VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Neeee jongens, we moeten eerst bij Drop in de buurt! Maar he, ik ben toch op vakantie driekwart maand Juni. Dus ik denk dat ik het festijn ga missen.

He Nath, we moeten echt even een date prikken voordat de cadeaus van de kinderen zo meteen voor het nieuwe jaar blijven staan! Dat is echt heel erg. Welke dag kan jij? Ik heb vanaf volgende week woe als vrije dag ipv maandag. Erg, ik kijk er nu al tegenop op maandagen te werken.

Mijn volgende badkamer gaat helemaal antraciet zijn. Ik vind het echt een hele mooie kleur. En anders helemaal wit.

Ik vind werken vandaag stom. Allemaal suffe dingen aan hoofd waar ik me niet mee wil bemoeien. Morgen weer een nieuwe dag :-)
Wind, wat blijf je lang weg, wat ben je aan het doen
Eeehhh... moet Wind dan al iets vertellen (hoe krijgen we de roddels de wereld in ).
Ik snap je niet Lien, maar misschien snapte je mij al niet
Mijn Meester wilde even op de laptop dus luister ik.... en dan krijg ik zo een beloning.
quote:vrolijk schreef op 27 mei 2008 @ 20:08:

Neeee jongens, we moeten eerst bij Drop in de buurt! Het zal me aan mijn reet roetsen (en dat is heul veul roest ) wáár het is als er maar een datum geprikt wordt!
Hahaha, ik lig onder tafel. Van het lachen wel te verstaan.
Wind zat op 1 van jouw vieze topics, maar ik dacht ik gooi er nog wat overheen, iets met testen en kinderen enzo en dan vinden we ook altijd dat het lang duurt. Zo ingewikkeld was het niet hoor .

En daar is ze al en ze krijgt zo haar kluif .
Wat betekent SV?
quote:Wind schreef op 27 mei 2008 @ 20:25:

[...]

Het zal me aan mijn reet roetsen (en dat is heul veul roest ) wáár het is als er maar een datum geprikt wordt!Hmm..dus ik roets van je roestige reet af?
Roetsjjjjjjjjjjj.
SV? In welke context?
Supporters vereniging

Sinterklaas viering?
quote:lien schreef op 27 mei 2008 @ 20:25:

Wind zat op 1 van jouw vieze topics, maar ik dacht ik gooi er nog wat overheen, iets met testen en kinderen enzo en dan vinden we ook altijd dat het lang duurt. Zo ingewikkeld was het niet hoor .

En daar is ze al en ze krijgt zo haar kluif .

Kluif! Leuk synoniem

Kluifhappen
Get, zullen we nu die ranzigheid voor de sex topics bewaren, dan hoef ik het niet te lezen tenminste . Ben erg sexloos lately .
Niet visualiseren, Lien... niet visualiseren.

Maar mén. Als je de handleiding van bgb leest dan snap je niet dat mensen dit doen. Ik niet althans...
Ik ook niet Wind, ik heb het net zitten lezen. Ik snap niet voor wie van de twee die lekker moet zijn ook. Want dan zit ie in je keel, en dan? Dan kun je toch verder niets meer?

En SV is iets wat ze op dat sexforum als term gebruiken. Een beetje net zoiets als hier: kdv, of bv, of cb . Ze noemen hun partner, of hun sexpartner zo. Misschien is het SexVriend oid. Maar dat zal vast wel niet. Het is vast bizarder.
quote:lien schreef op 27 mei 2008 @ 20:30:

Get, zullen we nu die ranzigheid voor de sex topics bewaren, dan hoef ik het niet te lezen tenminste . Ben erg sexloos lately .Nou, 8 maanden geleden heb je het anders nog gedaan
35 weken geleden om exact te zijn . Maar van SV en keel weet ik niets en daar komen ook doorgaans geen kinderen van.
Zal het voor 'swing' (ook zo'n term) staan?

Van de handleiding moet ik al kokhalsen.

Wel grappig (en genant). Ze schreef wat je moet doen.. dus mond open, tong uitsteken net voorbij je onderlip oid. En ik deed het!!! Ik zat gewoon te oefenen.

Toen ik erachter kwam heb ik het topic snel weggeklikt!
Ik geloof dat ik het even niet begrijp.
Wat leuk dat jullie zo'n fan zijn van mijn wittechocoladetaart Als jullie die zat zijn heb ik wel een nieuw (persoonlijk favo) recept: smeltende chocoladecakejes. Hééérlijk.

Maar goed.

Ik kwam hier eigenlijk alleen even zeggen dat Hof van Saksen echt helemaal geweldig is en dat ik (eigelnijk) nooit meer ergens anders wil zwemmen dan daar. In alle andere zwembaden in Nederland krijg ik smetvrees, daar niet De huisjes zijn prachtig, de behandelingen heerlijk, de service geweldig, ik ben dol op dat soort design (wat een verademing!) en de kinderen waren niet uit de binnenspeeltuin te slaan (en als het mooi weer wat geweest waren ze vast niet uit de buitenspeeltuintjes te slaan geweest).

En, Wind, ging jij nou naar DirtyDancing? Daar ben ik vorige week geweest. Benieuwd wat jij er van vindt!
Wij ook niet, Vrolijk!
Wind, ik deed het ook, dus geneer je niet
Heb hem!

quote]Robert242 schreef op 11 mei 2008 @ 16:11:

Even voor de newbie: wat is een SV eigenlijk?[/quote]

Sexvriendje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven