'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
donderdag 25 april 2013 om 21:04
quote:newimprovedkitty schreef op 25 april 2013 @ 21:00:
en ik snap wel dat die ouders mee zijn gekomen hoor
Nou, ik vind het nogal wat even heen en weer reizen. Er is nog nooit iemand achter gebleven in de aankomsthal
En op je zeventiende vind ik wel dat je voor jezelf moet kunnen zorgen
en ik snap wel dat die ouders mee zijn gekomen hoor
Nou, ik vind het nogal wat even heen en weer reizen. Er is nog nooit iemand achter gebleven in de aankomsthal
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 25 april 2013 om 21:06
quote:itsme26 schreef op 25 april 2013 @ 21:04:
[...]
Is ze 17???
No way in hell dat ik dan op de zak van mijn ouders lekker op mezelf kan gaan wonen.
Of thuis en paps en mams betalen, of op mezelf maar zoek het dan zelf maar uit...
Ik was 18 en deed het laatste
[...]
Is ze 17???
No way in hell dat ik dan op de zak van mijn ouders lekker op mezelf kan gaan wonen.
Of thuis en paps en mams betalen, of op mezelf maar zoek het dan zelf maar uit...
Ik was 18 en deed het laatste
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!