Badr en Estelle: a true love story part 5
vrijdag 1 februari 2013 om 19:12
zaterdag 13 april 2013 om 14:01
zaterdag 13 april 2013 om 14:05
zaterdag 13 april 2013 om 14:16
zaterdag 13 april 2013 om 14:32
Ik neem voor Mrs wel een kopje poedrsuiker mee....als ik haar tegenkom tenminste..De laatste keer heb ik haar ook over haar hoofd gezien....
Eindje, ga je daarna even naar het Rijksmuseum? Het is gratis vandaag en ik trakteer. Kun je ook eens wat cultuur opsnuiven......Dan fotografeer ik je even op de oranje loper.....net echt.....
Eindje, ga je daarna even naar het Rijksmuseum? Het is gratis vandaag en ik trakteer. Kun je ook eens wat cultuur opsnuiven......Dan fotografeer ik je even op de oranje loper.....net echt.....
zaterdag 13 april 2013 om 16:10
Louisalief, hmmmm, eigenlijk doe ik alleen rode lopers, maar oké ik kom....
Leuk Trix weer te zien, komen Lex en Max ook ?
Ik heb nog een kleinigheidje voor de kinderen van de kringloop
Tot zooooooooooooooo !
Leuk Trix weer te zien, komen Lex en Max ook ?
Ik heb nog een kleinigheidje voor de kinderen van de kringloop
Tot zooooooooooooooo !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 14 april 2013 om 19:48
zondag 14 april 2013 om 19:54
Ik was gisteren met Eindeloos bij de opening van het Rijksmuseum. De entree was gratis en dus iets voor Eindeloos.
Kijk eens wat een leuke foto ik van haar heb gemaakt.....en zie je de nieuwe boodschappentas die ik voor haar verjaardag heb gegeven? Jammer alleen dat jullie haar verjaardag vergeten zijn....
Kijk eens wat een leuke foto ik van haar heb gemaakt.....en zie je de nieuwe boodschappentas die ik voor haar verjaardag heb gegeven? Jammer alleen dat jullie haar verjaardag vergeten zijn....
zondag 14 april 2013 om 20:01
Galajurkje, geen zorgen. Ze zit heel lief te spelen met een jongetje met een befje en een watergolfje, ze kletsen elkaar de oren van de kop.
Wat zie je er weer stunning uit, Eindeloos! Jammer dat ik je verjaardag vergeten was, gelukkig dat Louisa een mooie tas voor je meegebracht had. Met rood erin zie ik. Net als in mijn Birkin tas. Héél smaakvol!
Doortje? Nooit van gehoord. Maar aangenaam, ik ben Beeldig.
Wat zie je er weer stunning uit, Eindeloos! Jammer dat ik je verjaardag vergeten was, gelukkig dat Louisa een mooie tas voor je meegebracht had. Met rood erin zie ik. Net als in mijn Birkin tas. Héél smaakvol!
Doortje? Nooit van gehoord. Maar aangenaam, ik ben Beeldig.