Entertainment alle pijlers

X-Factor 2013

19-04-2013 16:35 664 berichten
Vanavond kunnen we (hopelijk) weer los met trashen, dan begint X-Factor weer! Met Ali, Anjs, Goor en Candy als juryleden, dit keer.



Helaas dus niet met Nick:





En ook niet met Simon:





En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:





We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
Ik heb dat hele Koningslied nog niet gehoord!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een hangmat...
Alle reacties Link kopieren
quote:FullHouse schreef op 19 april 2013 @ 21:39:

Waarom kunnen die meiden van tegenwoordig niet eens fatsoenlijk Engels spreken/zingen?Ik denk dat mijn engels op mn 16e ook echt wel Stonekool engels was
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 19 april 2013 @ 21:41:

ooooh ik werd zooo gek van al dat gezeik over het koningslied vandaag... pfff, en we móeten nog evenIk heb het lied waar Sandra Reemer meezingt gehoord en dat andere koningslied en ik vind het beide niks.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 19 april 2013 @ 21:43:

Ik heb dat hele Koningslied nog niet gehoord! ik ook niet en gezien alle reacties vind ik dat ook niet erg geloof ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor liever 1x per dag dat koningslied als al die 15 miljoen klachten daarover. Mn hele Twitter en Facebook stond er bom en bom en bomvol mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 19 april 2013 @ 21:41:

[...]



Jij past heel mooi!Qua kleur misschien wel maar dit forumfossiel heeft al zoveel veranderingen meegemaakt en niet allemaal waren ze een verbetering. En misschien moet ik nu wel wat langer wennen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 19 april 2013 @ 21:43:

Ik heb dat hele Koningslied nog niet gehoord!



Je hebt niks gemist.



http://www.youtube.com/watch?v=ghq51tzCKPI



http://www.youtube.com/watch?v=HEqvgmXFDCQ
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 19 april 2013 @ 21:40:

En toch mis ik de audities oude stijl.Ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoolan schreef op 19 april 2013 @ 21:43:

Hier nog een hangmat...Ik wil wel in die hangmat als die aan de boom van je avatar hangt hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 19 april 2013 @ 21:43:

Ik heb dat hele Koningslied nog niet gehoord!Doe maar niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Proost!

Ik ben overgegaan op de witte wijn. Kijken of het leuker wordt.
Ik heb even het achtergrond muziekje gezocht van net, dat is ook zo'n mooi nummer!!

http://www.youtube.com/watch?v=hSH7fblcGWM
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Essie, wil ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Wickivi schreef op 19 april 2013 @ 21:48:

Proost!

Ik ben overgegaan op de witte wijn. Kijken of het leuker wordt.Ik denk niet dat het helpt .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 19 april 2013 @ 21:43:

Ik heb dat hele Koningslied nog niet gehoord!

Het is alsof Ewbank een liedje heeft geschreven voor zijn kind. Vertelt dat hij over hem waakt, de weg wijst in de storm, de haven in de duisternis is, hem beschermt tegen alles wat komt en blijft tijdens regen en wind naast hem staan.





Je zou toch denken dat een toekomstige koning goed genoeg is opgeleid zodat hij dat allemaal niet nodig heeft.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
..........
Alle reacties Link kopieren
Letland zero points
Alle reacties Link kopieren
meid, doe mee met het songfestival, dan kom je een heel eind
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat is ze eng dun.



Ik vind persoonlijk het leuker als er alleen maar kandidaten mee doen uit NL. Of is het tegenwoordig internationaal?



Wat slecht is ze.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Prima optreden................................voor het songfestival.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 19 april 2013 @ 21:49:

[...]





Ik denk niet dat het helpt .Nee het helpt niet.
Alle reacties Link kopieren
Sletvana is niet goed geworden
Schitterend!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 19 april 2013 @ 21:49:

[...]



Het is alsof Ewbank een liedje heeft geschreven voor zijn kind. Vertelt dat hij over hem waakt, de weg wijst in de storm, de haven in de duisternis is, hem beschermt tegen alles wat komt en blijft tijdens regen en wind naast hem staan.





Je zou toch denken dat een toekomstige koning goed genoeg is opgeleid zodat hij dat allemaal niet nodig heeft.



Ja inderdaad.



En dat andere koningslied op de wijs van 15 miljoen mensen is ook heel erg. Koning van alle mensen braak
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven