Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Apparaat heet?!?!?!? huh?

Bridges, kom jij ook donderdag? Kunnen we je nieuwe haar zien! Lekker even naar de kapper geweest dus. Waar was Fieke, of had je die mee?

Tja, kast zo in elkaar... hmm, nee dus ha ha. Lief en ik wilde ;m rechtop zetten om de achterkant er in te doen. Toen hoorde we al een beetje krak. Niets te zien hoor, maar lief vond dat de onderkant niet helemaal netjes op de zijkant aansloot. Toen hij dat wilde fiksen trok hij het kapot (maar het was natuurlijk MIJN schuld, want ik had het in een keer goed moeten doen), en toen hij het nog meer los wilde halen trok hij ook nog de onderkant kapot. Dat moest dus eerst gelijmd worden.

Goed, uiteindelijk stond de kast wel, maar moest ook nog de tv erin gezet worden en dus een gaatje boren voor de snoeren in de achterkant. Toen de kast bij Berend demonteren. Alle kleren overhevelen en dus meteen maar even opruimen.

Je snapt; het is niet even zomaar snel in elkaar en klaar...

Maar nu wel en ik ben helemaal happy. Nu nog de kast naar zolder, want die staat in stukken op de gang en het lukt me niet om dat ding alleen naar boven te sjouwen. Volgend weekend maar.

Zo, gisteren gespind (ging al ietsjepietsje beter....) én meegedaan met de buikspieroefeningen daarna, Helemaal goed.
Goedemiddag dames!

Hoe gaat het hier?

Hier alles goed, alleen druk met vanalles en nog wat.

Vanmorgen met Twan naar het cb geweest, die groeit erg goed, hij weegt nu 8090 gram bij een lengte van 63,8 cm.

Zware jongen dus! En dat op alleen bv!

Ook niet zo verwonderlijk, aangezien hij nog zo'n 7/8 voedingen per dag/nacht krijgt!

Oja, onze jongens worden ook gedoopt op 8 juni!

Verder weinig te vertellen alleen dat ik moe ben, aangezien Twan mij van zondag op maandag de hele nacht zo'n beetje wakker heeft gehouden! Vannacht maar 3x eruit, dat scheelt al... maar ik ben wel moe dus nu.

Ga even snel teruglezen...
CD, goed zeg dat Twan zo groeit! En dat terwijl je nog twijfelde in het begin dat ie te weinig kreeg Super.

Worden ze samen gedoopt? Lief zeg. Heb je al wat moois uitgezocht om aan te trekken voor ze?
Joehoe!!! Mijn vriendinnetje is bevallen van een meisje!!! Ben helemaal blij! (niet het vriendinnetje van ddie miskraam en zo hoor, andere goede vriendin...) Alles goed gegaan en donderdag mogen we kijken! Super!!!
Alle vakantiegangers weer lekker thuis dus? Fijn dat het leuk was!

Ow Bridges, veel van je haar af dus. Zo wennen dat je geen foto durft te plaatsen? Was het wel gepland dan? Of ter plekke besloten? Hoe gaat het inbakeren nu? Is ze alweer wat gewend? En wat een onbeschofte vrouw zeg, dat vraag je toch niet? Kunnen ze van mij ook wel zeggen! Dat randje blijft maar hangen, haha.

Tjee Mal, wat een schrik zeg. Maar gelukkig dat ze zo alert zijn en het zekere voor het onzekere nemen! Jammer dat je niet meer mag zwemmen nu... Is daar wel veel anders te doen voor kindjes dan?

Cin: gingen jullie nog veel doen aan dat huis dan? Welke is het geworden trouwens? Die met dat zwembad of die andere? Heb ik even gemist geloof ik.

Enka: leuke naam zeg voor de pup, wat origineel! Hoe kom je daarop? Lukt de zindelijkheidstraining een beetje? (van de pup dan he, niet van je peuter! haha)

En knuffel voor je vroege miskraam (want dat zal het geweest zijn toch als je eerst positief getest hebt?).
Van harte Bridges! Hoe heet ze?

CD, wat leuk tegelijk gedoopt. Wat trek je ze aan? Fijn dat Twan het zo goed doet. Ik mag morgen weer naar de Kinderarzt voor een prik. Ben benieuwd hoe zwaar en groot ie is.

Amalia, succes met je kast....

Bambino, leuk gehad dus! Ben je zo hard voor de giraf bezig nu dan? Sterkte en succes. Veel bestellingen?

Naatie hoe is het? Ik vroeg je al een paar keer hoe het met praten van Tobias gaat, ben benieuwd!

Cin, dan was ik iets te voorbarig met het huis. Sorry, maar komt snel goed. En je bent van harte welkom met E. ooit in Jinnystad (ook bij ons als je wilt).

Mal, fijn dat het weer beter gaat nu! En nu niet meer forummen maar vakantie vieren!

Vanochtend naar Kindergarten geweest. Oudste zoon gaat nu vanaf half augustus. Slik, maar zal wel goed voor hem zijn!
Ja Amalia, suf he, en nog twijfel ik wel es of ie genoeg krijgt, maar dat is dus gewoon mijn eigen onzekerheid, terwijl het hardstikke goed loopt!

Ja, ze worden tegelijk gedoopt (en ook ons nichtje van bijna 2), dus een echt familiefeest!

Heb nog geen kleding, 't gaat allemaal snel nu, aangezien we net pas sinds vorige week de datum hebben. En tis al over 2 weken dus!

Bridges, gefeliciteerd met je vriendin! Super! Hoe heet ze?
Ik ga nu even wat doen, huis is een puinzooi!

Misschien heb ik vanavond nog even tijd, moet toch even rondneuzen voor kleding voor de jongens op internet.

Iemand nog tips?

Zat te denken voor Kevin een soort pak, nette broek (maar niet helemaal wit, anders draagt ie het nooit meer) met blouse ofzo.

En Twan wel in het wit denk ik.

Moeilijk hoor....

Nou, tot later!
Je vindt vast wel iets leuk CD. Even bij een wat mooiere kinderzaak kijken ofzo.

Jin, project kast is afgerond hoor Gelukkig.
Ze heet Senne. Ik ben er helemaal hyper van, is echt een goed friendinnetje van me en ze was bijna 1 week overtijd. Gisteren is het geboren maar ze moest toch naar ziekenhuis vanwege hechtingen. Dat is wel vervelend voor haar, maar ze was er heel nuchter onder. Vind het zo leuk! Meteen cadeautjes bestellen voor haar!

CD: ik had kleertjes via kleertjes.com. Erg leuke dingen. Voor Fieke heb ik nu ook een wit pakje van Feetje, beetje van dat broderie...

Hai Jin!!! Alles wel daar?
Feetje is leuk!

Kom je nou ook donderdag Bridges?
Oh ja vergat ik op te antwoorden. ja hoor ben er hoor Amalia! Met twee kids en al, gaat me helemaal lukken denk ik!
Ben zo blij!!! Haha suf hè, vind het zo leuk... mijn eerste goede vriendinnetje die een kindje heeft!
Kan me voorstellen Bridges dat je helemaal blij bent. Ik heb ook pas 1 vriendinnetje met een kind. Nouja, nu wel meer, maar 1 goed vriendinnetje van vroeger zeg maar.

Maar we wonen niet zo dichtbij elkaar en zij heeft geen auto, dus eigenlijk zien we elkaar niet meer zo vaak... Maar toch altijd leuk om elkaar te zien en de kinderen!
Gefeliciteerd met baby van Friendin () Bridge, leuk leuk!

Feetje erg schattig inderdaad voor jouw kleine meisje, ben benieuwd!
Whahaha lees het nu pas Star! Suf... Maar de f en de v zitten ook veels te dichtbij op het toetsenbord als je hyper bent

Bestel een boek van studiokeokenpeer voor d'r. Heeft ze voor mij ook besteld en vond ze zo leuk dat ze hem zelf ook terug wilde. Is ook erg leuk. En doe er een shirtje simply colours met naam bij. ook altijd leuk toch? Of vinden jullie een naamslinger leuker?
Wat voor boek is dat dan?

Shirtje hmm, naamslinger hmmm. Denk denk....

Allebei wel erg leuk!

Zal wel geen tuinparty worden donderdag trouwens gezien weer. Jammer!
erg leuk. via www.studiokoekepeer.nl en dan de grote familie van kleine vogel. Staat dan naam van het kindje in. Ik ga maar voor het shirtje denk ik. Heb namelijk via jongegezinnenpas 15 % korting op simplycolours, gebruik ik die ook weer eens!

Ga voor Fieke een Fiekeboe shirtje bestellen, ook leuk!
Hmmm... Ga toch maar voor de naamslinger... Vind ik toch ook wel erg leuk... Shirtje krijgt ze vast al genoeg en naamslinger gaat jaren mee...
Fiekeboe

Ziet er erg leuk uit die site, meteen even opgeslagen
Leuk die naamslinger! Een truitje koop je zelf nog wel eens, maar zo;n slinger niet zo snel.

Binnen donderdag?? Neee, hier wordt het heel mooi weer joh!
Ja naamslinger bestel ik via mijn nichtje. werkt op dagbesteding voor gehandicapten en dan krijgt ze ook alle getallen erbij zodat je hem elk jaar aan de leeftijd aan kunt passen. Maar shirtjes voor mezelf (nou ja kids dan) wel besteld.

Voor Ties voetbalshirt natuurlijk en voor Fieke die andere.

*schrijft op nog te doen lijstje: warme kleren klaarleggen voor tuinparty bij Amalia...*
*bikini vast in tas stoppen*
Ik word as we speak in elkaar gebeukt. Ze wil Danone en die krijgt ze niet. Twee vuisten op mijn voet. Mama stout. En bedankt.

Gisteren wel schattig: 'Mama heeft grote haren. Ik heeft grote haren. Daddy heeft kleine haren'

Daddy heeft inderdaad niet zo veel haar meer over
* schrijft ook nog op haar lijstje: tok en gebitsbeschermer voor Ties *

Ah wat schattig dat ze dat laatste zegt! Dat is wel erg lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven