluidje. Voor eten komen ze meestal wel binnen, jouw gemoedsrust echter zal ze aan hun achterste oxideren
donderdag 11 april 2013 om 00:33
Een van mijn katten is ook een avonturier en slaapt dus soms buiten. Ik roep hem wel altijd voor ik ga slapen, maar als hij dan niet komt is het jammer. Dit klinkt alsof ik niet om hem geef, maar het gaat nu al jaren zo en ik heb me er maar bij neergelegd dat -ie zijn eigen plan trekt
Ik weet ook van buren dat mijn kat zo her en der zijn adresjes heeft, hier wat brokjes, daar een chillplek, daar een warme schoot.. Van een man zou ik het niet pikken, maar ja, katten hè..
Ik weet ook van buren dat mijn kat zo her en der zijn adresjes heeft, hier wat brokjes, daar een chillplek, daar een warme schoot.. Van een man zou ik het niet pikken, maar ja, katten hè..
donderdag 11 april 2013 om 08:36
quote:Naara schreef op 11 april 2013 @ 05:09:
Een kat is een huisdier, dus binnenhouden lijkt mij het meest voorde handliggend. Ook wel zo sociaal ten opzichte van de mensen in wiens tuin ze schijten.Daar zijn andere topics voor. Maar die verdwijnen helaas van het forum als een kat waar je een emmer water over heen gooit.
Een kat is een huisdier, dus binnenhouden lijkt mij het meest voorde handliggend. Ook wel zo sociaal ten opzichte van de mensen in wiens tuin ze schijten.Daar zijn andere topics voor. Maar die verdwijnen helaas van het forum als een kat waar je een emmer water over heen gooit.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
donderdag 11 april 2013 om 10:43
donderdag 11 april 2013 om 11:20
Ze eten hier droogvoer, en af en toe een zakje natvoer. Ik hoef maar buiten een zakje natvoer open te trekken of ze komen er al aan gestormd. Misschien dat je zoiets kunt proberen?
Meestal komen ze vanzelf naar huis als ze moe zijn of honger hebben. Ze zijn 's nachts buiten en overdag liggen ze te slapen op de bank.
Meestal komen ze vanzelf naar huis als ze moe zijn of honger hebben. Ze zijn 's nachts buiten en overdag liggen ze te slapen op de bank.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole