Opdat wij niet vergeten
maandag 22 april 2013 om 18:10
quote:elninjoo schreef op 21 april 2013 @ 08:47:
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit
[...]
is toch niet leesbaar met al die verneukte leestekens die blijkbaar nog steeds niet goed werken in motto'sDat verbaasde mij ook, want in de vorige versie stond alles er keurig, "umlauts and all". Waar dit nou weer aan ligt? Maar misschien kunnen we het binnenkort weer zelf en gaat het wel weer goed...
Ik wil niet vervelend zijn, maar dit
[...]
is toch niet leesbaar met al die verneukte leestekens die blijkbaar nog steeds niet goed werken in motto'sDat verbaasde mij ook, want in de vorige versie stond alles er keurig, "umlauts and all". Waar dit nou weer aan ligt? Maar misschien kunnen we het binnenkort weer zelf en gaat het wel weer goed...
maandag 22 april 2013 om 18:38
quote:Splinter_ schreef op 21 april 2013 @ 00:27:
[...]
Chartreuse had een tijdje zoiets, maar nu niet meer.
Dat heb je goed onthouden!! Was maar een heel kort tijdje ook nog volgens mij
Heb m'n motto daarna veranderd in: It is nice not to be too boring.
Is een quote van de meneer van m'n ava, leek me wel leuk bij elkaar passen zo. Maar misschien ook maar een andere ava nemen dan, die meneer is zonder tekst behoorlijk boring.
[...]
Chartreuse had een tijdje zoiets, maar nu niet meer.
Dat heb je goed onthouden!! Was maar een heel kort tijdje ook nog volgens mij
Heb m'n motto daarna veranderd in: It is nice not to be too boring.
Is een quote van de meneer van m'n ava, leek me wel leuk bij elkaar passen zo. Maar misschien ook maar een andere ava nemen dan, die meneer is zonder tekst behoorlijk boring.
maandag 22 april 2013 om 18:43
quote:Zorroo schreef op 22 april 2013 @ 18:05:
Beetje off topic maar wel verwant.. mijn avatar is door de restyling onthoofd en het lukt me niet om hem er goed op te plaatsen. Iemand tips?
Opnieuw uploaden zou kunnen helpen.
En als dat het hem niet doet, heb je misschien een afbeelding die qua formaat niet zo goed om te vormen is in een avatar hier?
Als dat het geval is, zou je het formaat in bv. Paint aan kunnen passen. Een avatar heeft meestal een 62x62 of 64x64 formaat.
Beetje off topic maar wel verwant.. mijn avatar is door de restyling onthoofd en het lukt me niet om hem er goed op te plaatsen. Iemand tips?
Opnieuw uploaden zou kunnen helpen.
En als dat het hem niet doet, heb je misschien een afbeelding die qua formaat niet zo goed om te vormen is in een avatar hier?
Als dat het geval is, zou je het formaat in bv. Paint aan kunnen passen. Een avatar heeft meestal een 62x62 of 64x64 formaat.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
maandag 22 april 2013 om 19:07
dinsdag 23 april 2013 om 12:51
Waren de motto's pleite? Moesten die met de bus komen of zo?
Ik had iets met TTTOT en lellebel, maar hoe precies weet ik niet meer. Hoog tijd voor een ander dus...
Ik had iets met TTTOT en lellebel, maar hoe precies weet ik niet meer. Hoog tijd voor een ander dus...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 23 april 2013 om 13:02
De meeste motto's zijn het gewoon niet eens met de gang van zaken en dat ze nu hier op dit 'nieuwe' forum moeten verschijnen. Is dít onze nieuwe plek? Nou, ik dacht het niet! Ze hoeven niet met de bus te komen of lopend. Ze vertikken het gewoon en zijn koppig achter gebleven op het ter ziele forum.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
dinsdag 23 april 2013 om 14:23
quote:shahla schreef op 23 april 2013 @ 13:02:
De meeste motto's zijn het gewoon niet eens met de gang van zaken en dat ze nu hier op dit 'nieuwe' forum moeten verschijnen. Is dít onze nieuwe plek? Nou, ik dacht het niet! Ze hoeven niet met de bus te komen of lopend. Ze vertikken het gewoon en zijn koppig achter gebleven op het ter ziele forum. :PMaar dat gaat voor die van mij niet op want die is heel volgzaam
De meeste motto's zijn het gewoon niet eens met de gang van zaken en dat ze nu hier op dit 'nieuwe' forum moeten verschijnen. Is dít onze nieuwe plek? Nou, ik dacht het niet! Ze hoeven niet met de bus te komen of lopend. Ze vertikken het gewoon en zijn koppig achter gebleven op het ter ziele forum. :PMaar dat gaat voor die van mij niet op want die is heel volgzaam
dinsdag 23 april 2013 om 18:26