Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ooeh ja kaufland! Gaan wij ook wel eens heen. Zit hier vlak over de grens.

De eerste keer voelde het alsof ik in het walhala was beland.

Vooral het assortiment kinderchocolade is enorm! ( snel omheen lopen haha).

Koop er vooral drogisterij artikelen. De rest van de boodschappen is wel wat goedkoper maar niet zo goedkoop dat we het er een speciaal ritje waard vinden. Dus we gaan 1x in de zoveel tijd. Dan leggen we een voorraad aan.
quote:Blusher schreef op 17 april 2013 @ 22:32:

Wij doen af en toe boodschappen in Duitsland. Vlak over de grens zit Kaufland, een grote supermarkt.

De eerste keer dat ik daar kwam wist ik niet waar ik kijken moest. Assortiment is heel breed. 32 verschillende soorten vruchtenjam, 49 verschillende worsten, enz enz.

Drogisterij artikelen zijn inderdaad goedkoper. Een pak L'oreal haarverf bijvoorbeeld is hier bij Etos/Kruidvat in de "aanbieding" voor tien euro maar in Duitsland is de standaardprijs 6/7 euro. Ook douchegel. Kruidvat heeft nu bijvoorbeeld de aanbieding 2 palmolive douchegels voor 3 euro. Bij kaufland kost dezelfde fles 99 cent.

Merk frisdank is ook goedkoper. Bier en sterke drank ook wel.Idd leuke winkel ook om in te verdwalen
quote:Blusher schreef op 17 april 2013 @ 22:32:

Wij doen af en toe boodschappen in Duitsland. Vlak over de grens zit Kaufland, een grote supermarkt.

De eerste keer dat ik daar kwam wist ik niet waar ik kijken moest. Assortiment is heel breed. 32 verschillende soorten vruchtenjam, 49 verschillende worsten, enz enz.

Drogisterij artikelen zijn inderdaad goedkoper. Een pak L'oreal haarverf bijvoorbeeld is hier bij Etos/Kruidvat in de "aanbieding" voor tien euro maar in Duitsland is de standaardprijs 6/7 euro. Ook douchegel. Kruidvat heeft nu bijvoorbeeld de aanbieding 2 palmolive douchegels voor 3 euro. Bij kaufland kost dezelfde fles 99 cent.

Merk frisdank is ook goedkoper. Bier en sterke drank ook wel.Kaufland bij Venlo vlak over de grens? (Straelen?). Bij die Kaufland komen wij, maar liever nog gaan we naar de Real future store een 20 kilometer verderop. Die is op zondag na elke dag van 8 tot 22 uur open en is mega groot, Op dezelfde locatie zitten ook nog een DM en een Deichman (schoenenwinkel) Intersport, dierenspeciaalzaak en een soort JYSK, om de hoek een Aldi en nog een supermarkt,
@Niekie, nee die Kaufland bedoel ik niet.

Heb je rood haar dan mag je op 27 april gratis naar de Apenheul
Ik woon ook vlak bij de grens en wij gaan er zeker eens in de twee weken boodschappen doen. Wij krijgen zelfs Duitse reclamefolders

Wij gaan vooral naar de Real. Een megasupermarkt met goede aanbiedingen. Vlees is er goed en goedkoop, net als wasmiddel, lichaamsverzorging en schoonmaakmiddelen. Stukken goedkoper!

Lekkere broodjes, toetjes, jam, wijnen en bier...

Alleen vis en groente is duurder, dat halen we gewoon nog in Nederland.

DM is ook echt een aanrader. Merkproducten voor een B-prijs. Een fles Dove-deodorant kost daar 1,59 euro terwijl die in Nederland dik aan de 3 euro zit! (Als het in Duitsland dan ook nog eens in de aanbieding is, sla ik mijn slag!) Verder hebben ze daar ook een goed huismerk; Balea en een goed natuurmerk van Alvede of zo. Ook prima spul.

Shoppen in Duitsland ist Gut und Gunstig (oja en tanken! 1,59 per liter Super 95!)
Intense life is not complete without a touch of madness!
Gisteren de gratis zonnebrandcrème gehaald bij Kruidvat en twee nagellakjes van Max Factor.

De laatste tijd zijn er maar weinig leuke dingen op mijn kruidvatkaart, vind ik.

De dierentuincode is opgestuurd. :-)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 19 april 2013 @ 10:35:

Gisteren de gratis zonnebrandcrème gehaald bij Kruidvat en twee nagellakjes van Max Factor.

Jaa dat vind ik ook! En dan heb ik vaak maar 1 dingetje waar ik in geïnteresseerd ben en dan heb ik vaak geen zin om voor dat ene dingetje naar het winkelcentrum te gaan!
Bij mij staat er de laatste tijd ook erg weinig op. Ja, die gratis zonnebrand, die hadden mijn vriend en ik allebei - wat wel lekker is met twee roodharige personen. Maar verder... heb ik geloof ik al maanden niets geactiveerd. Terwijl ik in het begin bijna wekelijks er wel iets tussen had zitten.
zonnebrand was op bij de 2 kruidvatwinkels in deze stad... balen
^Daar was ik al bang voor, maria. Als iedereen die aanbieding krijgt, ze hebben vast te weinig ingekocht.
De zonnebrand lag bij mijn kruidvat achter de kassa. Bij navraag (jaja) kreeg ik hem zonder problemen mee. Het schap was uds leeg, maar ze hadden ze wel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Is zo'n Kruidvatpas gratis en vragen ze veel NAW-gegevens enzo?
Iemand zocht de NS-actie: http://www.spoordeelwinke ... t/april/2persoonsdagkaart bestellen kan nog tot 1 mei.

Weet niet of de benodigde code zo uniek is als ze beweren (hopelijk niet gekoppeld aan mailadres), maar kan die wel in de mail zetten just in case.. watervrouw2 atgmail.com

Het is een e-ticket dus je moet een printer hebben en goed bedenken welke datum je hem gebruikt (actiekaartjesvan bijv. kruidvat is een kwestie van afstempelenvoor de reis)
quote:watervrouw2 schreef op 20 april 2013 @ 17:34:

Is zo'n Kruidvatpas gratis en vragen ze veel NAW-gegevens enzo?Kruidvatpas is gratis, de gegevens vul je via internet in , maar je bepaald zelf welke je wel of niet wilt invullen.
Ik baal !! De huisbaas heeft besloten de jaarlijkse huurverhoging door te voeren. Nu zitten we (particuliere huur) bijna aan het bedrag met de drie nullen. Ik kan niet wachten tot we kunnen kopen, echt. Dit is een mooie woning hoor, maar totaal onvrekwaardig.

Ik heb mijn bh waar de beugel door kwam gemaakt. Gewoon een stukje stof gevraagd op de markt, en dat ervoor genaaid. Prima opgelost en hij doet het weer!

Volgende week vrijdag en zaterdag alles van FA 1,- bij de Etos.

Heeft iemand het geld van Tivall al terug? Ik nog steeds niet..
vandaag pakketje van buzzer ontvangen met nivea stress protect om te testen. Leuk dat er naast de vrouwen-deo ook mannendeo in het pakket zit. Kan vriend ook meetesten. Via de facebookpagina kan je meedoen en krijg je een kortingsvoucher (stresstafette.nl/facebook) voor bij het kruidvat. (nog steeds wel prijzig vind ik).

acties op de kruidvatpas verschillen heel erg. ben erg blij met de luier-aanbiedingen, maar daar heb je natuurlijk alleen wat aan als je kinderen hebt.
Binnenkort eens zo'n kruidvatpas halen

http://www.ah.nl/rijksmuseum met 4 pakken zuivel sparen voor 5 euro korting. (volwassenen 15 euro, kinderen gratis) .
Van Buzzer krijg ik geen enkele mailing meer, bedenk ik me nu.
Hier lag de gratis zonnebrandcrème ook achter de kassa.
quote:ronniemitchel schreef op 20 april 2013 @ 18:34:

[...]

Kruidvatpas is gratis, de gegevens vul je via internet in , maar je bepaald zelf welke je wel of niet wilt invullen.Ik heb hiervoor een reclamemailbox aangemaakt. Zo houd ik mijn serieuze brievenbus schoon.
Lekker is dat, voor hetzelfde geld was die zonnebrand er dinsdag dus wel geweest. Ik had haast en heb er dus niet naar gevraagd, het schap was leeg.
Hier was ook het vak leeg, maar heb ernaar gevraagd en ze hadden ze inderdaad bij de kassa liggen.
quote:Soppie300 schreef op 20 april 2013 @ 18:57:

Heeft iemand het geld van Tivall al terug? Ik nog steeds niet..

Ik wacht nog altijd op het geld van de vorige actie...

heb het nu toch weer aangevraagd, kijken of het nu wel betaald gaat worden.
Hier bij de Kruidvat was de zonnebrand op. Lag ook niet achter de kassa.

Weet iemand toevallig nog een kortingscode voor bol.com? (boek)
Dit topic lees ik best vaak het is best wel handig. Ik bestel ook vaak gratis proefmonsters doen jullie dat ook?

En ik heb nog een vraag. tot wanneer is die actie van die zonnebrand van de kruidvat geldig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven