3FM-Awards
donderdag 18 april 2013 om 21:59
quote:tess07 schreef op 18 april 2013 @ 21:46:
Helemaal met je eens Razzle!
Blaudzun vind ik ook erg goed.
Qua dj ben ik ook erg blij dat Frank Daane (ofzo?) weg is.
Verder word ik altijd erg blij van Ekstra Weekend.
Eksta weekend vind ik ook altijd leuk. In het glazen huis is Ekdom ook echt een held!
Frank Dane vond ik ook geen leuke DJ, beetje saai en niet grappig!
Helemaal met je eens Razzle!
Blaudzun vind ik ook erg goed.
Qua dj ben ik ook erg blij dat Frank Daane (ofzo?) weg is.
Verder word ik altijd erg blij van Ekstra Weekend.
Eksta weekend vind ik ook altijd leuk. In het glazen huis is Ekdom ook echt een held!
Frank Dane vond ik ook geen leuke DJ, beetje saai en niet grappig!
donderdag 18 april 2013 om 22:10
Frank Dane!
Wikipedia zegt;
Frank Kjærby Jensen (Den Haag, 8 september 1981) is een Nederlandse radio-dj die voor Radio 538 werkt. Hij gebruikt de naam Dane als pseudoniem zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd. De naam Dane is een verwijzing naar hun Deense achtergrond. Zijn oudste broer Daan is de enige van de broers die niet op de radio te horen is.
Verstandige jongen die Daan, haha!
Wikipedia zegt;
Frank Kjærby Jensen (Den Haag, 8 september 1981) is een Nederlandse radio-dj die voor Radio 538 werkt. Hij gebruikt de naam Dane als pseudoniem zodat het verband met zijn broer Robert Jensen minder snel wordt gelegd. De naam Dane is een verwijzing naar hun Deense achtergrond. Zijn oudste broer Daan is de enige van de broers die niet op de radio te horen is.
Verstandige jongen die Daan, haha!
vrijdag 19 april 2013 om 12:17
Ik heb het ook gekeken.
Wat me opviel was dat alles zo snel afgewerkt werd.
Geen show.
Het publiek was om te huilen. Maar dat is in NL normaal..dat iedereen met de armen over elkaar als een wassenbeeld naar optredens kijkt. Of teveel met hun mobieltjes in de weer om te zien wat er nu echt gebeurt on stage. Vind ik persoonlijk een beetje respectloos naar de artiest[en] toe.
Maar goed, Blaudzun vond ik helemaal top!
Kende hem niet, maar ik ga zeker eens wat meer van hem luisteren.
Wat me opviel was dat alles zo snel afgewerkt werd.
Geen show.
Het publiek was om te huilen. Maar dat is in NL normaal..dat iedereen met de armen over elkaar als een wassenbeeld naar optredens kijkt. Of teveel met hun mobieltjes in de weer om te zien wat er nu echt gebeurt on stage. Vind ik persoonlijk een beetje respectloos naar de artiest[en] toe.
Maar goed, Blaudzun vond ik helemaal top!
Kende hem niet, maar ik ga zeker eens wat meer van hem luisteren.
vrijdag 19 april 2013 om 16:26
Nou heel hollands publiek?
Ik zou eerder denken "3FM" publiek. Kijk bv bij de vrienden van Amstel, daar zit de sfeer er vanaf de eerste minuut goed in.
Kijk eens naar al die gillende "beliebers" van afgelopen weekend. Zijn toch ook gewoon Nederlanders die daar aanwezig zijn.
Het zal dus echt aan de mensen liggen die op 3Fm afkomen.
Ik zou eerder denken "3FM" publiek. Kijk bv bij de vrienden van Amstel, daar zit de sfeer er vanaf de eerste minuut goed in.
Kijk eens naar al die gillende "beliebers" van afgelopen weekend. Zijn toch ook gewoon Nederlanders die daar aanwezig zijn.
Het zal dus echt aan de mensen liggen die op 3Fm afkomen.
vrijdag 19 april 2013 om 16:50
Echt een show was het niet inderdaad. Vaak was de volgende awards al uitgereikt voordat de voorgaande groep geïnterviewd was. Beetje meer show had wel gemogen inderdaad, of wat meer muziek. Iedere band (op Racoon na) zong 1 plaatje en mocht daarna weer gaan.
Ook idd jammer dat het publiek zo tam was. Bij een van de aankondigingen door Eric Corton stond t meiske langs hem gewoon op d'r telefoon te staren..
Ook idd jammer dat het publiek zo tam was. Bij een van de aankondigingen door Eric Corton stond t meiske langs hem gewoon op d'r telefoon te staren..