Opdat wij niet vergeten

20-04-2013 21:29 125 berichten
"Behold, Nagini. Our work is done".

Dat was mijn motto dus, op het oude forum.

Wat was jullie motto? En missen jullie je motto of vind je het eigenlijk wel best zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 21 april 2013 @ 07:56:

Ga in therapie! Laatst nog een relletje door gehad, dus misschien is het maar beter dat hij weg is.Echt waar?

Ga in therapie! Laatst nog een relletje door gehad, dus misschien is het maar beter dat hij weg is.Nee, dat was gewoon dom
Het Viva forum is papaja.
Ik wil niet vervelend zijn, maar ditquote:Doch leider sind auf diesem Sterne eben die Mittel kärglich und die Menschen roh. Wer möchte nicht in Fried und Eintracht leben? Doch die Verhältnisse, sie sind nicht so! (Brecht)is toch niet leesbaar met al die verneukte leestekens die blijkbaar nog steeds niet goed werken in motto's
Ik had het eigenlijk niet eens door dat er geen motto meer was. Maar mijn motto was: beter een foute keuze en verder gaan, dan twijfelen en stil blijven staan.
Dus het is een of/of verhaal?

Of avatar, of motto?

Ik wil allebei!

Ik mis mijn motto.

Alles is mooi wanneer het echt is.

(Uitspraak van Sara Kroos)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Ga in therapie! Laatst nog een relletje door gehad, dus misschien is het maar beter dat hij weg is.Alweer ?
"No one can change a person, but someone can be a person's reason to change" (by Sponge Bob )
'Koester wat je hebt, en vier het leven.'

Opdat ik het zelf ook niet vergeet!

Ga in therapie! Laatst nog een relletje door gehad, dus misschien is het maar beter dat hij weg is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ga in therapie! Laatst nog een relletje door gehad, dus misschien is het maar beter dat hij weg is.Ik herinner me een eerder voorval waarin een TO dacht dat je haar adviseerde in therapie te gaan. Tezamen met iemand anders zijn motto die olie op het vuur gooide. Er kwam geen rel van maar leuk vond diegene het ook niet echt. Ik denk dat het niet altijd even duidelijk is dat iets een motto is. Misschien omdat de motto's een beetje te dicht op de rest van de tekst staan en daardoor verwarring kunnen scheppen?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Kan kloppen, Shahla. Eigenlijk zit ik dus in elke posting te rellen en is het een wonder dat het zo vaak goed gaat

Het is een typisch "wie de schoen past trekke hem aan"-motto maar niet iedereen ziet dat.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 21 april 2013 @ 14:41:

Kan kloppen, Shahla. Eigenlijk zit ik dus in elke posting te rellen en is het een wonder dat het zo vaak goed gaat

Het is een typisch "wie de schoen past trekke hem aan"-motto maar niet iedereen ziet dat.Misschien dat er de volgende keer achterzetten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:dubiootje schreef op 21 april 2013 @ 14:41:

Ja, erg bijzonder. Je zit constant mensen therapie op te dringen en maar áf en toe toe valt iemand erover.

quote:Het is een typisch "wie de schoen past trekke hem aan"-motto maar niet iedereen ziet dat.Of je voegt toe: wie zich aangesproken voelt, heeft het nodig.
Joepie ik ben 10 jaar jonger gemaakt door de viva
Heb het maar weer netjes goed gemaakt
Die toevoeging is van zichzelf overbodig
Ga in therapie!
Test
No'p, weg is ie.

Echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen!

Enn's vind ik geniaal.

Ga in therapie! Laatst nog een relletje door gehad, dus misschien is het maar beter dat hij weg is.tranen van het lachen tenminste ik lag op de grond
If at first you don't succeed, then skydiving is not for you.

Maar ik wisselde zo vaak van motto dat ik hem niet echt mis.

Ik zit al te denken over een nieuwe voor wanneer het weer kan.
Ik wilde mijn motto aanpassen, maar toen was het ineens weg.

Wilde dit als motto....

We leven in een open inriching - Wim de Bie
quote:dubiootje schreef op 21 april 2013 @ 15:55:

Die toevoeging is van zichzelf overbodig Dat zóu je zeggen maar gezien je geregelde 'relletjes', is het denk ik geen overbodige luxe.
Sambal Bij! was mijn motto. Stamde -net als mijn nick- nog uit het bijentopic dus ik ben er niet heel rouwig om.
Komen de oude motto's niet meer terug? Of zijn die nog te voet onderweg naar het nieuwe forum?

Ik ga vast nadenken over een nieuwe.
Beetje off topic maar wel verwant.. mijn avatar is door de restyling onthoofd en het lukt me niet om hem er goed op te plaatsen. Iemand tips?
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven