Entertainment alle pijlers

Meerdijk; the sequel

10-01-2013 13:12 2310 berichten
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:

1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?

2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?

3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?

4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?

5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?

6. Komt Bram ooit uit de kast?

7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?

Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
Alle reacties Link kopieren
Coolpack
I am surrounded by morons
wat zijn ze dan van plan om te gaan doen met de dood van danny?
haiii druk weer hier he ;-p
wat n belachelijke coltrui draagt sjoerd!
Hehe Ludo, zegt eindelijk waar het op staat.
Wist Rik nog niet van de coke?
jawel toch?
Als Danny terugkomt, kan ie mooi Charlie ook meenemen en Dan Karaty Dat is leuk, de hele sjuurie.
Ze zullen trouwens wel op Viva hebben gekeken in dat topic van vergeten verhaallijnen.

Dat ze dr nu ineens weer over gaan beginnen.
Ik denk dat dat gedoe rondom de dood van danny misschien gebruikt gaat worden om de rol van aysen waardig af te sluiten. Laten we eerlijk zijn, aysen voegt niets toe aan de serie en haar rol is op.
Aysen kan beter in een politieserie gaan spelen met r eeuwige handboeien.
quote:Moonlight82 schreef op 23 april 2013 @ 13:48:

Dan Karaty

Ik vind Dan echt TE leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar kan die niet beter wegblijven?

Ik bedoel; ze denken in Meerdijk ook bijna allemaal dat ze kunnen zingen, en straks krijgen ze ook nog het waanidee dat ze geboren dansers zijn.

*Scènes van een breakdancende Jef en een hiphoppende Laura dringen zich aan me op*
Maar dan kan de sjuurie toch juist vertellen dat ze niet kunnen zingen en dansen. En ook niet acteren trouwens..... dat ze allemaal beter een vak kunnen leren?
Hmmm, zit ook weer wat in.

Laat maar komen dan, die Dan.
Ik vind het wel een leuk idee dat ze die verhaallijn gaan oprakelen. Zoals al eerder hier gezegd is, toch raar dat ze daar niet eerder iets mee gedaan hebben.

Blegh vind Rikki zo irritant worden om naar te kijken! Mike daarintegen een stuk beter ;)
Ik snap het probleem niet zo goed, voor wat betreft de opvang van Bram.

Alsof ze op die Musical Academy geen kasten hebben.
Ik hoop dat Rukkie binnenkort "per ongeluk" in een houtversnipperaar terecht komt. My god, wat een irritant wicht met haar ontevreden plofkop!
I am surrounded by morons
Yeah Kuifje gaat tijdelijk uit de serie
Hallo, nieuw hier, maar aangezien mijn medemens om mij heen mij vervloekt voor het kijken van GTST (mijn dagelijkse bron van ergernis) moet ik toch met iemand de eeuwige frustratie over de zuurpruimenkop van Nina delen. Ik zag al dat jullie daar heel goed in zijn:-)
quote:Twisted schreef op 24 april 2013 @ 17:42:

Ik hoop dat Rukkie binnenkort "per ongeluk" in een houtversnipperaar terecht komt.

Hoe verzin je ze toch.
quote:Twisted schreef op 24 april 2013 @ 17:42:

Ik hoop dat Rukkie binnenkort "per ongeluk" in een houtversnipperaar terecht komt. My god, wat een irritant wicht met haar ontevreden plofkop!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
gaat sjoerd nou weer aan de coke? En nina is nog steeds irritant aan het zeuren tegen noud. Ik zou het een goed idee vinden als sjors weggaat uit meerdijk
Twisted, jouw avatar boven die van lucifer
quote:Lucifer1983 schreef op 24 april 2013 @ 18:21:

Yeah Kuifje gaat tijdelijk uit de serie Yayy happy happy joy joy.
*Off topic* worden jullie ook moe van die plus reclame wat een irritante kut reclame

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven