Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 april 2013 om 21:33
@kikkerprinses, de bon is geldig t/m 30 juni, max 6 personen. 7 euro korting pp op een dagje dolfinarium.
Het is dan entree, frietje met en 3 euro shop tegoed. Het kost dan 25,60 i.p.v. 32,60.
Ik heb even op de site gekeken, een gewoon entreekaartje kost 27,50. Ik dacht dat 't goedkoper was Is het met die bon toch nog voordeliger plus dat je dan wat extra's krijgt.
Het is dan entree, frietje met en 3 euro shop tegoed. Het kost dan 25,60 i.p.v. 32,60.
Ik heb even op de site gekeken, een gewoon entreekaartje kost 27,50. Ik dacht dat 't goedkoper was Is het met die bon toch nog voordeliger plus dat je dan wat extra's krijgt.
dinsdag 23 april 2013 om 21:40
quote:CrepeDeFromage schreef op 23 april 2013 @ 21:33:
@kikkerprinses, de bon is geldig t/m 30 juni, max 6 personen. 7 euro korting pp op een dagje dolfinarium.
Ik heb even op de site gekeken, een gewoon entreekaartje kost 27,50. Ik dacht dat 't goedkoper was Is het met die bon toch nog voordeliger plus dat je dan wat extra's krijgt.Nog 1 vraag: hij is gewoon in te wisselen aan de kassa? Dan wil ik hem wel hebben. Wil je me mailen op kikkerprinsesviva @ziggo.nl?
Ik heb even op de site gekeken, een gewoon entreekaartje kost 27,50. Ik dacht dat 't goedkoper was Is het met die bon toch nog voordeliger plus dat je dan wat extra's krijgt.Nog 1 vraag: hij is gewoon in te wisselen aan de kassa? Dan wil ik hem wel hebben. Wil je me mailen op kikkerprinsesviva @ziggo.nl?
donderdag 25 april 2013 om 09:52
Hi dames!
Ik heb voor de liefhebber nespresso cups. Ze zijn van een limited edition, maar mijn vriend en ik vinden ze niet te pruimen. Als iemand ze wel lust hoor ik het graag! Het gaat om deze drie soorten trouwens en ook nog een paar van deze. (Sorry, ik kan geen plaatjes plakken nog.) Allebei de witte soorten zouden naar vanille moeten smaken (lekker! dacht ik. ), de bruine naar chocola en de rode naar kersen. Met koffie uiteraard.
Anyway, als iemand interesse heeft hoor ik het graag en dan zal ik ook eens diep gaan peinzen over welk emailadres ik hier ook alweer voor gebruikte (en vooral ook; wat het wachtwoord was ).
Ik heb voor de liefhebber nespresso cups. Ze zijn van een limited edition, maar mijn vriend en ik vinden ze niet te pruimen. Als iemand ze wel lust hoor ik het graag! Het gaat om deze drie soorten trouwens en ook nog een paar van deze. (Sorry, ik kan geen plaatjes plakken nog.) Allebei de witte soorten zouden naar vanille moeten smaken (lekker! dacht ik. ), de bruine naar chocola en de rode naar kersen. Met koffie uiteraard.
Anyway, als iemand interesse heeft hoor ik het graag en dan zal ik ook eens diep gaan peinzen over welk emailadres ik hier ook alweer voor gebruikte (en vooral ook; wat het wachtwoord was ).
donderdag 25 april 2013 om 10:52
Hoi iedereen
Ik lijk weinig populaire spullen aan te bieden, maar probeer het toch nog een keertje. Misschien dat iemand er toch iets leuks tussen ziet. (Als iemand zich ergert aan herhaaldelijk aangeboden spullen, laat dat me dan even weten, dan hou ik er immers gewoon mee op.)
- Wit bureau; vrij standaard Ikea product (oude versie van Ikea Besta zo te zien), met los ladenblokje op wieltjes voor eronder.
- Rood kruidenrekje, geschilderd hout.
- rolgordijnen donkerbruin, 120 breed, niet lichtdoorlatend.
- vierkante lamp met allerlei voorzetplaatjes, meer grappig dan mooi
- theebeker met USB-warmhoudplaat, ongebruikt, heeft ook weer 4 USB-poorten.
- honderden ongeopende superdierenplaatjes (om mee te knippen en plakken met kinderen o.i.d. ?)
Ik heb nog te weinig gepost voor plaatjesplakrechten, dus foto's kan ik alleen per email sturen (mijn nickname aapje gmail.com)
Ik lijk weinig populaire spullen aan te bieden, maar probeer het toch nog een keertje. Misschien dat iemand er toch iets leuks tussen ziet. (Als iemand zich ergert aan herhaaldelijk aangeboden spullen, laat dat me dan even weten, dan hou ik er immers gewoon mee op.)
- Wit bureau; vrij standaard Ikea product (oude versie van Ikea Besta zo te zien), met los ladenblokje op wieltjes voor eronder.
- Rood kruidenrekje, geschilderd hout.
- rolgordijnen donkerbruin, 120 breed, niet lichtdoorlatend.
- vierkante lamp met allerlei voorzetplaatjes, meer grappig dan mooi
- theebeker met USB-warmhoudplaat, ongebruikt, heeft ook weer 4 USB-poorten.
- honderden ongeopende superdierenplaatjes (om mee te knippen en plakken met kinderen o.i.d. ?)
Ik heb nog te weinig gepost voor plaatjesplakrechten, dus foto's kan ik alleen per email sturen (mijn nickname aapje gmail.com)
donderdag 25 april 2013 om 11:14
Hahaha je blijft spammen met je spullen he
Ik zou je wel van je dierenplaatjes af willen helpen maar het punt is dat we er hier ongeveer 800 hebben liggen....
Kan je ze niet kwijt bij de voedselbank, ik kreeg met de voetbalplaatjes ook van de hele wereld plaatjes en volgens mij hadden we er op een gegeven moment wel 1500. Mijn schoonzus is vrijwilliger bij de vb en die wilde ze dolgraag hebben.
Ik zou je wel van je dierenplaatjes af willen helpen maar het punt is dat we er hier ongeveer 800 hebben liggen....
Kan je ze niet kwijt bij de voedselbank, ik kreeg met de voetbalplaatjes ook van de hele wereld plaatjes en volgens mij hadden we er op een gegeven moment wel 1500. Mijn schoonzus is vrijwilliger bij de vb en die wilde ze dolgraag hebben.
donderdag 25 april 2013 om 11:53
Met meetlint gewapend ben ik eens op de berging gaan kijken om de stapel witte onderdelen op te meten :p.
Het was een bureau van mijn vriend, maar ik vraag me nu ernstig af op welke leeftijd dat dan was.
Afmetingen: poot-onderdelen zijn 67 cm hoog, dus met blad erbij wordt dat zo'n 70 cm. Blad is 47cm x 120cm.
Mijn excuses: toen mijn vriend zei dat die onderdelen een bureau vormden, dan ik maar weg moest geven als dat kon, ging ik er vanuit dat het een normaal bureau was, niet een kinderbureautje.
Het was een bureau van mijn vriend, maar ik vraag me nu ernstig af op welke leeftijd dat dan was.
Afmetingen: poot-onderdelen zijn 67 cm hoog, dus met blad erbij wordt dat zo'n 70 cm. Blad is 47cm x 120cm.
Mijn excuses: toen mijn vriend zei dat die onderdelen een bureau vormden, dan ik maar weg moest geven als dat kon, ging ik er vanuit dat het een normaal bureau was, niet een kinderbureautje.
donderdag 25 april 2013 om 18:40
quote:Madame_Sophie schreef op 25 april 2013 @ 09:52:
Hi dames!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, graag!!!!!
Die wilde ik graag proberen!
Zal ik je dan maar mijn mailadres geven?
marelsmarels@gmail.com
Hi dames!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, graag!!!!!
Die wilde ik graag proberen!
Zal ik je dan maar mijn mailadres geven?
marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
donderdag 25 april 2013 om 18:41
quote:M@rtje24 schreef op 24 april 2013 @ 12:12:
Marels, heb je mijn mailtje nog gezien?
allang gereageerd, mensch
Ik stuur je zometeen even een berichtje, nu nog even profiteren van het daglicht dat nog over is.
Ik wacht nog vol spanning op mijn Wolfsheim cd's
(en de rest natuurlijk)
Marels, heb je mijn mailtje nog gezien?
allang gereageerd, mensch
Ik stuur je zometeen even een berichtje, nu nog even profiteren van het daglicht dat nog over is.
Ik wacht nog vol spanning op mijn Wolfsheim cd's
(en de rest natuurlijk)
668, the neighbour of the Beast
donderdag 25 april 2013 om 19:45
donderdag 25 april 2013 om 21:15
Ik heb, zoals het er nu naar uit ziet, vanaf week 20 een rode 3 persoons bank in de aanbieding.
Wel gebruikerssporen ( als in wat vlekken want ik ben een ontzettende smeeraap). Maar nog helemaal heel en zit prima.
We doen hem weg omdat we graag 2 banken willen.
In week 20 kunnen we er een van mp kopen, maar we willen m dan eerst ook bekijken voordat ik m mee neem.
Dus vandaar dat deze rode even onder voorbehoud is.
Wil even kijken of er hier überhaupt belangstelling voor is.
Omgeving Enschede
Wel gebruikerssporen ( als in wat vlekken want ik ben een ontzettende smeeraap). Maar nog helemaal heel en zit prima.
We doen hem weg omdat we graag 2 banken willen.
In week 20 kunnen we er een van mp kopen, maar we willen m dan eerst ook bekijken voordat ik m mee neem.
Dus vandaar dat deze rode even onder voorbehoud is.
Wil even kijken of er hier überhaupt belangstelling voor is.
Omgeving Enschede