X-Factor 2013
vrijdag 19 april 2013 om 16:35
Vanavond kunnen we (hopelijk) weer los met trashen, dan begint X-Factor weer! Met Ali, Anjs, Goor en Candy als juryleden, dit keer.
Helaas dus niet met Nick:
En ook niet met Simon:
En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:
We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
Helaas dus niet met Nick:
En ook niet met Simon:
En nee, ook Dan Karaty zit er niet bij:
We moeten het doen met een lelijke jury. Maar ach, als de lol maar groot is overleven we het wel... Veel plezier met trashen in dit nieuwe topic!
vrijdag 19 april 2013 om 21:52
vrijdag 19 april 2013 om 21:54
quote:Tickel schreef op 19 april 2013 @ 21:49:
[...]
Het is alsof Ewbank een liedje heeft geschreven voor zijn kind. Vertelt dat hij over hem waakt, de weg wijst in de storm, de haven in de duisternis is, hem beschermt tegen alles wat komt en blijft tijdens regen en wind naast hem staan.
Je zou toch denken dat een toekomstige koning goed genoeg is opgeleid zodat hij dat allemaal niet nodig heeft.Ik ontkom er vast niet aan.
[...]
Het is alsof Ewbank een liedje heeft geschreven voor zijn kind. Vertelt dat hij over hem waakt, de weg wijst in de storm, de haven in de duisternis is, hem beschermt tegen alles wat komt en blijft tijdens regen en wind naast hem staan.
Je zou toch denken dat een toekomstige koning goed genoeg is opgeleid zodat hij dat allemaal niet nodig heeft.Ik ontkom er vast niet aan.
vrijdag 19 april 2013 om 21:54
vrijdag 19 april 2013 om 21:56