Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam je moet over de hei, niet door het bos

Nou, ik merk het wel als je komt. Lijkt me gezellig en anders een andere keer.

Kom maar even klagen hoor CD, mag hier :-)
Amalia: ik hoed dus alleen een beker mee te nemen? Begrijp ik het dan goed? 52 minuten evengoed nog vanaf hier. Zal ik rond 9 uur morgenochtend nog files treffen?
En bam: ah toe nou... Kom nou ook!!! Je werkt productiever als je af en toe pauzes neemt hè... Dus voor jou En Julian beter lijkt me!!!
quote:crazydesi schreef op 28 mei 2008 @ 21:00:

Jinny: zo, Simon groeit ook goed zeg! Gaat de bv verder nog goed? Voed je 's nachts ook nog? Hoe gaat het nu tijdens voeden met Thomas?Ik doe een laatste voeding ´s avonds rond half twaalf en dan twee keer ´s nachts. Bv gaat nu even goed (maar laat ik dat afkloppen ). Thomas is op het moment een draakje, naweeen van de enorm drukke week denk ik en heeft Simon twee keer op zijn kop geramd deze week, zo zielig. Er zijn vodeingen die iets beter gaan, maar het blijft behelpen .
CD, help je Kevin vaak met spelen? Ik zet vaak wat klaar waar hij dan maximaal een half uurtje zoet mee is. Veel langer kunnen ze zich nog niet concentreren. Bijvoorbeeld een teiltje water met wat bakjes, een thermoskan (vindt ie nou eenmaal leuk) met wat pasta of water er in, hij helpt vaak met koken (pastasalade en hij snijdt dan de dingen die er in gaan met een kindermesje en roert alles er door), ballonnen, bellenblaas, stickers om op een vel te plakken, een kleurboekje, klei, een bak met ongekookte pasta en wat bakjes etc. etc. Vindt Kevin dan niets van dat alles leuk om even mee te spelen? Dat ze snel afgeleid zijn is heel gewoon hoor!
Iedereen heel veel plezier morgen in casa Amalia! Geniet ervan. Ik mis jullie hoor!

Man heeft zo´n vijf uur vertraging vandaag, arme vent. Alles zat tegen. Eerst had het vliegtuig dat hij overneemt vertraging, toen vliegtuig kapot, toen een slot en nu is ie ergens ind e lucht denk ik.
quote:amalia schreef op 28 mei 2008 @ 21:58:

Bam je moet over de hei, niet door het bos

Nou, ik merk het wel als je komt. Lijkt me gezellig en anders een andere keer.

Kom maar even klagen hoor CD, mag hier :-)Zie je nou, ik kom zo in Timboektoe uit in plaats van bij jou
Het regende net hier maar nu weer droog, dus mss toch een tuinborrel???
was gezellig!!!
quote:Jinny schreef op 28 mei 2008 @ 22:16:

Iedereen heel veel plezier morgen in casa Amalia! Geniet ervan. Ik mis jullie hoor!

Man heeft zo´n vijf uur vertraging vandaag, arme vent. Alles zat tegen. Eerst had het vliegtuig dat hij overneemt vertraging, toen vliegtuig kapot, toen een slot en nu is ie ergens ind e lucht denk ik.

Vliegtuig kapot, brrrrr, dat soort verhalen wil ik NIET horen

Niet naar Casa Amalia geweest, we werden even na half tien pas wakker. Erg relaxed, dinsdag was het ook al kwart voor tien.

Ok, ze gaat wel pas om half elf 's avonds slapen, maar ik kan tenminste lekker blijven liggen
Tsss half tien... Schandalig! Maar wel schandalig lekker dan in ieder geval!

Het was erg leuk bij Amalia. De twee dames en twee heren hebben zich vermaakt en de kleinere dame en heer ook. Berend is een schatje, lijkt echt wel op Laurens vind ik!!!

Ties wilde zowat in de auto slapen, maar heb ik weten te voorkomen dus is nu in dromeland! Fieke ligt nu lekker voor me op de grond, te doen alsof ze gaat rollen. Ook leuk!
Fijn dat het gezellig was in casa Amalia! Wie waren er? Foto´s? Het is hier stralende zon en 28 graden, dus jullie zijn hier ook welkom haha.

Star, vliegtuig kapot geeft niks hoor, als ze dat weten stijgen ze niet op en komt vent om half vier thuis afgelopen nacht... Wat relaxed even uitslapen! Hoe komt het dat ze zo laat gaat slapen?

Bridges, gooit ze dan die kont in de lucht? Lief he? De arts vond het nekje van Simon nog niet zo sterk, dus dat moeten we oefenen, zal het rollen ook nog wel even duren hier...

Bam, Timboektoe is juist de andere kant op hoor.
Geen idee hoe het komt, dat kind is gewoon veels te actief. ADHD vrees ik
Haai!

Leuk dat jullie het leuk hebben gehad!

Hier slijmalarm! Of hoef ik dat niet te melden?

Na gesprek met vriend is beval-angst om de hoek komen kijken.

Nu mag ik bij vkpraktijk langs voor een preconceptioneel consult haha.

Oftewel: praten over pijnbestrijding.

Vriend had trouwens bedacht om onze eerste poging op vakantie te wagen. Heel leuk idee, maar heb hem maar even een biologielesje over cyclussen gegeven. De info is blijkbaar weggeraakt na 3 jr. terug.

Anyway, vanavond man verleiden. Hoe doe je dat ook alweer..
Foto's... hmmm geloof dat Hel wat heeft gemaakt, maar heb niet al teveel geflist gezien. Mijn batterij was weer eens op... Grrr... Zal zo even kijken of ik nog wat heb.

Jin: ze rolt naar de zij, hoofd helemaal om en wiebelt wat met benen... Dus grote kans dat ze binnenkort omwiebelt, haha!
whahahahaha Compu! geweldig: slijmalarm!!! Succes vanavond alvast!
Jinny, you've got mail

Man verleiden, doe je dat alleen om te babydancen dan? Tssssssk
quote:Star schreef op 29 mei 2008 @ 15:04:

Jinny, you've got mail

Man verleiden, doe je dat alleen om te babydancen dan? Tssssssk

Hier klan ik dus niet tegen hè... nu moet iedereen nieuwsgierig zijn naar die mail van jullie... En dan die smiley erbij... tsss!

(of komen jullie nu achter mijn geheime nieuwsgierige aard? )
Bridge, je hebt MSN
Star, de frequentie ligt nu hoger dan weleer haha!

Man blij. Hij hoopt daarom dat het nog niet gauw raak is, dat snap je.

Misschien als jij nu de frequentie wat laat dalen--> dat Starman hier ook wel aandacht voor krijgt! :-))

Hee Bridges wat leuk van je vriendin! Ben je er al geweest? Kadootje gekocht?

Jinny, ik zou het goed in de gaten houden. Als het vaker gebeurt, dan even bellen met arzt. Ze noemen dat projectiel braken dacht ik.
Ow da's een goeie, omkopen met sex
Hallo!

Fijn dat het bij jullie wel mooi weer is Jinny, hier is het bewolkt en benauwd en soms wat regendruppels...

Even snel want krijg zo visite..

Wat vinden jullie qua kledingkleur voor Kevin mooi voor de doop? Iets lichts, dus beige/wit/naturel achtig of iets donkers, bijv een pak/kostuum in zwart, deze is ook in beige verkrijgbaar. Kan natuurlijk ook gewoon een nette broek doen, met een witte blouse erop.... En dan moeten er natuurlijk nog nette schoenen bij...

Vind het erg moeilijk...

En dan Twan nog, pfffff....

Kan ze moeilijk in spijkerbroek sturen haha...
Het was zeker gezellig! En voor de deur bij Hellus goed nieuws: we hebben een huis gekocht!!!!!!!!!!!!

Zie de groep voor details.
Juist, Star.

Heb trouwens wel een tactiek gehad hoor. Hij moest voor a.c. zorgen en daardoor is er echt een radartje in zijn hoofd gaan draaien. Het duurde 8 mnd., maar ik denk echt dat het werkt.

Hoi CD! Ik zou het op elkaar afstemmen van de jongens. Dus b.v. allebei in naturel tinten. Het is maar een idee..

Heb je een winkel waar je altijd slaagt?

Gezellige middag.
Wooooooooooooow supergaaf Suus! Gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven