Mode & Beauty alle pijlers

driekwartbroeken

16-04-2013 22:36 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben 18 jaar en heb nog 3 driekwart spijkerbroeken

In de kast liggen die er nog goed uit zien. Helaas zie ik driekwartbroeken (die net over de knieën komen dus) niet in de hippe winkels hangen en zag er vorige zomer ook niet heel veel mee op straat. Ik weet echter niet wat ik anders aan moet bij bijv. 25 graden. Kunnen driekwartbroeken nog? Wat doen jullie aan als het bijv. 25 graden is? Driekwartbroek of anders?
Ik weet wel dat er ook leuke driekwartbroeken zijn, maar ik moet toch erg denken aan Willemijn Lodewijkx van Gooische Vrouwen in haar driekwart broek

Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Neeeeeeeeeee!!

..nee.
..popcorn?
Oooh 7/8 ja, ook erg!

Ik dacht een keer een mooie zwarte skinny op MP te kopen, niet zo duur en op de foto zag hij er gewoon goed uit, goede maat, niks aan de hand. Toen trok ik 'm thuis aan...Je raadt het al: Hij kwam mooi tot aan mijn enkels! Was het ook zo'n geval

(Ik draag 'm nu in de winter met hoge laarzen erover, maar als ik thuiskom en ik doe mijn laarzen uit, schieten vriend en ik altijd in de lach extra flatteus met sokken eronder!)
Ik vind een strakke 3/4 maar ook een 7/8 broek (zoals BGB plakte) echt wel leuk hoor op een warme dag.

Leuke slippers eronder, mooi shirt erop , leuk! Vind ik dan.

Bermuda's vind ik dan weer helemaal niets.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2013 @ 19:34:

[...]

Het staat armoedig als het drie zomers terug in was en het een verwassen vod is geworden met slippers uit een graaibak eronder.

Als je dan ook nog een zes-maanden-niet-naar-de-kapper-kapsel hebt, dan is het wel armoeiig.

Maar een heel, schoon, niet verwassen broek die ook nog eens als modieus wordt bestempeld, hoe kan dat nou armoede uitstralen?Dit ook.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Gatti schreef op 17 april 2013 @ 21:38:

Ik vind een strakke 3/4 maar ook een 7/8 broek (zoals BGB plakte) echt wel leuk hoor op een warme dag.

Ik vind het alleen leuk bij superslanke mensen. Bij een beetje stevige benen lijken ze al snel veel dikker en korter.

Ik weet ook wel, dat dat voor heel veel mensen natuurlijk totaal geen probleem is, maar ik trek zelf altijd wel graag iets aan dat me goed staat.
Ik vind het wel leuk hoor. Toevallig zat ik net foto's te kijken van vorig jaar, op eentje draag ik een strakke witte jeans capri met een zwart blousje met witte stipjes. Ik zie niet in wat daar mis mee is. 7/8 vind ik ook wel mooi, wil eigenlijk wel zo'n strak zwart "Audrey Hepburn" broekje.
Gewoon aandoen waar jij je lekker in voelt .

Je kunt niet altijd alles kopen wat modieus is op dat moment .combineer ze met een leuk topje en trek je niks aan van anderen .

Een driekwart broek die leuk staat en waar jij je op je gemak in voelt is altijd nog heel wat beter dan een korte broek waar je je ongelukkig invoelt ....
quote:Melpomene schreef op 19 april 2013 @ 13:21:

[...]

Ik vind het alleen leuk bij superslanke mensen. Bij een beetje stevige benen lijken ze al snel veel dikker en korter.

Ik weet ook wel, dat dat voor heel veel mensen natuurlijk totaal geen probleem is, maar ik trek zelf altijd wel graag iets aan dat me goed staat.Nou, ik draag jeans 27/34, ben niet dik. Maar staat mij echt niet hoor!
quote:Gatti schreef op 17 april 2013 @ 21:38:

Helemaal eens, ik heb slanke benen met niet echt mooie knieën, dus driekwart staat mij goed. Moet inderdaad wel model in zitten en niet het broekrok-effect hebben Ik ben geen rokjes of jurkjes mens, daar loop en zit ik niet elegant genoeg voor.

Vooral op mijn werk draag ik graag driekwart broeken, ik werk in de zorg en dan is praktisch en netjes een eerste vereiste.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Haha, ik vind het bij mij juist 'extra' niet staan omdat ik dunne benen heb! Van die knokige knieën en dunne enkels, je kent het wel. Met een driekwart broek krijg ik echt van die armoedige spillepootjes vind ik

Ik kan me wel voorstellen dat het praktisch is ja, niet zo kort als een korte broek, maar net iets minder heet dan een lange broek.
afknippen en er korte broeken van maken
Nou ben ik totaal niet hip, maar ik vind die broeken die tot net boven de knie komen meestal ook geen gezicht. Knieen zijn nou eenmaal niet het mooiste deel van een been. Driekwart broeken vind ik trouwens ook meestal niet mooi, te moeke-achtig. Ik kies meestal voor rokken in de zomer, of luchtige lange broeken.
eigenlijk zie ik het probleem niet, net als in lange broeken heb je natuurlijk verschillende modellen. Zo'n model bijv. vind ik echt niet moeke-achtig

capri
quote:nederlandsevrouw schreef op 19 april 2013 @ 21:08:

[...]

Helemaal eens, ik heb slanke benen met niet echt mooie knieën, dus driekwart staat mij goed. Moet inderdaad wel model in zitten en niet het broekrok-effect hebben Ik ben geen rokjes of jurkjes mens, daar loop en zit ik niet elegant genoeg voor.

Vooral op mijn werk draag ik graag driekwart broeken, ik werk in de zorg en dan is praktisch en netjes een eerste vereiste.

Hier helemaal hetzelfde!

Ik voel me echt niet lekker in een rok of jurk, lange broeken zijn te warm en in een korte broek naar mijn werk is ook geen goed plan

7/8 broeken en bermuda's vind ik dan juist weer niet geweldig.
Ik vind 3/4 en 7/8 broeken prima te doen, maar dan wel alleen met (heel) hoge hakken.

Bermuda's vind ik dan weer heel erg lelijk. Zelfs bij modellen staan ze lelijk.
Verschrikkelijk vind ik ze persoonlijk maar gewoon aantrekken als jij je er prettig in voelt. Ik trek me niks aan van de mode, doe gewoon aan wat ik leuk vind.
Ik dacht, de tijd van korte broeken heb ik wel gehad nu ik de 40 gepasseerd ben, dus heb vorig jaar een aantal driekwartbroeken aangeschaft. In Nederland wil het nog wel, maar we waren op vakantie in Kroatië met 35 graden en toen was het veels te heet om die dingen te dragen. Dus dit jaar op vakantie toch maar weer een korte broek, jurkje, rokje. Ik vind ze wel leuk, maar een 7/8 broek vind ik niet mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven