'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
donderdag 25 april 2013 om 21:20
quote:newimprovedkitty schreef op 25 april 2013 @ 21:16:
[...]
dat dacht ik nou ook, is het wel legaal om seks te hebben met een minderjarige?Boven de 16 is het legaal. Ik vind het onzin ik ben 18 nu maar had op mijn 16e een veel oudere vriend. Om hem nou meteen een pedo te noemen, gaat een beetje ver.
[...]
dat dacht ik nou ook, is het wel legaal om seks te hebben met een minderjarige?Boven de 16 is het legaal. Ik vind het onzin ik ben 18 nu maar had op mijn 16e een veel oudere vriend. Om hem nou meteen een pedo te noemen, gaat een beetje ver.
donderdag 25 april 2013 om 21:24
Owwww.....heel erg, maar dat wat zij nu heeft, dat had ik ook
Toen ik vanuit huis naar mijn studentenkamer ging en met allemaal nieuwe mensen zat, zat ik ook eerste kerstochtend heel hard aan de keukentafel te huilen.
Ik miste ook mijn familie, en vond mijn nieuwe familie (de andere studenten) stom.
Maaaaaaar 10 bier later was ik dat weer vergeten
Toen ik vanuit huis naar mijn studentenkamer ging en met allemaal nieuwe mensen zat, zat ik ook eerste kerstochtend heel hard aan de keukentafel te huilen.
Ik miste ook mijn familie, en vond mijn nieuwe familie (de andere studenten) stom.
Maaaaaaar 10 bier later was ik dat weer vergeten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!