doorgeefvraag
woensdag 28 mei 2008 om 15:27
Ik dacht dat Boogschutter meer bedoelde van wat je tegen wie zegt... maar wie weet heb ik het fout?
Hè bah Roland, je leek me toch zo'n nette jongen.....
Kan wel een turn-on zijn, maar dan moeten het geen hele voordrachten zijn...
Welk woord vind jij een afknapper?
Bedankt Roland, nou slaat mijn post ook alweer nergens op....
Hè bah Roland, je leek me toch zo'n nette jongen.....
Kan wel een turn-on zijn, maar dan moeten het geen hele voordrachten zijn...
Welk woord vind jij een afknapper?
Bedankt Roland, nou slaat mijn post ook alweer nergens op....
woensdag 28 mei 2008 om 15:29
woensdag 28 mei 2008 om 15:34
Dirty talk wordt niet gauw te grof, maar er zijn idd wel woorden waar ik een hekel aan heb.
@ Roland, wou je net uit bezorgdheid voor de eend een mailtje sturen, maar ik zie dat het niet meer nodig is?
Heeft ooit wel eens iemand in een poging tot dirty talk zoiets raars tegen je gezegd, dat je er alleen maar om kon lachen?
@ Roland, wou je net uit bezorgdheid voor de eend een mailtje sturen, maar ik zie dat het niet meer nodig is?
Heeft ooit wel eens iemand in een poging tot dirty talk zoiets raars tegen je gezegd, dat je er alleen maar om kon lachen?
woensdag 28 mei 2008 om 15:47
quote:geheim1972 schreef op 28 mei 2008 @ 15:34:
Eeeh ja, ik ben in mijn eigen grap getrapt. Ik kreeg er al een mailtje over en heb het arme dier gelijk ontzet. Nou ja, ik heb m'n dag niet.
Dus voor wie zich afvraagt wie ik nu werkelijk ben: diegene rechts op de foto....
(sluit af en gaat er vandoor......)
Eeeh ja, ik ben in mijn eigen grap getrapt. Ik kreeg er al een mailtje over en heb het arme dier gelijk ontzet. Nou ja, ik heb m'n dag niet.
Dus voor wie zich afvraagt wie ik nu werkelijk ben: diegene rechts op de foto....
(sluit af en gaat er vandoor......)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.