doorgeefvraag
dinsdag 27 mei 2008 om 07:37
Op zich niets speciaal anders, doe elke dag al aan waar ik me het lekkerst in voel. En da's sowieso al niet zo standaard. Maar okee, ik ga nog wel even langer voor de kast staan dubben
Al leuke verwegdingen in het vooruitschiet?
Al leuke verwegdingen in het vooruitschiet?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 27 mei 2008 om 08:02
dinsdag 27 mei 2008 om 08:42
dinsdag 27 mei 2008 om 08:49
Ooit 1 keer gedaan dus, lang geleden. Maar nee, dat niet weer. Een teleurstelling is zoveel makkelijker te voorkomen.... Een foto maakt het wel wat levendiger en leuker denk ik, ook voor de fantasie
Kun je je iets indenken bij mensen die uitgerekend hele oude foto's sturen waar ze in de verste verte niet meer op lijken?
Kun je je iets indenken bij mensen die uitgerekend hele oude foto's sturen waar ze in de verste verte niet meer op lijken?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 27 mei 2008 om 09:00
quote:Girl_Next_Door schreef op 27 mei 2008 @ 08:56:
Lijkt me niet handig als je van plan bent echt af te spreken... ik lijk trouwens nog steeds op mijn babyfoto's (lief en onschuldig).
Hoop toch wel wat je inmiddels wat meer vrouw dan baby bent
Lijkt me niet handig als je van plan bent echt af te spreken... ik lijk trouwens nog steeds op mijn babyfoto's (lief en onschuldig).
Hoop toch wel wat je inmiddels wat meer vrouw dan baby bent