Een klein wondertje.

20-04-2013 22:04 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 30 april wordt mijn kleindochter 6 maanden.

Het is een klein wondertje. Ze is hernoemd naar mijn overleden dochtertje Nienke, geboren op Nienkes geboortedag en het allermooiste is dat ze ook sprekend op haar lijkt.

Hoe trots kun je zijn op je kleinkinderen. Ik ben gek op ze. Net zo goed op dat kleine meiske als op mijn knappe kleinzoon, die dan weer op mijn verjaardag is geboren.

Dat engeltje hierboven is nog steeds van alles aan het regelen. :-)
quote:Zoebie schreef op 20 april 2013 @ 22:32:

Ja, mijn kleinzoon was al een super cadeautje en dan ook nog een kleindochter krijgen op een dag die nog steeds heel droevig was, was helemaal mooi. Nienke heeft even geregeld dat die dag voortaan maar weer een feestdag moet zijn.

En zo is het

Ik zal niet snel over mijn kinderen praten als 'mijn wondertjes', maar dat zijn ze wel. Beiden hun komst was niet vanzelfsprekend, om heel verschillende redenen. Maar ze zijn er. En ze hebben iets met me gedaan wat ik nooit voor mogelijk had gehouden. De tweede niet minder dan de eerste. Prachtig is dat, genieten!
En jouw Nienke is een engeltje
Ik vroeg waarom dit een wonder is, daarna gaf ik aan dat mijn definitie van een wonder iets anders is. Ik ken inderdaad het verhaal erachter niet daar ik nieuw ben op het forum.

@Zoebie, naar wat ik uit jouw laatste post begrijp is het inderdaad heel mooi dat deze dag weer een feestdag mag zijn.
quote:candace schreef op 20 april 2013 @ 22:12:

Heel lief allemaal maar wat is het wonder idee hierachter?

Mijn definitie van een wonder is toch echt iets anders.

Wat een naar toontje. Maar ik ga er maar van uit dat je het zo niet bedoelt.

Het is in ieder geval een wonder voor Zoeb en daar gaat dit topic over.

Ik vind het ook inderdaad heel bijzonder Zoeb .
Wow, kan geen toeval meer zijn! Hoe mooi en bijzonder! Wonderen bestaan hoor... Ben ik zeker van. Maar vroeger hadden de mensen veel meer geloof in zo'n dingen en gebeurden er van die onverklaarbare mirakels...Heb al verhalen gehoord van mijn moeder toen ze jong was. Nu hoor ik zo'n dingen nooit meer. Volgens m'n moeder komt het omdat de mensen meer ongelovig en cynisch zijn geworden.
Candace mijn Nienke kreeg leukemie toen ze vier jaar was en is gestorven op haar elfde. Zeven jaar van hoop en wanhoop. Zij was de jongste van vier kinderen. Drie zoons en uiteindelijk een meiske. Ons gezin was compleet. Ze was heel bijzonder. Heel sterk en had ontzettend veel humor. Ondanks dat het verre van gemakkelijk voor haar was. We missen haar nog iedere dag.

En dan wordt er op haar verjaardag een nieuw mensje geboren. Hoe mooi en hoe een groot wonder dat ze juist op die dag geboren werd. En dan lijkt ze ook nog heel veel Nienke. We wisten al dat ze vernoemd werd.

Hoe vaak komt dit voor? Voor ons is dit eigenlijk geen klein maar een groot wonder.
lieve Zoebie, jij mooi mens, ik heb het voorrecht gehad jou in real life een keer te ontmoeten.

In je OP schrijf je over een klein wondertje. Ik noem het een groot wonder dat de kleine meid op Nienkes verjaardag geboren is. Ik geloof niet in toeval. Maar dat is weer een ander verhaal. Geniet van het meiske! Het is je zó gegund..
Wanneer doen we het nog eens over Ans? Jij mooie vrouw. Het was super gezellig toen.
Haha jammer dat we zo'n pokke eind bij elkaar vandaan wonen!

Hoe is het met robo? Ik denk vaak aan haar en jullie 'groepje'
Ik vind het een wonder en wens jullie heel veel goeds.
Zoeb, je wondertje is inderdaad een wonder.

Heerlijk dat je zo geniet van het oma zijn!

Niks zo leuk als oma zijn. Het is echt genieten.

Ik heb normaal de kleinkinderen één keer in de week maar omdat ik nu in de lappenmand zit omdat ik geopereerd ben mag ik zes weken niets en ik mis ze die dag vreselijk.

Ik zie ze natuurlijk wel een keer of drie, vier in de week, maar het is toch anders als ik ze helemaal voor "mezelf" heb.
Heerlijk om te lezen Zoebie, jouw trots spat ervan af!

Dus je past ook nog op, lekker echt oma zijn dus. Dan snap ik dat je ze mist.

Hopelijk ben je niet aan iets heel ernstigs geopereerd, 6 weken niets doen, blegh!

Extra veel knufflelen dan maar, ik hoop voor je dat dat wel mag/lukt.

Volgens mij ben je een heerlijke oma.

(Ze drie/vier keer per week zien en het nog niet genoeg vinden )
Ik hoop echt dat het mij ook gegund is ooit oma te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven