Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja dat wel, maar ze driftkikkert nogal op het moment. Nou goed, negeren doet wonderen
Hielp het negeren Star?

Bridges, wat heb je uiteindelijk besteld?

Ik ben eigenlijk erg benieuwd hoe het met de familie Mamax gaat. Iemand iets gehoord?

Hier geen nieuws. Ik wilde vroeg gaan slapen, maar tuin moest nog gesproeid en meer van die dingen, en nu ga ik zo maar douchen en wacht tot man thuis is. Dag lieve meisjes!
Goedemorgen,

Computer is verplaatst naar de voorkant van de zolder, maar staat wat onhandig omdat laptop van man er nog naast staat. Ik zit nu scheef achter de pc, niet echt lekker dus hou het kort.

Gisterochtend naar de VK geweest; alles in orde. Ben nu 17 weken zwanger, zit al bijna op de helft! Gaat echt hard.

's Middags met schoonzus (jawel!) geshopt in Almere en geslaagd voor kleding, erg prettig! Bij H&M hebben ze toch wel prettige positiemode voor een leuke prijs en bij Miss Etam ook. Wel weinig keuze, maar ben geslaagd!

's Avonds na het eten ineens keelpijn en flink verkouden. Zo snel dat het komt opzetten, hoop dat het ook weer snel over is, ben geen fan van keelpijn.

Bridges, gefeliciteerd met dochter van vriendin! Leuk!

CD, fijn dat Twan zo goed groeit! En leuk dat ze gedoopt worden.

Bam, welkom terug

Star, sterkte met je kleine driftkikkertje.

Jin, nog mooi weer bij jullie? Hier af en toe een flinke bui. Hoe gaat het met Thomas en Berend?

Even een bakkie drinken en dan Lianne weer ophalen. Ciao.
Kokos, fijn dat je geslaagd bent! Kun je weer even vooruit. Lastig altijd he? Vond ik wel, ik was blij met mijn spijkerbroek die ik twee zwangerschappen heb afgedragen. Met Thomas gaat het goed. En ik denk met Berend ook, maar dat moet je aan Amalia vragen .

Even een vraagje: ongeveer eens per drie weken kotst Simon ´s nachts een hele voeding eruit, precies na het voeden. Met enorme kracht zat het vannacht zelfs tegen de muur . Echt alles zit onder dan en hij heeft weer honger... Iemand een tip hoe ik dat kan voorkomen? Zou het een boertje zijn die van de vorige voeding ergens onderin de buik hangt, of iets wat ik heb gegeten waar hij niet tegen kan?
Oh muts die ik ben!

Positiemode vind ik altijd wel lastig ja, want er zijn weinig winkels die het verkopen en dan moet het ook nog naar je zin zijn. Ik wilde persé een broek of rok met verstelbaar elastiek, maar die zijn er bijna niet.

Geen idee wat het kan zijn van Simon. Omdat het niet iedere nacht gebeurt (gelukkig!).

Goed, ga nu echt afsluiten. Prettige dag!
quote:Jinny schreef op 28 mei 2008 @ 10:37:

Kokos, fijn dat je geslaagd bent! Kun je weer even vooruit. Lastig altijd he? Vond ik wel, ik was blij met mijn spijkerbroek die ik twee zwangerschappen heb afgedragen. Met Thomas gaat het goed. En ik denk met Berend ook, maar dat moet je aan Amalia vragen .

Even een vraagje: ongeveer eens per drie weken kotst Simon ´s nachts een hele voeding eruit, precies na het voeden. Met enorme kracht zat het vannacht zelfs tegen de muur . Echt alles zit onder dan en hij heeft weer honger... Iemand een tip hoe ik dat kan voorkomen? Zou het een boertje zijn die van de vorige voeding ergens onderin de buik hangt, of iets wat ik heb gegeten waar hij niet tegen kan?

Het valt natuurlijk onder bijvoeding, maar misschien een beetje johannesbroodpitmeel toevoegen? Bedje scheef zetten? Arm kereltje.

Ja negeren hielp goed
Star, dank voor je antwoord. Het gebeurt te weinig om me zorgen te maken, maar vaak genoeg om te balen ´s nachts haha. Ik wil nog geen enkele bijvoeding met hem omdat hij zo´n eczeemhuidje heeft. Heb met de Kinderarzt ook de bijvoeding besproken als ie zes maanden is, en dat moet ook heel voorzichtig.

Kokos, een broekrok? Daar kan ik me weinig bij voorstellen, klinkt zo ouderwets (maar is vast hip).
En hij groeit goed hoor, is 66cm en 8650 gram...
Jin, mijn nichtje had dit ook. Er is niet echt iets aan te doen. Een tijd rustig rechtop laten zitten na het drinken hielp bij haar een beetje maar ook niet echt altijd. Lastig hè? Schrale troost, ook dit gaat weer over.

Star, moet er ineens aan denken omdat ik het net voorlas: dat boekje wat Laurens van jou heeft gekregen bij geboorte (dolle beestenboel) is en blijft een hit hier. Laurens kiest het heel vaak bij het voorlezen. Ik blij, want het is niet zo lang
Hai!

Jin: geen idee wat het is. Ik zou geen JBPM doen, dat is meer voor als het altijd is, en ik vond het met bv echt waardeloos! In flessen is het wel te doen, maar ja daar heb je niks aan natuurlijk. Zou inderdaad bedje wat scheef zetten, en evt langer omhoog houden of zo. Fijn dat hij goed groeit!

Heb nu dus uiteindelijk de slinger besteld en het boek. Leuk. Heb nu alleen morgenavond geen oppas dus wordt nog even spannend of we wel/niet kunnen. Want wordt dus of iets eerder met kids, of ik alleen (maar vind ik niet zo leuk voor vriend) of andere keer (vind ik al helemaal niet leuk!)
Leuke boekjes? Kees Kikker is hier grote favoriet! Over een kikker die scheetjes laat. Met een scheetgeluidje erin. geweldig vindt hij het, en idd ook niet zo lang!
Haha meisje ligt hier gefrustreerd te wezen omdat ze nog niet kan draaien. Draait al wel op zij, maar nog niet verder. Vindt ze niet leuk!
quote:amalia schreef op 28 mei 2008 @ 13:52:

Jin, mijn nichtje had dit ook. Er is niet echt iets aan te doen. Een tijd rustig rechtop laten zitten na het drinken hielp bij haar een beetje maar ook niet echt altijd. Lastig hè? Schrale troost, ook dit gaat weer over.

Star, moet er ineens aan denken omdat ik het net voorlas: dat boekje wat Laurens van jou heeft gekregen bij geboorte (dolle beestenboel) is en blijft een hit hier. Laurens kiest het heel vaak bij het voorlezen. Ik blij, want het is niet zo lang Van mij bij de geboorte?? Kan me er niks van herinneren?
Zo laat ik me hier ook weer eens melden.

Het is hier thuis gewoon erg druk. We hebben nu een nieuwe voortuin, we zijn bezig met de offertes en vergunning voor de dakkapel en dan ook nog eens offertes voor kunstof kozijnen boven. Daar hebben we er dus net 2 van terug gehad. Mèn wat een geld!! Ik wist niet dat het zo duur was.

Alles verder goed hier, vanmorgen naar verjaardag van zusje geweest en vanmiddag naar de verjaardag van mn vriendin. Fijn, als er 2 mensen op dezelfde dag jarig zijn.

Kokos, fijn dat je geslaagd bent. Ik wil er eigenlijk ook nog een broek ofzo bij, maar kan eigenlijk niet veel vinden.

Hoe is het met de keelpijn?

Jinny, vervelend dat Simon zo spuugt. Tegen de muur?? Ach..arme Simon.. arme Jinny...

Met het praten gaat het nog steeds niet echt vlot.Komen af en toe wel wat woordjes bij, maar niet echt goed genoeg. Volgende maand moet ik terugkomen bij het cb. Dus dan hoor ik het wel.

Hihi..die Ciara, nu al een pittig ding! Mama stout..hihi..

Amalia, goed dat je nog steeds volhoud met het spinnen! Gaat vast helemaal goed komen.

Mal, wat vervelend nou weer daar in Gran Canaria! Pff.. denk je een lekkere rustige vakantie te hebben..

CD, fijn dat Twan het zo goed doet op de bv! En leuk, allebei dopen!

Bridges, gefeliciteerd met je vriendin! Leuk hoor,morgen babytje kijken.

Enka wat een leuke naam voor de pup! Gaat het goed samen met Thijmen?

En een voor jou, voor de positieve test en de ongesteldheid daarna.

Juud hoe is het met Mart en de nieuwe creche? Heeft hij al een keer gewend?

Compu, is CG al wat minder verkouden? Vervelend is dat hè? Hier ook, sinds Tobias op het kdv zit, is hij meer wel verkouden dan niet.

Cin, gefeliciteerd met het nieuwe huis!

Hé Bam, hoe was je vakantie?

Fijn Rissie, dat het goed met je gaat. Lekker al met verlof! Geniet ervan.

En hoe gaat het met Mare en het afkicken van de speen, Helen?

Lukt het nog een beetje?

Zo dat was het wel weer eventjes.
Nou, volgens mij had ik het van jou Star. Of mss toen hij 1 werd, dat zal het wel geweest zijn. Je had het met de post opgestuurd. Of passeer ik nu iemand anders hier op het forum... Ik geloof dat Jinny bij de geboorte een nijlpaardknuffel met een hartje op de kont had gestuurd. Vond Laurens ook super, en nu speelt Berend er mee. Leuk hoor! Of kwam dit van Bridges?

Net even ontbijtkoek, rozijntjes, fruit en roosvicee gehaald voor morgen. En toch maar een klein koekje voor de mama's hoor! 1 pakje, dus als iemand meer wilt moet je zelf meenemen (als het overblijft en ik heb het in huis heb ik mezelf niet in de hand...). Denken jullie aan een beker voor de kinderen? Ik heb wel bekers, maar met zoveel kinderen is een tuitbekertje oid wel handig anders blijf ik dweilen....

Get, ik ruik een poepbroek.... Maar Laurens roept heel hard: neee, niet poep.

We hadden net boodschappen gedaan en Laurens had zo;n klein wagentje. die ging hij terugzetten en toen had ie dus 50ct in z'n hand. Wilde hij niet aan me geven maar vasthouden. Prima. Toen ging hij in zo'n auto zitten. Toen maakte ik De Fout door te zeggen: gooi het muntje daar maar in.

Die auto ging dus heen en weer. Laurens vond het best eng, maar ik denk dat hij volgende keer wéér heen en weer wilt. Niet zo slim van me dus om er wat geld in te gooien... Nouja, het niet een Appie waar ik vaak kom, hopelijk scheelt dat.

Tijd om de luier te verschonen...
Eerste verjaardag lijkt me meer. Ik lag nog in de kreukels toen Laurens werd geboren
Klein verslagje van de vacantie

Het was echt helemaal super, we hadden spijt dat we maar 1 week geboekt hadden. We hebben ons geen moment verveeld, en Julian al helemaal niet.

We hebben alleen vrijdag en zaterdag regen gehad en voor de rest was het prachtweer.

Er was als je wilde heel de dag entertaiment voor de kinderen.

s'ochtends was er een knutseluurtje, gingen ze met het animatieteam van alles maken echt super deden ze dat.

s' middags hadden ze verhaaltjes bij de boom, zeskamp etcetera, maar wij waren meestal weg, of Julian sliep dus daar hebben we niet zoveel van meegekregen

s'avonds was er een avondvoorstelling die door de sprookjesfiguren gegeven werd. Elke avond was dat anders.

Bumpie kwam je dan met Hannah ophalen met de Jeep bij 1 van de 3 halte's en dan liep je in optocht achter elkaar aan, zo leukk!

Tegenover onze chalet was een speeltuintje, dus daar kon Julian zich uitleven terwijl wij aan het koffiedrinken waren. Zowiezo op ongeveer elke hoek waren er speeltoestellen. Ook was er een spring kussen en 2 zwembaden

Een waar paradijsje voor de kinderen dus.

We zijn een dagje naar dierenpark Emmen geweest, een dagje wandelen in het bos (9km) en een dag gefiets (pak em beet 35 km) en een dagje slagharen. Prachtige omgeving en echt onwijs veel te doen.

Wij hebben Genoten, en gaan zeker nog eens terug.

Zie Juul zijn site voor de foto's
Klinkt goehoed!!!! Leuk leuk.
Oja ik vergeet het helemaal.

Julian heeft een Koeenijnnnnn
Oh neeeeee......

Maakt hij het hok ook schoon

Leuk hoor. :-)

Kom je morgen ook nog? Kom lekker op de fiets! Is maar 5 km, en ik zie net dat je wel 35 kan fietsen dus dan is dit een peuleschil. Wordt lekker weer!
Zo Bam, dat klinkt echt als een geslaagde vakantie!

Waar was je eigenlijk heen? Welk park? Deze klinkt nl. erg goed, haha. Wij zoeken nog een vakantiebestemming voor de bouwvak.

En dicht bij ons, had je zo ff een bakkie kunnen doen!
Jinny: zo, Simon groeit ook goed zeg! Gaat de bv verder nog goed? Voed je 's nachts ook nog? Hoe gaat het nu tijdens voeden met Thomas?
quote:amalia schreef op 28 mei 2008 @ 20:29:

Oh neeeeee......

Maakt hij het hok ook schoon

Leuk hoor. :-)

Kom je morgen ook nog? Kom lekker op de fiets! Is maar 5 km, en ik zie net dat je wel 35 kan fietsen dus dan is dit een peuleschil. Wordt lekker weer!

Juul helpt mee............

Nee ik kom niet, druk druk druk (misschien bedenk ik me nog, maar ik denk het niet)

Saaie weg om te fietsen trouwens, en door het bos weet ik 'm niet
quote:crazydesi schreef op 28 mei 2008 @ 20:58:

Zo Bam, dat klinkt echt als een geslaagde vakantie!

Waar was je eigenlijk heen? Welk park? Deze klinkt nl. erg goed, haha. Wij zoeken nog een vakantiebestemming voor de bouwvak.

En dicht bij ons, had je zo ff een bakkie kunnen doen!www.sprookjescamping.nl bij rheeze.
Ga nu ff thee drinken, kinders liggen beiden op bed.

Kevin is de laatste paar dagen niet echt gezellig, heeeeeel ondeugend (zeg maar vervelend!) dus het vreet echt energie.

En ik baal zo dat hij nog steeds niet echt speelt he, hij is meestal gewoon dingen aan het uitvreten die niet mogen, zoals het huis op de kop zetten.

Misschien ben ik ook wel te streng hoor, maar ik had gewoon graag gezien dat hij zichzelf beter kan vermaken met wat speelgoed. Maar dat heeft ie nog nooit gekund, dus die hoop is ook al vervlogen.

Hopelijk wordt Twan niet ook zo, dat wordt mijn ondergang dan... pfffff

Opa en oma gaan morgen een lang weekend weg met de caravan, zei al tegen vriend dat ik Kevin morgenvroeg stiekem in de caravan opsluit, haha.

En dan heb ik lekker ff een paar dagen vrij!

Nee, ik geloof dat ik dat niet eens kan, hem een paar dagen missen... laatst waren wij zondagochtend al vroeg koffie aan het drinken omdat Twan het niet meer leuk vond in bed, en Kevin sliep nog. Ik vond het heel saai zonder hem, maar hij was later nog geen 5 minuten beneden en heel vervelend, en ik was hem al weer helemaal zat! Zo tegenstrijdig dus.

Zo, moest even mijn ei kwijt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven