30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
dinsdag 16 april 2013 om 11:47
Ja Ripped in 30 had ik inderdaad ook al in gedachten en dat misschien in combinatie met af en toe het shredden.
Het is meer dat ik benieuwd ben hoe makkelijk ik nu door alle levels kom en level 1 vond ik eigenlijk best leuk.
Dan begin ik gewoon aan Ripped en als ik de behoefte heb doe ik er af en toe een shredje bij.
Het is meer dat ik benieuwd ben hoe makkelijk ik nu door alle levels kom en level 1 vond ik eigenlijk best leuk.
Dan begin ik gewoon aan Ripped en als ik de behoefte heb doe ik er af en toe een shredje bij.
dinsdag 16 april 2013 om 12:48
Mijn app heet calorie teller (op android zo te vinden in de playstore). Ja er zit een spatie tussen die er niet hoort, maar daar hebben we het maar niet over degene die die app heeft gemaakt heeft hem nu eenmaal calorie teller genoemd.
MIep wat goed van je! Ik ben heel trots o pje, en op Ratjetoe ook natuurlijk!!
Ik heb net even snel dat 6week6pack gekeken, dat is eigenlijkj 10 minuten oefeningen en dan weer nog een keer die 10 min. Ik denk dat ik 1 rondje van 10 min toch erbij ga pakken naast Ripped. Ik zie zon, ik voorzie strandavonturen, ik moet aan de slag!!
MIep wat goed van je! Ik ben heel trots o pje, en op Ratjetoe ook natuurlijk!!
Ik heb net even snel dat 6week6pack gekeken, dat is eigenlijkj 10 minuten oefeningen en dan weer nog een keer die 10 min. Ik denk dat ik 1 rondje van 10 min toch erbij ga pakken naast Ripped. Ik zie zon, ik voorzie strandavonturen, ik moet aan de slag!!
dinsdag 16 april 2013 om 13:14
Sorry Yellow! Wacht maar tot Jillian het over Duck Walks en Bear Crawls heeft, hopelijk hou jij van dieren, maar in dit geval ik absoluut NIET!!
De side plank vind ik een makkie trouwens, maar heb voorheen altijd pilates gedaan, dat scheelt. Je kunt proberen je onderbeen naar achteren te vouwen in eerste instantie, dus een soort van op je knie leunen. Misschien is dat makkelijker aan het begin.
Ik ga No More Trouble Zones doen vanavond, even lekker met de gewichten aan de slag. Het wordt weer mooier weer, dus binnenkort gaan de armen weer bloot, hoogste tijd om ze wat gespierder te krijgen!
Ik gebruikt myfitnesspal als app trouwens om de calorietjes te tellen. Ik heb die andere gezocht maar staat niet in mijn app store, misschien omdat ik niet in NL woon?
dinsdag 16 april 2013 om 15:13
dinsdag 16 april 2013 om 20:22
Vandaag de laatste keer level 1 gedaan. Morgen eerste dag level 2 Shred, waarvan ik net al even heb uitgeprobeerd of er nog oefeningen zijn die ik moet aanpassen aan m'n brakke lijf om blessures te voorkomen. Het lijkt me leuk om nieuwe oefeningen te gaan doen, level 1 begon op het laatst een beetje eentonig te worden. M'n zoektocht op YouTube zorgt voor een steeds uitgebreidere map met andere workouts om de boel een beetje afwisselend te houden. FitnessBlender heeft enkele workouts van bijna anderhalf uur. Volgens mij hoef ik nog maar een jaartje of tien te oefenen voordat me dat ooit gaat lukken
dinsdag 16 april 2013 om 20:30
jullie gaan allemaal zo goed! En ik kan/mag nog steeds niet, ik ben weer bij de huisarts geweest omdat m'n hart weer op hol lieg uit het niets, maar naast een flink lage bloeddruk is er niets geks te vinden. Heb nu een soort van hartritme registratie 24/7 bij me om eventuele problemen op te sporen - maar voorlopig mag ik me dus niet teveel inspannen, dus naast studie, werk en regulier sporten zit shredden er nog steeds niet in ..
Maar voor jullie allen: jullie gaan FANTASTISCH!!!
Maar voor jullie allen: jullie gaan FANTASTISCH!!!
dinsdag 16 april 2013 om 21:55
Wauw wat een resultaten komen hier weer voorbij! Mooi hoor! Dat motiveert nog meer!
Hè menmo wat naar, wanneer krijg je de uitslag? Sterkte!
Ik heb net dag 4 achter de rug. En ook al is dat te kort
voor resultaten, ben stiekem toch een beetje trots
En ik ga nog even lekker in ontkenning voor wat betreft die akelige termen als zijplank en walking ducks. Heb het voorlopig zwaar zat met de push up in dummystijl
Shred ze allemaal!
Hè menmo wat naar, wanneer krijg je de uitslag? Sterkte!
Ik heb net dag 4 achter de rug. En ook al is dat te kort
voor resultaten, ben stiekem toch een beetje trots
En ik ga nog even lekker in ontkenning voor wat betreft die akelige termen als zijplank en walking ducks. Heb het voorlopig zwaar zat met de push up in dummystijl
Shred ze allemaal!
woensdag 17 april 2013 om 10:59
Zo net voor de 2e eer geripped, dacht doe ik ook ff een blokje 6pack erachteraan. Maar daar ben ik toch afgehaakt. De ripped valt (nog) mee maar die 6week6pack pfoeh he. Werd een beetje dizzy, dus nu ff forummen met een bakkie koffie en dat 6packen ga ik wel eens afzonderlijk doen.
Menmo, wat rot dat je nu weinig kan. Maar sport moet goed zijn voor je gezondheid en je niet je gezondheid kosten. Dus nu braaf naar de dokter luisteren, je verstand gebruiken en rustig aan doen. Hopelijk knap je snel op en kun je alsnog gaan sporten. Jillian en dit topic zijn er nog wel ff hoor Nu eerst beter worden.
Menmo, wat rot dat je nu weinig kan. Maar sport moet goed zijn voor je gezondheid en je niet je gezondheid kosten. Dus nu braaf naar de dokter luisteren, je verstand gebruiken en rustig aan doen. Hopelijk knap je snel op en kun je alsnog gaan sporten. Jillian en dit topic zijn er nog wel ff hoor Nu eerst beter worden.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?