Entertainment alle pijlers

Badr en Estelle: a true love story part 5

01-02-2013 19:12 2838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over Badr en Estelle. Ook vergeten wij de vele slachtoffers niet!

Oorspronkelijk topic van Frizzy,

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dat boek ligt toch ook hier.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Och natuurlijk, net als Stan......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Waarom wordt dit soort wedstrijden alleen in van die vreselijke Oostblok-oorden gehouden en niet in plaatsen zoals Ibiza of Saint Tropez?
Omdat daar geen barbaren wonen, LouisaLief...........

Strake een bouillonnetje doen bij Patries?????
quote:LouisaVuitton, 2 uur geleden

Waarom wordt dit soort wedstrijden alleen in van die vreselijke Oostblok-oorden gehouden en niet in plaatsen zoals Ibiza of Saint Tropez?Op Ibiza en in Saint Tropez houdt men van feesten, liefst zonder Badr.
quote:Eindeloos schreef op 13 april 2013 @ 14:01:

Omdat daar geen barbaren wonen, LouisaLief...........

Strake een bouillonnetje doen bij Patries?????

Brr......ik trek die nieuwe vriendin van de child of the bill niet zo....ik sla even over....

Kom je zo naar Small Talk voor een appelgebakkie?
Appelgebak? Nee, ik doe aan de lijn. Voor mij alleen de poedersuiker dus. Maar ik hou je niet tegen hoor, eet gerust je gebakje met al die feesten voor de deur.
Jaaaaa, ik kom wèl even, met slagroom graag.......

Mrs, kom ook, je kunt het hebben !!!!
Ik neem voor Mrs wel een kopje poedrsuiker mee....als ik haar tegenkom tenminste..De laatste keer heb ik haar ook over haar hoofd gezien....

Eindje, ga je daarna even naar het Rijksmuseum? Het is gratis vandaag en ik trakteer. Kun je ook eens wat cultuur opsnuiven......Dan fotografeer ik je even op de oranje loper.....net echt.....
Louisalief, hmmmm, eigenlijk doe ik alleen rode lopers, maar oké ik kom....

Leuk Trix weer te zien, komen Lex en Max ook ?

Ik heb nog een kleinigheidje voor de kinderen van de kringloop

Tot zooooooooooooooo !
Ik kom even een kopje poedersuiker halen. Mag dat nog?
Hallo?!
Doortje, we waren zo bezorgd.

Gaat het weer een beetje?
Ik zit in Bloemendaal, komen jullie ook? Poedersuiker te over hier, mijn dochter zit er al de hele dag met emmer en schep in te spelen. Wel scherp spul trouwens, ik heb liever de stadse variant.
Ik ben onderweg, we moesten nog eerst een hapje eten.

Heb je wel iemand voor je dochter meegenomen?

Ik moet toch niet met haar praten ofzo hè?

(voor de toevallige meelezer: de dochter van Beeldig Beeldje is zo Intelligerent, valt niet mee te praten)
quote:_Doortje_ schreef op 14 april 2013 @ 18:04:

Ik kom even een kopje poedersuiker halen. Mag dat nog?Doortje? Wie?
Ik was gisteren met Eindeloos bij de opening van het Rijksmuseum. De entree was gratis en dus iets voor Eindeloos.

Kijk eens wat een leuke foto ik van haar heb gemaakt.....en zie je de nieuwe boodschappentas die ik voor haar verjaardag heb gegeven? Jammer alleen dat jullie haar verjaardag vergeten zijn....

Ik zat in rehab om mijn verslavingen te lijf te gaan. Dat heb ik gedaan, soort van, met mijn personal trainer José.
Hallo?!
Jammer alleen dat jullie mij vergeten zijn
Hallo?!
Ze schijnen je hier nog wel te kennen, ik moet het alleen nog even op mij laten inwerken.....En verslavingen, die hebben we allemaal toch?

Wacht, was jij niet dat meisje van Bram?
Galajurkje, geen zorgen. Ze zit heel lief te spelen met een jongetje met een befje en een watergolfje, ze kletsen elkaar de oren van de kop.

Wat zie je er weer stunning uit, Eindeloos! Jammer dat ik je verjaardag vergeten was, gelukkig dat Louisa een mooie tas voor je meegebracht had. Met rood erin zie ik. Net als in mijn Birkin tas. Héél smaakvol!

Doortje? Nooit van gehoord. Maar aangenaam, ik ben Beeldig.
Het is dat ik meteen naar Robert ben gerend om mijn fronsrimpel te laten wegwerken.
Hallo?!
Geeft verder ook niet Beeldig, ik heb die tas namens ons allemaal gegeven....(en ik hoop nu dat Eindje niet meer mijn tassen meeneemt).
quote:_Doortje_ schreef op 14 april 2013 @ 20:05:

Het is dat ik meteen naar Robert ben gerend om mijn fronsrimpel te laten wegwerken.Oh wacht, er begint mij iets te dagen...
Ben jij dit, Doortje?

Nee maar ik ken haar wel. Zij zat daar ook, leuk mens. Haar man kwam elke week langs om te zingen, dat was jammer. Maar haar man kwam tenminste...
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven