achtergrond Vivaforum

19-04-2013 16:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een leek op computergebied, weet er niet zo goed wijs uit te komen als er iets anders gaat dan anders. Nu zie ik vanaf vandaag steeds bij het forum een plaatje van een schoen en Vivaforum staan, maar dit staat door de letters van het forum heen, zodat ik het nauwelijks kan lezen.

Heeft iedereen dit? Of hoe kan ik het veranderen, zodat alles weer geod leesbaar wordt voor mij?

Alvast bedankt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En dit gaat nog een week zo door ben ik bang.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 19 april 2013 @ 16:07:

En dit gaat nog een week zo door ben ik bang.

Goed, het lege vakje op de pijler pagina kan gevuld worden met de pijler "het nieuwe forum".

Iemand nog een idee voor een icoontje?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
@Apiejapie

Je krijgt het forum alleen goed als je bij een groepje zit. Moet je even naar het Mod topic gaan en vragen of ze je in willen schrijven.
lieve apie.... hier zijn al veel topics over geopend, vandaar de bovenstaande reacties. je vind de oplossing inderdaad in het mod topic
Lorem Ipsum
Ah, TIckel, jij hebt je ava ook al aangepast aan het forum, zie ik?
Is niet moeilijk hoor, zelfs deze digibeet heeft het helemaal alleen voor elkaar gebokst *zei ze trots*.
quote:Tickel schreef op 19 april 2013 @ 16:10:

[...]

Goed, het lege vakje op de pijler pagina kan gevuld worden met de pijler "het nieuwe forum".

Iemand nog een idee voor een icoontje?

Wat een goed plan!!!!

Icoontje

quote:Grobbekuiken schreef op 19 april 2013 @ 16:19:

Is niet moeilijk hoor, zelfs deze digibeet heeft het helemaal alleen voor elkaar gebokst *zei ze trots*.*trots op Grobje*
quote:Grobbekuiken schreef op 19 april 2013 @ 16:19:

Is niet moeilijk hoor, zelfs deze digibeet heeft het helemaal alleen voor elkaar gebokst *zei ze trots*.

Ik herkende je niet Grob

Ik ben trots op je!
contro f5 werkt ook.
quote:Keetje_Stippel schreef op 19 april 2013 @ 16:19:

Ah, TIckel, jij hebt je ava ook al aangepast aan het forum, zie ik? Jups, maar ik moet mezelf (postings) wel steeds "zoeken".
Ondanks het wissen van geschiedenis, cookies, gebruik van andere browser blijft het nog steeds een puinhoop, quoten kan niet, bericht wijzigen ook niet en de teksten zijn door al die vliegtuigjes afgewisseld door VIVA FORUM niet te lezen.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven