Entertainment alle pijlers

Engelse series

13-04-2013 09:55 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een fan van allerlei soorten Engelse series, zowel detectives, comedy als drama. Van Dowton Abbey tot Silent Witness enz. Heb net weer een leuke serie ontdekt: Prisoners' Wives en ben nu op zoek naar meer. Wie heeft tips? Ik heb overigens wel al veel gezien, vooral de series die in NL op tv geweest zijn.
Is Parade's end iets?Heb dat op de harde schijf klaar staan maar om de een of andere reden begin ik er nooit aan.

Ik vond Call the midwife ook prachtig!
Ik dacht dat ik enorm mosterd zou zijn maar niet dus

LUTHER! Geweldige serie!
Niet Engels maar Amerikaans: The Wire. Ik ben dol op Engelse detective series en ik vond deze geweldig doordat het een zelfde soort scherpte, intelligentie en fijne karakters had. Mocht je dus door het Engelse kijkgoed heen zijn, is dat wellicht nog een leuke optie .
Sherlock Holmes met Benedict Cumberbatch en inderdaad Parade's End, daar speelt hij ook in. Is net op de tv geweest.

En Injustice (komt vanavond weer op de tv).
Niet Engels, maar wel heel goed: Boardwalk Empire en Homeland.
a young doctors notebook!
quote:pliert schreef op 13 april 2013 @ 13:26:

Ik dacht dat ik enorm mosterd zou zijn maar niet dus

LUTHER! Geweldige serie!

Luther! Een van de beste detectives van de laatste jaren. Seizoen 3 komt er gelukkig al weer aan.

En Zen, helaas maar 3 afleveringen. Afterlife, geweldig. En Being Human. Dancing on the edge. Ze produceren daar in Engeland aan de lopende ban goede series.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven