Entertainment alle pijlers

3FM-Awards

18-04-2013 20:46 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook :-)?
Alle reacties Link kopieren
Microfoons staan wat te zacht, of ligt dat aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Glazen Huis met Gerard is ook gewoon het leukste vind ik, echt een gemis als hij er niet is.
Alle reacties Link kopieren
Nee ligt niet aan jou, de drums staan te hard en zangers te laag naar mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
quote:tess07 schreef op 18 april 2013 @ 21:46:

Helemaal met je eens Razzle!



Blaudzun vind ik ook erg goed.



Qua dj ben ik ook erg blij dat Frank Daane (ofzo?) weg is.

Verder word ik altijd erg blij van Ekstra Weekend.



Eksta weekend vind ik ook altijd leuk. In het glazen huis is Ekdom ook echt een held!



Frank Dane vond ik ook geen leuke DJ, beetje saai en niet grappig!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa weer Racoon!
Hij is een broer van Robert Jensen las ik laatst, verklaard veel....
Alle reacties Link kopieren
Wie is een broer van Jensen?
Frank Dane, is nu weg bij 3fm.
Alle reacties Link kopieren
Frank Dane!



Wikipedia zegt;

Frank Kjærby Jensen (Den Haag, 8 september 1981) is een Nederlandse radio-dj die voor Radio 538 werkt. Hij gebruikt de naam Dane als pseudoniem zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd. De naam Dane is een verwijzing naar hun Deense achtergrond. Zijn oudste broer Daan is de enige van de broers die niet op de radio te horen is.



Verstandige jongen die Daan, haha!
Alle reacties Link kopieren
Vandaar die bolle kop van Jensen, het is gewoon een Deen haha
Racoon rules!
Alle reacties Link kopieren
quote:tess07 schreef op 18 april 2013 @ 22:17:

Racoon rules!
Ik heb ze in de HMH gezien in maart, zoooooo goed!
Ik heb het ook gekeken.

Wat me opviel was dat alles zo snel afgewerkt werd.

Geen show.



Het publiek was om te huilen. Maar dat is in NL normaal..dat iedereen met de armen over elkaar als een wassenbeeld naar optredens kijkt. Of teveel met hun mobieltjes in de weer om te zien wat er nu echt gebeurt on stage. Vind ik persoonlijk een beetje respectloos naar de artiest[en] toe.



Maar goed, Blaudzun vond ik helemaal top!

Kende hem niet, maar ik ga zeker eens wat meer van hem luisteren.
Publiek was idd heel tam, snap ik niet hoor.

Blaudzun is echt goed, zeker de moeite waard.
Ik snap dat ook niet Tess07.

Maar het is wel heul Hollandsch valt me op. Vooral niet [te] gek doen en strak voor je uit kijken. Pas na een boel drank komt men twijfelend en onzeker los. Maar dan is het festijn al afgelopen..haha!
Nou heel hollands publiek?

Ik zou eerder denken "3FM" publiek. Kijk bv bij de vrienden van Amstel, daar zit de sfeer er vanaf de eerste minuut goed in.

Kijk eens naar al die gillende "beliebers" van afgelopen weekend. Zijn toch ook gewoon Nederlanders die daar aanwezig zijn.

Het zal dus echt aan de mensen liggen die op 3Fm afkomen.
Beliebers neem ik niet serieus Lola
Alle reacties Link kopieren
Echt een show was het niet inderdaad. Vaak was de volgende awards al uitgereikt voordat de voorgaande groep geïnterviewd was. Beetje meer show had wel gemogen inderdaad, of wat meer muziek. Iedere band (op Racoon na) zong 1 plaatje en mocht daarna weer gaan.



Ook idd jammer dat het publiek zo tam was. Bij een van de aankondigingen door Eric Corton stond t meiske langs hem gewoon op d'r telefoon te staren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven