30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
zondag 14 april 2013 om 21:29
zondag 14 april 2013 om 21:31
Ik deed nu bicycle crunch ipv die zijplank. Dat kan ik wel gewoon weer doen denk ik.... Ik probeerde het wel hoor, maar stortte vrij snel in, en dan ging ik maar dor met bicycle crunch. Ik blijf gewoon pogen en misschien lukt het ooit ! Nu hondje uitlaten. Hij lag net helemaal te grommen en te schokken, volgens mij was hij aan het slapen >Ik maakte hem wakker (ik dacht, toch checken of hij niet een of andere aanval had) en hij keek echt zo van HUH hoezo ben ik nu opeens hier hahahaha hij keek zo onnozel
zondag 14 april 2013 om 21:37
quote:nederlandsevrouw schreef op 14 april 2013 @ 21:16:
Flower, wat zijn kb-hipswings? Volgens mij lees ik dat elke keer bij jou toch? Wordt ik toch zo nieuwsgierig van Klopt. In deze video worden alle voordelen van de kettlebell hipswings uitgelegd + Zuzana laat zien hoe ze gedaan moeten worden.
Met de kb-hipswings train je je billen, dijen, binnenkant van je dijen, schouders, rug en buikspieren. Het is bijna een full body workout. Bijkomend voordeel, ik vind het leuk om te doen.
Flower, wat zijn kb-hipswings? Volgens mij lees ik dat elke keer bij jou toch? Wordt ik toch zo nieuwsgierig van Klopt. In deze video worden alle voordelen van de kettlebell hipswings uitgelegd + Zuzana laat zien hoe ze gedaan moeten worden.
Met de kb-hipswings train je je billen, dijen, binnenkant van je dijen, schouders, rug en buikspieren. Het is bijna een full body workout. Bijkomend voordeel, ik vind het leuk om te doen.
zondag 14 april 2013 om 21:42
zondag 14 april 2013 om 21:46
quote:yellowlove2punt0 schreef op 14 april 2013 @ 21:31:
Ik deed nu bicycle crunch ipv die zijplank. Dat kan ik wel gewoon weer doen denk ik.... Ik probeerde het wel hoor, maar stortte vrij snel in, en dan ging ik maar dor met bicycle crunch. Ik blijf gewoon pogen en misschien lukt het ooit ! Nu hondje uitlaten. Hij lag net helemaal te grommen en te schokken, volgens mij was hij aan het slapen >Ik maakte hem wakker (ik dacht, toch checken of hij niet een of andere aanval had) en hij keek echt zo van HUH hoezo ben ik nu opeens hier hahahaha hij keek zo onnozelHahaha dat doet mijn hond ook, dan zit hij in z'n REM slaap.
Ik deed nu bicycle crunch ipv die zijplank. Dat kan ik wel gewoon weer doen denk ik.... Ik probeerde het wel hoor, maar stortte vrij snel in, en dan ging ik maar dor met bicycle crunch. Ik blijf gewoon pogen en misschien lukt het ooit ! Nu hondje uitlaten. Hij lag net helemaal te grommen en te schokken, volgens mij was hij aan het slapen >Ik maakte hem wakker (ik dacht, toch checken of hij niet een of andere aanval had) en hij keek echt zo van HUH hoezo ben ik nu opeens hier hahahaha hij keek zo onnozelHahaha dat doet mijn hond ook, dan zit hij in z'n REM slaap.
zondag 14 april 2013 om 23:37
quote:nederlandsevrouw schreef op 14 april 2013 @ 20:36:
[...]
En ook daar is dit topic ideaal voor, gewoon elke keer melden wanneer je iets gedaan hebt en je weet weer hoe vaak je nog moet.
steph, jij vroeg toch naar de spierpijn? Zelf heb ik na de eerste 2 keer niet weer echte spierpijn gehad, wel een bepaalde spanning op sommige spieren. Of een beetje ongemak bij bepaalde bewegingen, maar lang niet zoals in het begin.Na heel veel pagina's doorlezen, met enorme kanjerverhalen, kom ik erachter dat ik het al 7 keer heb gedaan.
[...]
En ook daar is dit topic ideaal voor, gewoon elke keer melden wanneer je iets gedaan hebt en je weet weer hoe vaak je nog moet.
steph, jij vroeg toch naar de spierpijn? Zelf heb ik na de eerste 2 keer niet weer echte spierpijn gehad, wel een bepaalde spanning op sommige spieren. Of een beetje ongemak bij bepaalde bewegingen, maar lang niet zoals in het begin.Na heel veel pagina's doorlezen, met enorme kanjerverhalen, kom ik erachter dat ik het al 7 keer heb gedaan.
maandag 15 april 2013 om 09:47
pfoee net 18/30 gedaan met veel pijn en moeite. Het weekend heb ik niet geshred, en deze x was het zwaarst van de hele serie, ik zit nog steeds na te puffen 
Voor de rippers; hoe bevalt ripped? Is het zwaarder als shred of goed vol te houden. Ik heb even kort het door gekeken, maar het ziet er wel heftig uit!?
Voor de rippers; hoe bevalt ripped? Is het zwaarder als shred of goed vol te houden. Ik heb even kort het door gekeken, maar het ziet er wel heftig uit!?
maandag 15 april 2013 om 09:53
quote:noa schreef op 15 april 2013 @ 08:10:
@Moosey, tot nu toe houden mn knieen het goed vol.
Yellowlove, wat voor dieet doe je er nou naast?
Steph, hoe kun je daar nu pas achter komen?
Noa, hoe bedoel je? De kanjerverhalen wist ik al maar ik had zelf niet bijgehouden hoever ik was vanwege een rustdag.
Dag 8/30 gaat beginnen.
@Moosey, tot nu toe houden mn knieen het goed vol.
Yellowlove, wat voor dieet doe je er nou naast?
Steph, hoe kun je daar nu pas achter komen?
Noa, hoe bedoel je? De kanjerverhalen wist ik al maar ik had zelf niet bijgehouden hoever ik was vanwege een rustdag.
Dag 8/30 gaat beginnen.
maandag 15 april 2013 om 10:30
Goed gedaan Yellow 8 kilo! Heb je nog een speciaal dieet gevolgd?
Vind dat je dan ook wel heel veel doet nog naast het shredden hoor Flower. Ik doe er alleen wat cardio naast nog maar meer niet!
Steph, ik loop achter op jou.. hoe kan dat nou? We zijn op dezelfde dag begonnen. Als die-hard heb jij natuurlijk geen rustdag genomen zeker!
Moet wel zeggen dat ik het na mijn rustdag moeilijker vond om in te komen. Was denk beter geweest om door te gaan. Had ook wel weer een beetje spierpijn terwijl ik dat daarvoor niet meer had.
Hier gebeurt er overigens helemaal niets op de weegschaal en ook aan mijn lijfje zie ik geen verschil
Vind dat je dan ook wel heel veel doet nog naast het shredden hoor Flower. Ik doe er alleen wat cardio naast nog maar meer niet!
Steph, ik loop achter op jou.. hoe kan dat nou? We zijn op dezelfde dag begonnen. Als die-hard heb jij natuurlijk geen rustdag genomen zeker!
Moet wel zeggen dat ik het na mijn rustdag moeilijker vond om in te komen. Was denk beter geweest om door te gaan. Had ook wel weer een beetje spierpijn terwijl ik dat daarvoor niet meer had.
Hier gebeurt er overigens helemaal niets op de weegschaal en ook aan mijn lijfje zie ik geen verschil
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
maandag 15 april 2013 om 10:31
Vandaag voor het eerst geripped en ik vind het goed te doen. Lekker gezweet, leuke andere oefeningen en ik verwacht geen spierpijn. Zeker te vergelijken met shredden. Dus ik vrees dat ik bij de volgende levels wel anders ga piepen
Jillian is voor mijn gevoel wel meer de tijd aan het volkletsen en dat hoeft van mij niet zo.
Jillian is voor mijn gevoel wel meer de tijd aan het volkletsen en dat hoeft van mij niet zo.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
maandag 15 april 2013 om 10:34
Bij die zijplank ben ik ook altijd ontzettend aan het klungelen. Tegen de tijd dat ik helemaal in de beweging zit, is het alweer tijd voor de andere kant. Ik vind trouwens de plank steunend op de gewichten en dan afwisselend een arm of been omhoog het zwaarst. Die lukken me nog steeds niet!
Miep, ik ben blij om te horen dat ripped level 1 goed te doen is. Zag er al wel een beetje tegenop....
Net 25/30 gedaan, het eind is in zicht! Daarna nog 2/3 deel van 6w6p. Mijn buikje blijft een beetje blubberig, dus ik probeer de komende weken wat extra buikspieroefeningen te doen.
Succes allemaal weer met shredden/rippen/hardlopen!
Miep, ik ben blij om te horen dat ripped level 1 goed te doen is. Zag er al wel een beetje tegenop....
Net 25/30 gedaan, het eind is in zicht! Daarna nog 2/3 deel van 6w6p. Mijn buikje blijft een beetje blubberig, dus ik probeer de komende weken wat extra buikspieroefeningen te doen.
Succes allemaal weer met shredden/rippen/hardlopen!
maandag 15 april 2013 om 10:58
Yellow, thanx voor de uitleg. Ik was net zo blij met m'n 2e post hier dat ik dacht dat je het over mij had
dag 9/30 zit er op!! Easy peasy vandaag. Morgen nog en dan door naar level 2.
Ik heb wel het gevoel dat het 1e level voor beenspieren is. Krijgt de buik het ook nog voor de kiezen in de andere levels?
Shred ze!!
Ik heb wel het gevoel dat het 1e level voor beenspieren is. Krijgt de buik het ook nog voor de kiezen in de andere levels?
Shred ze!!
maandag 15 april 2013 om 11:03
maandag 15 april 2013 om 11:06
quote:ratjetoe2004 schreef op 15 april 2013 @ 10:58:
Yellow, thanx voor de uitleg. Ik was net zo blij met m'n 2e post hier dat ik dacht dat je het over mij had
Shred ze!!Ja hoor je buik komt echt wel aan de beurt Maar je kunt er ook een keer een 6week6pack tegenaan gooien? Kan me niet herinneren dat ik de buikspieroefeningen ooit een makkie vond, dus misschien kun jij op dat vlak wel meer aan.
Shred ze!!Ja hoor je buik komt echt wel aan de beurt Maar je kunt er ook een keer een 6week6pack tegenaan gooien? Kan me niet herinneren dat ik de buikspieroefeningen ooit een makkie vond, dus misschien kun jij op dat vlak wel meer aan.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
maandag 15 april 2013 om 11:30
Wow Yellow, wat leuk om te lezen dat het zoveel effect heeft en dat je zo trouw volhoudt!! Dat motiveert nou echt.
Ik heb een weekje moeten afhaken ivm hyperventilatieproblemen, dat sport wat lastig Wel paar keer lauwtjes level 2 gedaan en een keer level 1, maar gister tel ik als de eerste echte level 2 shred. En vandaag nummer 2 en het gaat lekker! En: ik zweet eindelijk!
Ik heb een weekje moeten afhaken ivm hyperventilatieproblemen, dat sport wat lastig Wel paar keer lauwtjes level 2 gedaan en een keer level 1, maar gister tel ik als de eerste echte level 2 shred. En vandaag nummer 2 en het gaat lekker! En: ik zweet eindelijk!
maandag 15 april 2013 om 13:52
Vandaag vor het eerst ripped gedaan .Die Running Man was denk ik afgrijselijk voor mijn onderburen, mijn versie is niet zo elegant. Ik kan het nog niet goed volhouden met armen erbij, maar het ging redeljik. Die zijplank was weer drama, ik voel het vooral in mijn schouders (en dan zegt Jillian zoiets als: Als je dit goed doet heb je geen pijn in je schouders anders doe je het fout.... NOU KENNELIJK HE).
Overall wel goed bij te houden, ben bang voor de volgende levels, maar dit kan ik. En die laatste buikspier kon ik Basheera style!!!! AAAAAH IK WAS EVEN GEEN SHELLY
Lily wat naar van de hyperventilatie, i heb dat vroeger ook een hele tijd gehad (bij mij bleek het om psychische dingen te gaan uiteindelijk). Ik weet nog dat i khet heel eng vond, en echt dacht dat ik doodging tijdens zo'n aanval heel naar voor je. Hoop dat het nu weer beter gaat.
Ratjetoe sorry hoor Ik vond het echt stom dat ik het niet duidelijker had opgeschreven en dat jij dacht dat het over jou ging, was al bang dat ik je weggejaagd had door het misverstand. Ben blij dat je er bij bent hoor!!
Over het dieet, ik noem het : geen chips en chocola
Ik heb een app ik eet tussen de 1500 en 2000 kcal (hangt er gewoon beetje vanaf wat ik gegeten heb). Maar ik ben wel echt te zwaar dus dan gaat het ook wat sneller he in het begin. HOe slanker je bent hoe moeilijker het is om kg's kwijt te raken. En ik eet in de avond veel groentes en probeer minder uit zakjes te koken. Maar ik heb nog steeds giga-ontbijt want dat wil ik gewoon en fak dat hele je mag geen koolhydraten; ik brood. Verder ben ik vega, misschien helpt dat iets?
Maar laatst had ik vet zin in een crunchreep van 100 gr, en toen heb ik die opgegeten als avondeten Omdat ik het waard ben.