vochtplekken berging/kelder
dinsdag 23 april 2013 om 09:52
Wij hebben vochtplekken in de kelder/berging.
Vorige week zag ik ze voor het eerst. Daarna trokken ze een beetje weg en nu zijn ze er weer.
Ik snap er werkelijk niets van.
De woningbouwvereniging heeft de riolering nakeken en kon niets vinden.
Misschien heeft iemand hier een idee.
Zou het met de regen te maken hebben? Volgens mij had het vorige week ook geregend.
Vorige week zag ik ze voor het eerst. Daarna trokken ze een beetje weg en nu zijn ze er weer.
Ik snap er werkelijk niets van.
De woningbouwvereniging heeft de riolering nakeken en kon niets vinden.
Misschien heeft iemand hier een idee.
Zou het met de regen te maken hebben? Volgens mij had het vorige week ook geregend.
dinsdag 23 april 2013 om 13:32
Hier net zo, als het hard regent staat er water in de kelder.
Ligt aan de bouw.
Was te duur hier om er wat aan te doen, en volgens het bouwbedrijf kan het verder geen kwaad.
Volgens mij kwam het inderdaad uit de grond omhoog of zoiets, precies zou ik even na moeten kijken.
Let er wel even op dat je spullen die eventueel op de grond staan wat hoger zat, anders heb je straks schade.
Ligt aan de bouw.
Was te duur hier om er wat aan te doen, en volgens het bouwbedrijf kan het verder geen kwaad.
Volgens mij kwam het inderdaad uit de grond omhoog of zoiets, precies zou ik even na moeten kijken.
Let er wel even op dat je spullen die eventueel op de grond staan wat hoger zat, anders heb je straks schade.
dinsdag 23 april 2013 om 22:32
Tickel, je bedoelt een regenpijp? Die zitten er verschillende en die gaan inderdaad de grond in. Geen idee waarheen het geloodst wordt. Hoe kom je daar achter? Morgen belt de woningbouw me terug. Is dat iets voor een loodgieter? Sorry hoor voor de domme vragen, ik ben hier helemaal niet in thuis.
We krijgen eind mei een nieuwe vloer. Misschien niet zo verstandig?
We krijgen eind mei een nieuwe vloer. Misschien niet zo verstandig?